Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок "Контрольна робота з теми "Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімерні матеріали на їх основі"

Про матеріал
Матеріал даної теми дає учням знання виробничої складової хімічної науки. На уроках учні вчаться моделювати сам хімізм синтезу ВМС, а обчислення практичного виходу продукту реакції формують розуміння втрат на хімічних виробництвах та всі наслідки, які з цього випливають -- і економічні, і екологічні тощо. А як вони вивчили, усвідомили матеріал теми а зуміли систематизувати свої знання покажуть результати контрольної роботи.
Перегляд файлу

УРОК ХІМІЇ У 10 КЛАСІ

Тема уроку. Контрольна робота з теми «Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімерні матеріали на їх основі»

 Навчально-освітня мета. Визначити рівень навчальних досягнень учнів теми «Cинтетичні високомолекулярні речовини. Полімерні матеріали на їх основі», виявити проблеми у сприйнятті і засвоєнні матеріалу з метою подальшого корегування  знань, навичок та вмінь учнів. Розвивати логічне та критичне мислення учнів.

Тип уроку: урок контролю знань, навичок та вмінь

Навчальне обладнання: картки із завданнями контрольної роботи.

                            Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Оголошення теми, мети уроку та мотивація навчальної діяльності учнів на уроці.

ІІІ. Виконання учнями завдань контрольної роботи

Учням роздано картки із завданнями контрольної роботи, яку вони виконують у зошитах для контрольних робіт.

Контрольна робота з теми «Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімерні матеріали на їх основі»

 І варіант         І рівень  (3 бали)      ІІ варіант

  1. Полімери – це …
  1. Мономери – це ….

 

  1. Термопластичні полімери – це….

2. Термореактивні полімери – це…..

  1. Реакція полімеризаціі – це ….

3. Реакція поліконденсації – це….

        

ІІ рівень  (3 бали)

  1. Порівняйте властивості каучуку і гуми.

1. Порівняйте властивості синтетичних та штучних волокон.

  1. Описати властивості та вказати галузі застосування поліпропілену.

2. Описати властивості та вказати галузі застосування полістиролу.

  1. Описати властивості та вказати галузі застосування поліпропілену.

3.Описати властивості та вказати галузі застосування полістиролу.

 

ІІІ рівень  (3 бали)

  1. Обчислити масову частку Карбону в поліетилені, якщо ступінь полімеризації становить 3.

1.Обчислити масову частку Карбону в полівінілхлориді, якщо ступінь полімеризації становить 6.

  1. Написати реакцію поліконденсаціі етиленгліколю з утворенням димеру.

2.Написати реакцію поліконденсаціі етиленгліколю з утворенням тетрамеру.

 

ІV рівень  (3 бали)

З пропілену, одержаного внаслідок дегідрування пропану, синтезували 320 кг поліпропілену із ступенем полімеризаціі 5. Практичний вихід продукту синтезу – 75%. Обчислити об’єм використаного пропану.

Внаслідок дегідратаціі етилового спирту отримали етилен, який використали для синтезу 216 кг поліетилену із ступенем полімеризації 4. Практичний вихід продукту синтезу –80%. Обчислити об’єм етилового спирту.

 

IV. Підсумок уроку.

V. Домашнє завдання.  Скласти самостійно задачі на синтез полімерів, враховуючи практичну складову виходу продукту.

docx
Додано
17 січня
Переглядів
266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку