Урок "Контрольна робота №1 з розділу "Тіла, речовини та явища навколо нас""

Про матеріал

Тема. Контрольна робота з розділу «Тіла, речовини та явища навколо нас»

Мета: повторити та узагальнити знання про тіла, речовини та явища, що оточують людину, їхні властивості та значення в природі та житті людини, скорегувати знання учнів з теми; допитливість, виховувати самостійність.

Тип уроку: контроль та узагальнення знань.

Обладнання: картки з завданням.


Перегляд файлу

Урок

Тема. Контрольна робота з розділу «Тіла, речовини та явища навколо нас»

Мета: повторити та узагальнити знання про тіла, речовини та явища, що оточують людину, їхні властивості та значення в природі та житті людини, скорегувати знання учнів з теми; допитливість, виховувати самостійність.

Тип уроку: контроль та узагальнення знань.

Обладнання: картки з завданням.

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Проінструктувати учнів з правилами оформлення завдань контрольної роботи № 1 та раціонального розподілу часу.
  3.  Виконання завдань контрольної роботи.

Варіант 1

1.Укажіть, до якої групи належать повітря, нафта, молоко, морська вода.

  А) чисті речовини;     Б) штучні суміші;      В) природні суміші;                          Г) органічні речовини.

2. Зазначте, що є сумішшю.

А) вода;   Б) сахароза;  В) компот;     Г) кисень.

3. Яка суміш повністю проходитиме через пори паперового фільтра?

А) піску і води;       Б) крейди і води;    В) кухонної солі і води;                       Г) залізних ошурок і води.

4. Укажіть, яким способом можна розділити суміш залізних і деревних ошурок.

А) відстоюванням;    Б) фільтруванням;  В) випарюванням;      Г) магнітом.

5. Світіння електричної лампочки і блискавки – це:

А) речовини;     Б) суміші;    В) явища;     г) агрегатні стани.

6. Укажіть, що є ознакою того, що між оцтом і харчовою содою відбулося хімічне явище.

А) виділення газу;    Б) утворення осаду;     В) поява світла;      Г) зміна кольору.

7. Зазначте, що є фізичним явищем.

А) проростання насіння;  Б) іржавіння цвяха;      В) скисання молока;         Г) танення снігу.

8. Найщільніше молекули розташовані:

а) у вуглекислому газі;  б) пластиліні;   в) воді.

9. Хімічним елементом називають:  А) чисті речовини;    Б) атоми одного виду;    В) молекули одного виду.

10.Зєднайте лініями логічні пари. Установіть відповідність між агрегатними станами природних сумішей та їх прикладами.

А) твердий

1) нафта

Б) рідкий

2) повітря

В) газуватий

3) граніт

 

4) йогурт

11. Два атоми Оксигену утворюють молекулу:

а) води; б) кисню; в) вуглекислого газу;  г) азоту.

12. Запишіть порядок дій із розділення суміші піску, залізних ошурок і кухонної солі.   

 

Варіант 2

  1.               Укажіть, до якої групи належать бензин, фарба, пральний порошок, майонез.

А) чисті речовини;     Б) штучні суміші;      В) природні суміші;                 Г) органічні речовини.

2. Зазначте, що є чистою речовиною.

  А) молоко;    Б) газована вода;      В) озон;      Г) повітря.

3. Як називається процес виділення за допомогою нагрівання?

А) відстоюванням;      Б) випарюванням;     В) фільтруванням;                   Г) магнітом.

4. Зазначте, яким способом можна розділити суміш кухонної солі і води.

  А) фільтруванням;   Б) відстоюванням;      В) дифузія;      Г) випарювання.

5. Зазначте, завдяки якому явищу утворюється роса на траві.

        А) фізичному;    Б) біологічному;    В) хімічному;     Г) магнітному.

6. Яким явищем є закипання води?

        А) механічним;    Б) хімічним;   В)магнітним;     Г) тепловим.

7. Зазначте, що НЕ належить до ознак хімічних явищ.

      А) виділення газу;   Б) утворення осаду;  В) зміна форми;                           Г) поява запаху.

8. Зазнач складну речовину:   А) залізо;    Б) вода;       В) графіт.

9. З’єднайте лініями логічні пари. Установіть відповідність між прикладами та видами явищ.

А)  скисання молока

1) біологічне

Б) поява блискавки

2) хімічне

В) зимова сплячка їжака

3) фізичне

 

4) механічне

10. Запишіть назви приладів, за допомогою яких вивчають природу .

11.  Наведіть 3-4 приклади хімічних явищ.

12. Яке явище природи називають горінням?  Напишіть, яке значення має горіння для людини.  

 

Варіант 3

1. Укажіть до якої групи належать чай, мильний розчин, компот, тісто.

       А) чисті речовини;     Б) штучні суміші;      В) природні суміші;                        Г) тверді суміші.

  2. Зазначте, яку суміш можна розділити випарюванням.

А) піску і залізних ошурок;      Б) води і питної соди;     В) крейди і піску;     В) крохмалю і зубного порошку.

3. Укажіть, яким способом можна розділити суміш води й олії.

       А) магнітом,    Б) відстоюванням;       В) випарюванням;                               Г) фільтруванням.

4. Укажіть, до яких фізичних явищ належить рух автомобіля.

      А) механічних;     Б) світлових;      В) магнітних;      Г) теплових.

5. Зазначте, яке явище належить до хімічних.

       А) рух літака;     Б) електризація волосся під час розчісування;                               В) гниття опалого листя;     Г) замерзання води.

6.  Зазначте, за якої умови відбудеться горіння.

     А) доступ кисню;      Б) доступ вуглекислого газу;     В) охолодження нижче температури займання речовини;      Г) наявність води.

7. Укажіть, яке явище належить до біологічних.

      А) горіння дров;      Б) нагрівання праски;       В) гниття опалого листя;      Г) цвітіння рослини.

8. Познач речовину:

   А) цукор;     Б) цукрова пудра;     В) рафінад.

9. З’єднайте лініями логічні пари Установіть відповідність між прикладами та видами явища.

А) горіння свічки

1) біологічне

Б) рух санчат

2) хімічне

В) народження кошенят

3) електричне

 

4) механічне

 10. Виберіть правильну відповідь.

У природі більше: а) атомів;  б) речовин;  в) молекул;  г) хімічних елементів.

11. У переліку тіл розділити тіла живої природи, неживої природи та тіла створені людиною: клен, голуб, каміння, книга, стіл, окунь, бджола.

12. Що називають гниттям? Поясніть, яке значення має гниття у природі.

 

  1. Підбиття підсумків уроку.
  2. Домашнє завдання: Повторити вивчений матеріал.

 

docx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
3870
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку