Урок. Контрольна робота у вигляді контрольного твору

Про матеріал

Контрольна робота для 7 класу у формі класного контрольного твору за творами Івана Франка, Тараса Шевченка, Андрія Чайковського. Урок складено відповідно до нових освітніх вимог ( розвиток компетентностей на уроці).

Перегляд файлу

Урок №                                                      клас                                               дата

Тема. Контрольна робота у формі твору за творчістю І.Франка, Т.Шевченка, А.Чайковського.

Мета: вдосконалювати вміння школярів писати твори-роздуми на запропоновану тематику, яка охоплює знання учнів змісту вже вивчених програмових творів художньої літератури; сприяти розвитку творчих здібностей, спостережливості, логічного мислення, уміння співставляти, узагальнювати, робити власні висновки, обґрунтовувати, вмотивовувати свої судження; плекати пошану до мистецтва літературного слова, культури рідного краю; прищеплювати пунктуальність, інтерес до наслідків власної праці.

Ключові та надпредметні компетентності, що формуюються на уроці:

  • Спілкування державною мовою;
  • Уміння вчитися впродовж життя;
  • Соціальні та громадянські компетентності.

Тип уроку: корекція основних компетентностей.

Обладнання:  таблиця «Вимоги щодо мовлення під час написання творчої роботи», поради щодо написання твору-роздуму.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми, мети уроку.
ІІ. Основний зміст уроку

 1. Підготовча робота до написання твору-роздуму

Таблиця «Вимоги щодо мовлення під час написання творчої роботи»

https://gorodenok.com/wp-content/uploads/2013/10/Untitled-7.jpg

Про роздум як тип мовлення.

https://gorodenok.com/wp-content/uploads/2013/10/Untitled-8.jpg

Поради щодо написання твору-роздуму.
• Зрозумійте, осмисліть тему майбутнього твору-роздуму.
• На підставі заголовку до твору визначте його проблему. Це й буде зміст роботи.
• Сформулюйте тезу, яка б відображала основну думку твору.
• Проілюструйте тезу необхідними прикладами або доказами.
• З’ясуйте послідовність наведення аргументів (доказів).
• Уживайте вставні слова і словосполучення: на мою думку, до речі, на жаль, по-моєму, отже, наприклад, таким чином; речення: «Я вважаю», «Мені здається», які виступають засобами зв’язку між частинами роздуму.
• Висновки, аргументи (докази) намагайтеся виділяти в окремі абзаци.
• Перевірте написане, виправте помилки.

 2. Перелік тем, запропонованих для написання контрольного твору-роздуму
1. Патріотизм, повага до батьків, вірність у дружбі й коханні – загальнолюдські морально-етичні цінності (за повістю І.Франка «Захар Беркут»).

2. Почуття вірності ідеї, батьківщині, любові, принципам у творах Т.Шевченка.

3. Проблема вибору людини у вирішальній ситуації (за повістю І.Франка «Захар Беркут»).

4. Павлусь – відважний лицар і герой (за повістю А.Чайковського «За сестрою»).

 

3. Написання учнями твору

V. Підсумок уроку

 VІ. Домашнє завдання
 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Tetjana Matvijiwyn
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 листопада 2018
Переглядів
6989
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку