Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділів: «Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.», «Українські землі у складі Австро-Угорськ

Про матеріал
Контрольна робота по темах: «Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.», «Українські землі у складі Австро-Угорської імперії в другій половині ХІХ ст.». Містить різнорівневі завдання, які відповідають навчальній програмі за 2023-2024 рік.
Перегляд файлу

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділів:

«Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.», «Українські землі у складі Австро-Угорської імперії в другій половині ХІХ ст.»

Дата: ______________________________    Прізвище, ім’я: ___________________________

 

І рівень (0,5 бала)

  1. Форма об’єднання людей, які на пайових засадах спільно займаються певним видом господарської діяльності називається:

А) кооперація                                       Б) приватизація                                 В) націоналізація

  1. В яких роках була Кримська війна?

А) 1853 - 1856 рр.                                Б) 1854 - 1856 рр.                              В) 1854 - 1857 рр.

  1. В якому році було створено РУРП?

А) 1890 р.                                              Б) 1891 р.                                           В) 1892 р.

  1. Як називався перший український журнал виданий у Петербурзі?

А) «Основа»;                         Б) «Руську раду»                   В) «буковинський будитель».

  1. З якої партії після розколу утворилося УСДП та УНДП?

А) РУРП;                                               Б)  УСДРП;                                         В) УНП.

  1. Що стало безпосередньою причиною початку модернізаційних реформ Олександра II?

А) виступ декабристів                                                     В) європейські революції 1848-1849 рр.

Б) поразка Російської імперії у Східній війні               Г) тероризм у Російській імперії.

ІІ рівень (1 бал)

  1. Поясніть різницю між москвофілами та народовцями.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Установіть відповідність між реформами 1860—1870-х рр. та їх результатами й наслідками.

 

  1. земська реформа
  1. можливість всестанової освіти в гімназіях
  1. військова реформа
  1. скасування общинного землеволодіння
  1. освітня реформа
  1. надання селянам громадських прав
  1. селянська реформа
  1. уведено загальну військову повинність для чоловіків віком від 20 років

 

  1. долученість селянства до місцевого самоврядування

________________________________________________________________________________

  1. Для економічного розвитку західноукраїнських земель у другій половині ХІХ ст. були характерні…

      відсутність великих поміщицьких землеволодінь

      домінування залізорудної та машинобудівної промисловості

      завершення промислового перевороту

      виробництво і первинна обробка сировини

      зростання відобутку нафти й озокериту

      володіння промисловими підприємствами українськими капіталістами

      масова трудова еміграція селян до США, Канади, Бразилії.

ІІІ рівень (1,5 бала)

  1. Дайте відповідь на питання!

-          Валуєвський циркуляр був прийнятий ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Схарактеризуйте діячів політичного етапу національного відродження:

І. Франко, М. Павлик, М. Грушевський, Ю. Бачинський, Ю. Романчук.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

IV рівень (3 бала)

  1. Поміркуйте, що дає підстави для пропонованого висновку. Наведіть кілька аргументів на підтвердження або спростування думки.

Україна наприкінці 19 ст. перетворилася на основну вугільно-металургійну базу Російської імперії.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка_________

docx
До підручника
Історія України 9 клас (Бурнейко І.О., Хлібовська Г.М., Крижанівська Н.Є., Наумчук О.В.)
Додано
28 лютого
Переглядів
1393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку