Контрольна робота за 2 семестр з біології у 6 класі містить завдання 2 рівнів складності. В роботі подані завдання для вчителя(з відповідями) та для учнів без них.Автор Євтушенко А.Ф.
Контрольна робота за 2 семестр з біології у 6 класі
Складність 1(на 8 балів)
1.Яка будова тіла вищих рослин:
А) одноклітинні, Б)сланеві, В) колоніальне, Г)листостеблові.
2.Де лежать насінні зачатки у сосни:
А)хвоїнки б)луски шишки в)стебла
4.Гриби розмножуються:
А — спорами Б — насінням В — частиною кореня Г — частиною стебла
3.Тіло лишайника утворене двома організмами:
А — бактерією та водорістю Б — грибом та водорістю
В — деревом та грибом Г — деревом та водорістю.
4. Завдання на встановлення відповідності. Установіть відповідність, утворивши логічні пари.
А |
б |
в |
г |
3 |
1 |
4 |
2 |
А Голонасінні рослини 1 плаун баранець
Б плауноподібні 2 щитник чоловічий
В мохоподібні 3 тис ягідний
Г папоротеподібні 4 сфагнум
1 |
2 |
3 |
4 |
б |
в |
а |
г |
5. Завдання на встановлення логічної послідовності. Установіть логічну послідовність розвитку гриба – трутовика.
А Грибниця; Б рани на корі або кореневі волоски; В спори; Г плодові тіла на корі дерев.
6. Які спільні та відмінні способи запилення у квіткових та хвойних рослин.(спільними способами запилення є вітрозапилення, інші види запилення(птахами, комахами) не властиві хвойним.
7. Що собою являє процес утворення кам’яного вугілля? З чого воно утворюється.(Процес утворення кам’яного вугілля – це розкладання рослинних решток без надходження вільного повітря, при підвищеній температурі й тиску. В утворенні брали участь папоротеподібні та голонасінні).
8. Дайте визначення поняттям: спорофіт, зигота, джгутики.
Складність 2 (на 11 балів)
А)вода б) вуглеводи в)мінеральні солі г)повітря
2.До систематичних категорій належать:
А — царство Б — угруповання В — флора Г — відділ
3.Вода необхідна для процесу запліднення: А — водоростям Б — мохам В — папоротям Г — покритонасінним
4.До нижчих рослин належать:А — хвощі Б — мохи В — водорості Г — папороті
5. Завдання на встановлення логічної послідовності. Розташуйте в логічній послідовності.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
г |
д |
в |
а |
б |
е |
А) зародковий мішок Б)яйцеклітина в)два спермії Г)Пилок Д)пилкова трубка
Е)диплоїдна клітина
6. Завдання на встановлення відповідності. Установіть відповідність між органелами та їхніми функціями у клітині хламідомонади
А) джутики 1.за їхньою допомогою з клітини видаляється надлишок води.
Б)ядро 2 за їхньою допомогою клітина пересувається у товщі води.
В) скоротливі вакуолі 3. автотрофний тип живлення.
а |
б |
в |
г |
2 |
4 |
1 |
3 |
Г) хроматофор 4. центр збереження та передавання генетичної інформації
7.Якими екологічними особливостями зумовлений той факт, що папороті не домінують у сучасному рослинному покриві Землі?(зменшенням вологості Землі, який був сприятливий для розвитку папоротей у кам’яновугільному періоді)
8.За якими ознаками сироїжку віднесено до царства Гриби?
9.У чому полягають відмінності в будові мохів та папоротей?(Відмінності: мохи не мають чітко диференційованих органів, органи прикріплення – ризоїди. Папороті: добре розвинене стебло, великі листки, кореневище. Відмінності у циклі розвитку)
Контрольна робота за 2 семестр з біології у 6 класі
Складність 1(на 8 балів)
1.Яка будова тіла вищих рослин:
А) одноклітинні, Б)сланеві, В) колоніальне, Г)листостеблові.
2.Де лежать насінні зачатки у сосни:
А)хвоїнки б)луски шишки в)стебла
4.Гриби розмножуються:
А — спорами Б — насінням В — частиною кореня Г — частиною стебла
3.Тіло лишайника утворене двома організмами:
А — бактерією та водорістю Б — грибом та водорістю
В — деревом та грибом Г — деревом та водорістю.
4. Завдання на встановлення відповідності. Установіть відповідність, утворивши логічні пари.
А |
б |
в |
г |
|
|
|
|
А Голонасінні рослини 1 плаун баранець
Б плауноподібні 2 щитник чоловічий
В мохоподібні 3 тис ягідний
Г папоротеподібні 4 сфагнум
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
5. Завдання на встановлення логічної послідовності. Установіть логічну послідовність розвитку гриба – трутовика.
А Грибниця; Б рани на корі або кореневі волоски; В спори; Г плодові тіла на корі дерев.
6. Які спільні та відмінні способи запилення у квіткових та хвойних рослин.
7. Що собою являє процес утворення кам’яного вугілля? З чого воно утворюється
8. Дайте визначення поняттям: спорофіт, зигота, джгутики.
Складність 2 (на 11 балів)
А)вода б) вуглеводи в)мінеральні солі г)повітря
2.До систематичних категорій належать:
А — царство Б — угруповання В — флора Г — відділ
3.Вода необхідна для процесу запліднення: А — водоростям Б — мохам В — папоротям Г — покритонасінним
4.До нижчих рослин належать:А — хвощі Б — мохи В — водорості Г — папороті
5. Завдання на встановлення логічної послідовності. Розташуйте в логічній послідовності.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
А) зародковий мішок Б)яйцеклітина в)два спермії Г)Пилок Д)пилкова трубка
Е)диплоїдна клітина
6. Завдання на встановлення відповідності. Установіть відповідність між органелами та їхніми функціями у клітині хламідомонади
А) джутики 1.за їхньою допомогою з клітини видаляється надлишок води.
Б)ядро 2 за їхньою допомогою клітина пересувається у товщі води.
В) скоротливі вакуолі 3. автотрофний тип живлення.
а |
б |
в |
г |
|
|
|
|
Г) хроматофор 4. центр збереження та передавання генетичної інформації
7.Якими екологічними особливостями зумовлений той факт, що папороті не домінують у сучасному рослинному покриві Землі
8.За якими ознаками сироїжку віднесено до царства Гриби?
9.У чому полягають відмінності в будові мохів та папоротей.
Контрольна робота за 2 семестр з біології у 6 класі
Складність 1(на 8 балів)
1.Яка будова тіла вищих рослин:
А) одноклітинні, Б)сланеві, В) колоніальне, Г)листостеблові.
2.Де лежать насінні зачатки у сосни:А)хвоїнки б)луски шишки в)стебла
4.Гриби розмножуються:
А — спорами Б — насінням В — частиною кореня Г — частиною стебла
3.Тіло лишайника утворене двома організмами:
А — бактерією та водорістю Б — грибом та водорістю
В — деревом та грибом Г — деревом та водорістю.
4. Завдання на встановлення відповідності. Установіть відповідність, утворивши логічні пари.
А Голонасінні рослини 1 плаун баранець
Б плауноподібні 2 щитник чоловічий
В мохоподібні 3 тис ягідний
Г папоротеподібні 4 сфагнум
5. Завдання на встановлення логічної послідовності. Установіть логічну послідовність розвитку гриба – трутовика.
А Грибниця; Б рани на корі або кореневі волоски; В спори; Г плодові тіла на корі дерев.
6. Які спільні та відмінні способи запилення у квіткових та хвойних рослин.
7. Що собою являє процес утворення кам’яного вугілля? З чого воно утворюється
8. Дайте визначення поняттям: спорофіт, зигота, джгутики.
Складність 2 (на 11 балів)
А)вода б) вуглеводи в)мінеральні солі г)повітря
2.До систематичних категорій належать:
А — царство Б — угруповання В — флора Г — відділ
3.Вода необхідна для процесу запліднення: А — водоростям Б — мохам В — папоротям Г — покритонасінним
4.До нижчих рослин належать:А — хвощі Б — мохи В — водорості Г — папороті
5. Завдання на встановлення логічної послідовності. Розташуйте в логічній послідовності.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
А) зародковий мішок Б)яйцеклітина в)два спермії Г)Пилок Д)пилкова трубка
Е)диплоїдна клітина
6. Завдання на встановлення відповідності. Установіть відповідність між органелами та їхніми функціями у клітині хламідомонади
А) джутики 1.за їхньою допомогою з клітини видаляється надлишок води.
Б)ядро 2 за їхньою допомогою клітина пересувається у товщі води.
В) скоротливі вакуолі 3. автотрофний тип живлення.
Г) хроматофор 4. центр збереження та передавання генетичної інформації
7.Якими екологічними особливостями зумовлений той факт, що папороті не домінують у сучасному рослинному покриві Землі
8.За якими ознаками сироїжку віднесено до царства Гриби?
9.У чому полягають відмінності в будові мохів та папоротей.
Контрольна робота за 2 семестр з біології у 6 класі
Складність 1(на 8 балів)
1.Яка будова тіла вищих рослин:
А) одноклітинні, Б)сланеві, В) колоніальне, Г)листостеблові.
2.Де лежать насінні зачатки у сосни:А)хвоїнки б)луски шишки в)стебла
4.Гриби розмножуються:
А — спорами Б — насінням В — частиною кореня Г — частиною стебла
3.Тіло лишайника утворене двома організмами:
А — бактерією та водорістю Б — грибом та водорістю
В — деревом та грибом Г — деревом та водорістю.
4. Завдання на встановлення відповідності. Установіть відповідність, утворивши логічні пари.
А Голонасінні рослини 1 плаун баранець
Б плауноподібні 2 щитник чоловічий
В мохоподібні 3 тис ягідний
Г папоротеподібні 4 сфагнум
5. Завдання на встановлення логічної послідовності. Установіть логічну послідовність розвитку гриба – трутовика.
А Грибниця; Б рани на корі або кореневі волоски; В спори; Г плодові тіла на корі дерев.
6. Які спільні та відмінні способи запилення у квіткових та хвойних рослин.
7. Що собою являє процес утворення кам’яного вугілля? З чого воно утворюється
8. Дайте визначення поняттям: спорофіт, зигота, джгутики.
Складність 2 (на 11 балів)
А)вода б) вуглеводи в)мінеральні солі г)повітря
2.До систематичних категорій належать:
А — царство Б — угруповання В — флора Г — відділ
3.Вода необхідна для процесу запліднення: А — водоростям Б — мохам В — папоротям Г — покритонасінним
4.До нижчих рослин належать:А — хвощі Б — мохи В — водорості Г — папороті
5. Завдання на встановлення логічної послідовності. Розташуйте в логічній послідовності.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
А) зародковий мішок Б)яйцеклітина в)два спермії Г)Пилок Д)пилкова трубка
Е)диплоїдна клітина
6. Завдання на встановлення відповідності. Установіть відповідність між органелами та їхніми функціями у клітині хламідомонади
А) джутики 1.за їхньою допомогою з клітини видаляється надлишок води.
Б)ядро 2 за їхньою допомогою клітина пересувається у товщі води.
В) скоротливі вакуолі 3. автотрофний тип живлення.
Г) хроматофор 4. центр збереження та передавання генетичної інформації
7.Якими екологічними особливостями зумовлений той факт, що папороті не домінують у сучасному рослинному покриві Землі
8.За якими ознаками сироїжку віднесено до царства Гриби?
9.У чому полягають відмінності в будові мохів та папоротей.