Урок "Конспект уроку з природознавства для 5 класу на тему :"Вода - розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини"

Про матеріал

Вода - розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини

Мета уроку :дати поняття «розчинні» та «нерозчинні» речовини

продовжити формування в учнів знання про воду як речовину, її здатність розчиняти інші речовини;

розвивати допитливість, спостережливість та дослідництво;

виховувати бережливе ставлення до води

Тип уроку : комбінований

Обладнання : підручник ,зошит

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

Чому нашу планету доречно було б назвати «Вода»?

За яких умов вода здатна переходити з одного агрегатного стану в інший? Наведіть приклади.

Що таке гідросфера та з чого вона складається ?

Діти ,а які дії повинні відбуватися для переходу води із одного стану в інший ?
Перегляд файлу

Вода -  розчинник. Розчинні та  нерозчинні речовини

Мета уроку :  дати поняття «розчинні» та «нерозчинні» речовини

  продовжити формування в учнів знання про воду як речовину, її    здатність розчиняти інші речовини;

               розвивати допитливість, спостережливість та дослідництво;

              виховувати бережливе ставлення до води

Тип уроку : комбінований

Обладнання : підручник ,зошит

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Чому нашу планету доречно було б назвати «Вода»?
  • За яких умов вода здатна переходити з одного агрегатного стану в інший? Наведіть приклади.
  • Що таке гідросфера та з чого вона складається ?
  • Діти ,а які дії повинні відбуватися для переходу води із одного стану в інший ?

  • Назвіть властивості води

 

ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності 

IV. Вивчення нового матеріалу

Діти ,ми з вами продовжуємо мандрівку гідросферою і сьогодні ми більш докладніше розглянемо одну із властивостей води  - це розчинник .

Діти ,при вивченні теми різноманітність речовин ,ми з вами розглядали воду ,як речовину ,до того ж за класифікацією воду відносять до складних речовин ,так як у склад входить 2 хімічні елементи .А сьогодні ми з вами розглянемо ,а які ж існують речовини .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти ,якщо ми з вами були уважними ,ми побачили ,що при змішуванні солі і води утворюється суміш,яка утворює розчин  ,теж саме відбувається і з іншими компонентами ,але при цьому кожен із компонентів виконує свої функції.

 

 

 

 

 

Діти для того ,щоб краще зрозуміти ,які речовини є малорозчинними ,а які розчинними ,ми можемо використати метод фільтрації.

  • При його застосуванні ми побачимо ,що розчинні речовини на фільтрі не залишаться ,а малорозчинні (слаборозчинні ) ми з вами побачимо на фільтрі .
  • Не менш важливим для приготування розчинів є як температура так і подрібнення розчиненої речовини
  • Наприклад , якщо розчинювати однакову кількість екстра солі і кам'яної солі,то скоріше розчиниться скоріше екстра сіль.
  • На розчинність речовин впливає також і температура .
  • Газуваті речовини скоріше розчиняються у холодній воді .

V.Підсумок уроку

Які речовини ви знаєте ?

Що у розчині виступає розчиненою речовиною ?

Що виступає розчинником ?

Які  показники впливають на розчинення речовин ?

VI.Домашнє завдання

 Опрацювати параграф підручника: § 33

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
10 лютого
Переглядів
1004
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку