Урок контрольної роботи з мовних тем "Мова та мовлення. Текст. Речення. Іменник"

Про матеріал
Перевірити знання, уміння, навички учнів з мовної теми "Мова та мовлення. Текст. Речення. Іменник".
Перегляд файлу

Контрольна робота   4 кл.  В - 1

з мовної теми « Мова та мовлення. Текст. Речення. Іменник.»

 

 1.Яким має бути усне мовлення?

А) Голосним, цікавим, гарним;

Б) виразним, правильним, зрозумілим;

В) тихим, лагідним, мелодійним.

 

2. З яких частин складається текст?

А) З речень, абзацу, зачину;

Б) з теми, мети, заголовку;

В) із зачину, основної частини, кінцівки.

 

3.Речення виражає…

А) погляд на події;

Б) закінчену думку;

В) розповідь про когось, або про щось.

 

4. У якому рядку всі іменники подано у формі множини?

А) Лани, задачі, краї, річки.

Б) Дідусь, пальми, діти, школа.

В) Вокзал, заєць, юність, прохання.

 

5.Запишіть словосполучення у давальному відмінку однини.

Пан Василь - ……… ;

Брат Ігор - ………. .

 

6. Запишіть іменники у місцевому відмінку однини.

Дівчинка, комаха, Хмелівка, книга.

 

7. Запишіть слова, вставляючи пропущені букви. Позначте наголос у кожному слові.

Інж…нер, д…ржава, ц…мент, ш…ренга.

 

8.Перебудувати речення у спонукальне.

Ми любимо свою землю.

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота   4 кл.  в- 2

з мовної теми « Мова та мовлення. Текст. Речення. Іменник.»

 

 1.Яким має бути усне мовлення?

А) Виразним, правильним, зрозумілим;

Б) тихим, лагідним, голосним ;

В) чітким, цікавим, гарним.

 

2. Вкажи типи речень за метою висловлювання?

А) Розповідь, міркування,опис;

Б) розповідне, питальне, спонукальне;

В) окличне,неокличне, есе.

 

3.Речення виражає…

А) назву предмета;

Б) повідомлення про подію;

В) закінчену думку.

 

4. У якому рядку всі іменники подано у формі однини?

А) Літак, телефони, кораблі;

Б) Україна, матуся, калина;

В) ведмеді, ромашки,чабани.

 

5.Запишіть словосполучення у давальному відмінку однини.

Пан Максим - ……… ;

Брат Іван - ………. .

 

6. Запишіть іменники у місцевому відмінку однини.

Оксанка, мураха, Виднівка, крига.

 

7. Запишіть слова, вставляючи пропущені букви. Позначте наголос у кожному слові.

Вос…ни, д…сципліна, міз…нець, ок…ан. 

 

8.Перебудувати речення у спонукальне.

Діти читають художні книжки.

 

 

 

docx
Додано
26 листопада 2020
Переглядів
1230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку