Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділів: «Держави Центрально – Східної Європи», «Держави Азії та Латинської Америки».

Про матеріал
Різнорівневі завдання для систематизації та контролю знань учнів з всесвітньої історії 10 клас.
Перегляд файлу

Всесвітня історія 10 клас

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділів:

«Держави Центрально – Східної Європи», «Держави Азії та Латинської Америки».

Варіант 1

І рівень

1. «Начальником Польської держави» у 1918–1922 рр. був: А) І. Мосцицький; Б) О. Стамболійський;

В) С. Петлюра; Г)Ю. Пілсудський.

2. Реза-Хан проголосив себе шахом в…

А) 1925;  Б)1927;  В) 1928р.;  Г) 1929р.

3. Національний уряд Китаю на чолі з Чан Кайші утворено в місті…

А) Сянган;  Б) Нанкін;  В) Ханчжоу; Г) Гуанчжоу.

4. Проти якої країни була спрямована агресія Італії в Африці? А) Сомалі;  Б) Кенія;  В) Судан;  Г) Ефіопія.

5. До заходів уряду К. Георгієва в Болгарії належали:

А) розгром комуністичної партії; Б) встановлення королівської диктатури; В) скасування чинної конституції, партій та профспілок; Г) сприяння діяльності ВМРО (Внутрішньої македонської революційної організації).

ІІ рівень

6. Дайте визначення термінам та поняттям: апартеїд, сатьяграха , меджліс, латифундія.

7.Співвіднесіть політичного діяча та державу:

1. Б. Кун;                                 А) Чехословаччина;

2. Е. Бенеш;                            Б) Польща;

3. Р. Дмовський                     В) Румунія;

4. О . Стамболійський          Г) Угорщина;

                                                  Д) Болгарія

ІІІ рівень

8. Розташуйте події в хронологічній послідовності:

А. «Соляний похід»

Б. прийняття  «Меморандуму Танаки»

В. початок революції за об'єднання  Китаю

Г. проголошення республіки у Туреччині

9. Назвіть і складіть політичний портрет державного діяча Індії  (на світлині внизу).

IV рівень

10. Охарактеризуйте ( у формі тез) становище Румунії в міжвоєнний період та зміст режиму Й. Антонеску.

C:\Users\Admin\Desktop\imagesCAE2JBHB.jpg 

 

 

 

Варіант 2

І рівень

1. Т. Масарик — це: А) міністр внутрішніх справ Угорщини; Б) президент Чехо-Словаччини;

 В) президент Польщі; Г) військовий міністр Чехо-Словаччини.

2. З якою державою був підписаний Нейський мирний договір :А) Болгарія;  Б) Угорщина;  В) Югославія; Г) Чехословаччина.

3. «Рисові бунти» охопили…

А) Японію;  Б) Китай;  В) Індію;  Г) Індокитай.

4. Конституція Індії в…

А) 1930р. Б) 1932р.  В) 1934р.  Г) 1935р.

5. Антиколоніальний рух в Ірані був спрямований проти…

А) Франції; Б) Великої Британії; В) США;  Г) Японії.

ІІ рівень

6. Дайте визначення термінам та поняттям:режим «санації», Народна скупщина, Мюнхенська змова, «Залізна гвардія»

7. Співвіднесіть політичного діяча та державу:

1. М. Ганді;                     А) Туреччина;

2. Чан Кайші;                  Б) Індія;

3. М. Кемаль;                 В) Японія;

4. Т. Хара                         Г) Іран;

                                          Д) Китай.

ІІІ рівень

8. Розташуйте події в хронологічній послідовності:

А. Мюнхенська змова;

Б. Проголошення Угорської Радянської  Республіки;

В. Переворот Кароля ІІ в Румунії;

Г. Утворення Югославії;

9. Назвіть і складіть політичний портрет державного діяча Угорщини  (на світлині внизу).

IV рівень

C:\Users\Admin\Desktop\Horthy.jpg10. Охарактеризуйте ( у формі тез) розвиток Чехо – Словаччини в міжвоєнний період та зміст політики  президентів .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Полянський П.Б.)
Додано
15 жовтня 2021
Переглядів
3647
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку