Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу 1: «ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІСТИЧНИХ ВІДНОСИН» ІІ ВАРІАНТ

Про матеріал
Тест №1 (ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 8 клас) Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу 1: «ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІСТИЧНИХ ВІДНОСИН» Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________ ІІ ВАРІАНТ І РІВЕНЬ
Перегляд файлу

Тест №1 (ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  8  клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу 1:

«ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІСТИЧНИХ ВІДНОСИН»

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

ІІ ВАРІАНТ

І РІВЕНЬ

  1. Мореплавець якої держави вперше відкрив морський шлях до Індії вздовж західного узбережжя Африки?

А. Португалії

Б. Голландії

В. Англії

Г. Іспанії

2. Італійський мореплавець Христофор Колумб, перепливши Атлантичний океан, досягнув сучасних Багамських островів, щиро вірячи що відкрив Індію. В якому це було році?

А. 1492 р.

Б. 1490 р.

В. 1498 р.

Г. 1510 р.

3. Завоювання держави якого з індіанських народів розпочав у 1531 р. Ф. Пісарро?

А. Інків

Б. Чибча

В. Ацтеків

Г. Майя

4. Укажіть дату початку першої навколосвітньої подорожі.

А 1492 р. 

Б 1488 р. 

В 1498 р

Г 1519 р. 

5.  Укажіть, яка з названих культур була завезена до Європи з Америки. 

А Кава 

Б Чай 

В Какао 

Г Рис 

6. Укажіть назву виробництва, яке характеризувалося поділом праці та переважно ручним способом виробництва. 

А Фабрика 

Б Цех 

В Факторія 

Г Мануфактура 

7. Хто в XVI — першій половині XVII ст. становив більшість населення Європи?

А Міщани

Б Ремісники

В Селяни

Г Духовенство

8. Якою була середня тривалість життя людини у ранній Новий час?

А 30-35 років

Б 40-45 років

В 50-55 років

Г 60-65 років

ІІ РІВЕНЬ

9. Установіть хронологічну послідовність подій періоду Великих географічних відкриттів. 

А Укладення договору в Тордесильясі 

Б Відкриття морського шляху до Індії 

В Відкриття Бразилії

Г Початок іспанського завоювання імперії інків 

10. Охарактерихуйте термін

КАПІТАЛІЗМ – це __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІІ РІВЕНЬ

11. Виберіть три правильні відповіді із семи запропонованих. Укажіть, які наслідки мали Великі географічні відкриття для Європи.

А «Революція цін» 

Б Завершення Реконкісти на Піренейському півострові 

В Розвиток середземноморських портів 

Г Формування сприятливих умов для розвитку ринкових відносин у Європі 

Д Формування централізованих держав у Західній Європі 

Е Формування колоніальних імперій 

12. Установіть відповідність між описом та особистістю.

1.  Цей  мореплавець  отримав  від  короля  Португалії  три  кораблі з екіпажем та сто сімдесят чоловік команди. Він відкрив те, чого  Колумбу,  попри  всі  його  намагання,  відкрити  не вдалося.

А) Христофор Колумб

2.  Він народився у збіднілій дворянській родині. Авантюрист. Шукач пригод. Підкорив Мексику.

Б)  Ернан Кортес

3.  У  1488  р.  цей мореплавець, пливучи  вздовж  західного  узбережжя  Африки,  зумів  досягти  її  південного  краю  і  вийти  до  Індійського  океану,  але  був  змушений  повернутися  через  загрозу  бунту  моряків. 

В) Бартоломеу Діаш

4.  Він народився в Італії, але плавав під іспанським прапором. В Іспанії отримав звання адмірала та був упевнений, що в результаті

здійсненої ним експедиції досяг східних берегів Індії або Китаю.

Г) Васко да Гама

1.____ 2.____ 3.____ 4.____ 

IV РІВЕНЬ

13.  Як іспанці виправдовували своє право підкорювати індіанців? Ким, на вашу думку, були конкістадори: поширювачами християнської цивілізації чи жорстокими завойовниками?

 

 

docx
Додано
18 січня
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку