Урок "Контрольна робота № 5. (Твір). «Ти знаєш, що ти - людина…» (твори В.Симоненка, М.Павленкао, Л.Пономаренко)"

Про матеріал
Мета: перевірити знання учнів з теми, вміння аналізувати і систематизовувати отриману інформацію протягом теми, вміння висловлювати свою думку; розвивати орфографічну пильність, зв’язне мовлення; виховувати людяність, гуманність
Перегляд файлу

Урок                                                                                         7

Тема. Контрольна робота № 5. (Твір). «Ти знаєш, що ти -  людина…» (твори В.Симоненка, М.Павленкао, Л.Пономаренко)

Мета: перевірити знання учнів з теми, вміння аналізувати і систематизовувати отриману інформацію протягом теми, вміння висловлювати свою думку; розвивати орфографічну пильність, зв’язне мовлення; виховувати людяність, гуманність

Урок контрольного твору

Хід уроку

  1. Вступне слово вчителя
  2. Теми письмових робіт:

1.Лебеді материнства над моєю долею

2. «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину»;

План

1. 1. Поезія, яка мене вразила.

2. Провідні ідеї, висловленні автором.

2.1.

2.2.

2.3.

3. Враження від прочитаного

 

3.Герої поезій В.Симоненка і я – українці

4.Загальнолюдська ідея толерантності і гуманізму в новелі Л.Пономаренко «Гер переможений»

5.Роздуми про сенс людського життя (за твором М.Павленко «Русалонька із 7 В, або Прокляття роду Кулаківських»)

План

1.Повість-казка, яка мене захопила.

2.Софійка – головна героїня фантастичного твору.

2.1. Мамина помічниця.

2.2. Гарна подруга (дружні стосунки із Сашком, створення реклами для його бізнесу; разом у квартирі з привидами і у подорожах у минуле).

2.3. Добра душа дівчинки (допомога Вадиму, родині Катрі, скривдженому батьком Валентином хлопчику, тітці Сніжані…).

3.Перемога добра над усіма негараздами.

2. Самостійне складання плану твору

3. Написання роботи на чернетці

4. Читання   учнями   написаних творів. (2—3 охочих зачитують твори. Інші учні слухають, визначають, наскільки глибоко розкрито тему, чи вдало дібрані цитати, вносять пропозиції щодо вдосконалення робіт.)

 5. Удосконалення написаного. (Школярі мовчки перечитують роботи, за потреби звертаються за порадою до вчителя, вносять зміни.)

6. Редагування твору й переписування начисто

7. Самостійна перевірка написаного

8.  Рефлексивно-оцінювальний етап.

Чи досягли поставлених цілей?

Що допомагало (заважало) цьому?

9.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

Олег Ольжич (відомості про письменника)

 

docx
Додано
19 жовтня
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку