КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 7 КЛАСУ (І семестр, 2 год. на тиждень).
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 7 КЛАСУ
( 70 годин, 2 год. на тиждень)
І семестр
№ з/п |
Зміст програмового матеріалу |
К-ть годин |
Дата |
Примітка
|
ВСТУП |
||||
1 |
Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва |
1 |
|
|
ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ |
||||
2 |
Суспільно-побутові пісні. Висловлювання відомих людей про українські народні пісні. Жанрово-тематичне розмаїття пісень (суспільно-побутові: козацькі, чумацькі, кріпацькі, солдатські, бурлацькі, заробітчанські тощо), їхнє ідейно-художнє багатство ТЛ: суспільно-побутові пісні |
1 |
|
|
3 |
Трагізм і героїзм у козацьких і чумацьких піснях. «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою» |
1 |
|
Вивчити напам’ять 2 пісні (на вибір)
|
4 |
Трагізм і героїзм у козацьких і чумацьких піснях. «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька» |
1 |
|
|
5 |
Коломийки «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» − «перли розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок. Гумор і любов до життя ТЛ: коломийки |
1 |
|
|
6 |
РМ Написання твору-роздуму на тему «У піснях – історія мого народу» |
1 |
|
|
7 |
ЛРК Пісенні скарби Закарпаття. Лемківська пісня. Коломийка. Пісні «Пішов Іван у полонині косити», «На Яроцькім мості». Народні пісні та балади |
1 |
|
|
8 |
Контрольна робота з теми «Із пісенних скарбів» (тест) |
1 |
|
|
ПРО МИНУЛІ ЧАСИ |
||||
9 |
Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. «Захар Беркут» ТЛ: історична повість |
1 |
|
МК: фільм «Захар Беркут»,1971; режисер Леонід Осика (кіномистецтво); |
10 |
Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників |
1 |
|
|
11 |
Образ тухольської громади: роль і місце кожного в суспільному житті |
1 |
|
|
12 |
Лідерські якості головного героя твору |
1 |
|
|
13 |
Патріотична ідея у творі |
1 |
|
|
14 |
ВЧ Уривків з повісті «Захар Беркут» |
1 |
|
|
15 |
Тарас Шевченко. Життєпис поета (викуп з неволі, навчання в Петербурзькій академії мистецтв, збірка «Кобзар»). Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі. «Мені тринадцятий минало…» |
1 |
|
|
16 |
Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності. «Тополя» ТЛ: балада, метаморфози, ідея |
1 |
|
|
17 |
«Як умру, то поховайте…» – твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього |
1 |
|
Вивчити напам’ять: «Як умру, то поховайте...» |
18 |
Контрольна робота з теми «Про минулі часи: творчість Івана Франка й Тараса Шевченка» (тест) |
1 |
|
|
19 |
Андрій Чайковський. «За сестрою» Коротко про митця. Відтворення історичних подій із позицій гуманізму. Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті |
1 |
|
|
20 |
Образ Павлуся як утілення благородства і лицарства, сміливості й винахідливості. Родинні цінності і патріотизм у творі |
1 |
|
|
21 |
Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків |
1 |
|
|
22 |
Використання фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації) ТЛ: героїко-романтична повість, композиція |
1 |
|
|
23 |
ПЧ Андрій Чайковський «Богданко» |
1 |
|
|
24 |
Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять…» Коротко про митця. Його поетичне сприйняття світу. Автобіографічна повість про дитинство ТЛ: автобіографічний твір |
1 |
|
(фрагменти твору, розділи 1–9 на вибір учителя) |
25 |
Єдність світу природи і світу дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях). Звичаї, традиції українців |
1 |
|
фільм «Гуси-лебеді летять», 1974 |
26 |
Образи гусей-лебедів, чутливого до краси Михайлика. РМ Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика (усна характеристика) |
1 |
|
|
27 |
Григір Тютюнник. «Климко» Коротко про дитинство письменника. Автобіографічна основа твору. Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви |
1 |
|
|
28 |
Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних |
1 |
|
|
29 |
Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь) ТЛ: художня деталь |
1 |
|
|
30 |
РМ Контрольна робота твір за повістю А. Чайковського «За сестрою» (або М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять…») |
1 |
|
|
31 |
ПЧ Г. Тютюнник «Вогник далеко в степу» |
1 |
|
|
32 |
ЛРК Ознайомлення з творчістю письменника Михайла Томчанія, оповідання «Слід у цементі» |
1 |
|
|