Урок "Контрольна робота за творчістю Тараса Шевченка, Андрія Чайковського"

Про матеріал
Контрольна робота за творчістю Т. Шевченка, А. Чайковського. Мета уроку: виявити рівень учнівських знань, умінь та навичок із вивчених тем, закріпити їх; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, вміння застосовувати отриманні знання під час виконання запропонованих завдань; виховувати пошану до творчої діяльності.
Перегляд файлу

Варіант І

  1.                      Шевченко народився у селі

а) Моринці;                                              в) Нагуєвичі;

б) Ковалівці;                                           г) у Ромнах.

 

  1.                      Хто  спіймав татарського  ватажка  Мустафу-агу: 

а)  Остап Тріска                                                    в) Андрій Недоля

б) Семен Непорадний;;                                        г) Петро Судак?

 

  1.                      Хто навчив Павлуся орієнтуватися за зорями:

а) мати;                                                                  в) батько

б) дід;                                                                     г) козаки?

 

  1.                      Укажіть, у якому творі Т. Шевченка вжитий прийом метаморфози:

а) « Мені тринадцятий минало...»;                        в)  «Тополя»;

б) «Заповіт»;                                                            г) «Думка»

 

  1.                      Укажіть, про який період життя нашого народу йдеться в повісті «За сестрою»:

а) навала татаро-монгольської орди                               в) війна з турками;

б)  набіги татар;                                                                г) війна козаків з польською шляхтою.

 

  1.                      Чайковський працював:

а) писарем,                                                        в) поліцейським,

б) адвокатом,                                                    г) вчителем.

 

  1.                      У літературному доробку Чайковського найбільше:

а) історичних творів,                              в) творів про кохання,

б) політичних,                                          г) творів для дітей.

 

  1.                      Знайомство з мешканцями села Спасівка й умовами їхнього життя у творі А. Чайкрвського «За сестрою» є:

а) експозицією;                                                              в) розвитком дії;

б) зав’язкою;                                                                    г) кульмінацією.

 

  1.                      У творі Т. Шевченка «Мені тринадцятий минало…» уміщено роздуми про:

а) сирітське дитинство;                                               в) майбутнє України;

б) справжнє кохання;                                                   г0 красу та вірність.

 

  1.                  Чим зацікавив вас твір А. Чайковського «За сестрою»?

 

 

 

 

 

Варіант ІІ

  1. Укажіть, у якому творі Т. Шевченко мріє про краще майбутнє для України:

а)« Мені тринадцятий минало...»;                             в) «Тополя»;

б) «Заповіт»;                                                                г) «Думка».

 

  1. Повість А. Чайковського називається «За сестрою»...

а) тому що головний герой вирушив у небезпечну подорож, щоб визволити сестру з неволі;

б) бо головний герой у всьому наслідував сестру і чинив так, як вона;

в) тому що брат зробив усе, щоб видати сестру заміж за хана.

 

  1. З'ясуйте, якого роду пейзаж використаний у баладі Т. Шевченка «Тополя»:

а) фольклорний;                                                               в) фантастичний;

б) романтичний;                                                               г) історичний

 

  1. Щоб викупити Шевченка з неволі Карл Брюлов намалював портрет російського поета:

а) Пушкіна;                                                     в) Жуковського;

б) Лермонтова;                                               г) Тютчева.

 

  1. Перша збірка творів Шевченка називається:

а) «Тополя»;                                                    в) «Катерина»;

б) «Кобзар»;                                                    г) «Заповіт».

 

  1. Завдяки незламній вірі у власні сили успішно долає всі перешкоди, гідно витримує всі випробування та звільняєГаннусю з неволі персонаж твору А. Чайковського «За сестрою»:

а) Остап Швидкий;                                                в) дід Андрій;

б) Павлусь;                                                               г) Семен Непорадний.

 

  1. Після звільнення з кріпацтва навчався у Санкт-Петербурзі в:

а) педагогічному інституті                 в) літературному інституті;

б) фельдшерській школі;                                         г) Академії мистецтв.

 

  1. Напад татар на село у творі А. Чайковського «За сестрою» є:

а) експозицією;                                             в) розвитком дії;

б) зав’язкою;                                                 г)кульмінацією.

 

  1. В уривку «Його огорнув страх. У його уяві татарва була такою силою, що її ніхто не переможе. Дідусь розказував йому, як козаки били татар; та ось він бачив, як татарви нічого не стримало,і дідусь,і багато інших дужих козаків полягли» йдеться про персонажа твору «За сестрою»:

а) Остапа Швидкого;                                                 в) Семена Непорадного;

б) Павлуся;                                                                 г) Мустафу.

 

  1. Чим зацікавив вас твір А. Чайковського «За сестрою»?
docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
2241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку