Контрольна робота з біології для учнів 6 класу за 1 семестр має 4 рівні складнорсті. Матеріал дібраний згідно програми. Робота має варіант для вчителя(з відповідями) та готовий матеріал для учнів. Автор Євтушенко Антоніна Федорівна
Контрольна робота за І семестр у 6 класі.
Складність 2(4-6 бали середній рівень)
1. -амеби рухаються за допомогою …(псевдоподій);
-у прісноводних найпростіших продукти обміну та надлишки води виводяться через …….(скоротливу вакуолю);
-здатність організмів реагувати на зміни навколишнього середовища називається ………..(подразливість);
-інфузорія-туфелька рухається за допомогою ……(війок);
-кисень у цитоплазму надходить через ……(поверхню тіла);
-в інфузорії неперетравлені рештки їжі виводяться через …….. (порошицю);
-переносити несприятливі умови найпростіші можуть за допомогою утворення ………(цисти).
2.Назвіть органели клітини та вкажіть їх значення.
3.З яких простих речовин утворюються такі складні речовини як:складні вуглеводи, білки, жири, ДНК.
Складність 3(7-9 бали достатній рівень).
1.Що називають клітинним циклом. Які стадії тобі відомі? Яке значення клітинного циклу?(поділ клітини забезпечує неперервність передачі життя наступним поколінням. Внаслідок поділу дочірні клітини завдяки хромосомам отримують у спадок програму росту та розвитку- молекули ДНК. Внаслідок поділу цитоплазми дочірні клітини успадковують усі органели та структури, які необхідні для виконання програми, записаної в молекулі ДНК)
2.Чим паразитизм відрізняється від взаємовигідного симбіозу?
3.Які способи розмноження зустрічаються в одноклітинних водоростей?
4. Які способи живлення характерні для бактерій? Як бактерії отримують енергію?(з органічних речовин: дихання (за допомогою кисню), бродіння (без участі кисню), з неорганічних речовин, зі світла.)
Складність 4(10 – 12 балів, високий рівень).
1.Як у еукаріот зявився процес фотосинтезу?(фотосинтез з виділенням кисню винайшли ціанопрокаріоти. Перші еукаріоти – тваринні організми – винайшли фагоцитоз і почали їсти всіх, у тому числі і ціанопрокаріот. Але деякі з них зівши ціанопрокаріот ,не перетравили їх а зробили внутрішньоклітинними симбіонтами. Вони змусили їх годувати себе, згодом перетворивши на хлоропласт)
2.Що спільного у губок і одноклітинних твариноподібних організмів?
3.Запропонуйте правила, дотримання яких допоможе вберегтися від особливо небезпечних збудників бактеріальних захворювань.
4.Доведіть або спростуйте твердження «найпростіші одноклітинні організми».
Контрольна робота за І семестр у 6 класі.
Складність 2(4-6 бали середній рівень)
1. -амеби рухаються за допомогою …(
-у прісноводних найпростіших продукти обміну та надлишки води виводяться через …….(
-здатність організмів реагувати на зміни навколишнього середовища називається ………..(подразливість);
-інфузорія-туфелька рухається за допомогою ……(
-кисень у цитоплазму надходить через ……(
-в інфузорії неперетравлені рештки їжі виводяться через …….. (
-переносити несприятливі умови найпростіші можуть за допомогою утворення…
2.Назвіть органели клітини та вкажіть їх значення.
3.З яких простих речовин утворюються такі складні речовини як:складні вуглеводи, білки, жири, ДНК.
Складність 3(7-9 бали достатній рівень).
1.Що називають клітинним циклом. Які стадії тобі відомі? Яке значення клітинного циклу?
2.Чим паразитизм відрізняється від взаємовигідного симбіозу?
3.Які способи розмноження зустрічаються в одноклітинних водоростей?
4. Які способи живлення характерні для бактерій? Як бактерії отримують енергію?
Складність 4(10 – 12 балів, високий рівень).
1.Як у еукаріот зявився процес фотосинтезу
2.Що спільного у губок і одноклітинних твариноподібних організмів?
3.Запропонуйте правила, дотримання яких допоможе вберегтися від особливо небезпечних збудників бактеріальних захворювань.
4.Доведіть або спростуйте твердження «найпростіші одноклітинні організми».
Контрольна робота за І семестр у 6 класі.
Складність 2(4-6 бали середній рівень)
1. -амеби рухаються за допомогою …(
-у прісноводних найпростіших продукти обміну та надлишки води виводяться через …….(
-здатність організмів реагувати на зміни навколишнього середовища називається ………..(подразливість);
-інфузорія-туфелька рухається за допомогою ……(
-кисень у цитоплазму надходить через ……(
-в інфузорії неперетравлені рештки їжі виводяться через …….. (
-переносити несприятливі умови найпростіші можуть за допомогою утворення…
2.Назвіть органели клітини та вкажіть їх значення.
3.З яких простих речовин утворюються такі складні речовини як:складні вуглеводи, білки, жири, ДНК.
Складність 3(7-9 бали достатній рівень).
1.Що називають клітинним циклом. Які стадії тобі відомі? Яке значення клітинного циклу?
2.Чим паразитизм відрізняється від взаємовигідного симбіозу?
3.Які способи розмноження зустрічаються в одноклітинних водоростей?
4. Які способи живлення характерні для бактерій? Як бактерії отримують енергію?
Складність 4(10 – 12 балів, високий рівень).
1.Як у еукаріот зявився процес фотосинтезу
2.Що спільного у губок і одноклітинних твариноподібних організмів?
3.Запропонуйте правила, дотримання яких допоможе вберегтися від особливо небезпечних збудників бактеріальних захворювань.
4.Доведіть або спростуйте твердження «найпростіші одноклітинні організми».
Контрольна робота за І семестр у 6 класі.
Складність 2(4-6 бали середній рівень)
1. -амеби рухаються за допомогою …(
-у прісноводних найпростіших продукти обміну та надлишки води виводяться через …….(
-здатність організмів реагувати на зміни навколишнього середовища називається ………..(подразливість);
-інфузорія-туфелька рухається за допомогою ……(
-кисень у цитоплазму надходить через ……(
-в інфузорії неперетравлені рештки їжі виводяться через …….. (
-переносити несприятливі умови найпростіші можуть за допомогою утворення…
2.Назвіть органели клітини та вкажіть їх значення.
3.З яких простих речовин утворюються такі складні речовини як:складні вуглеводи, білки, жири, ДНК.
Складність 3(7-9 бали достатній рівень).
1.Що називають клітинним циклом. Які стадії тобі відомі? Яке значення клітинного циклу?
2.Чим паразитизм відрізняється від взаємовигідного симбіозу?
3.Які способи розмноження зустрічаються в одноклітинних водоростей?
4. Які способи живлення характерні для бактерій? Як бактерії отримують енергію?
Складність 4(10 – 12 балів, високий рівень).
1.Як у еукаріот зявився процес фотосинтезу
2.Що спільного у губок і одноклітинних твариноподібних організмів?
3.Запропонуйте правила, дотримання яких допоможе вберегтися від особливо небезпечних збудників бактеріальних захворювань.
4.Доведіть або спростуйте твердження «найпростіші одноклітинні організми».