УРОК 15
(Всесвітня історія 10 клас)
Тема: Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Провідні держави світу в міжвоєнний період»
Мета: перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.
Обладнання: картки з тестовими завданнями.
Тип уроку: контролю та перевірки знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи.
ІІ. Виконання завдань
1)А; 2)Б; 3)Б 4)В; 5)В; 6)В; 7)Г; 8) Б
9) Відповідь: 1-В; 2-Г; 3-Б; 4-А; 5-Д.
10) Відповідь: 1,3,5
ІІІ. Домашнє завдання
1. Повторити відповідні параграфи
Тест № 02 (Всесвітня історія 10 клас)
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Провідні держави світу в міжвоєнний період»
Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________
І рівень (0,5 бала)
1. Укажіть прізвище політичного діяча, який був лідером нацистів у
Німеччині.
а) А. Гітлер б) Б. Муссоліні
в) Ф. Франко г) П. Гінденбург
2. Укажіть, яку назву дістала політична діяльність президента США Ф. Д. Рузвельта?
а) «справедливий курс» б) «новий курс»
в) «проспериті» г) Велика депресія
3. Яке положення називає одну з характерних рис політики «воєнного комунізму»?
а) уведення продподатку б) загальна трудова повинність
в) відновлення грошового обігу г) передача земельних ділянок селянам
4. На який період припадає доба «проспериті» («процвітання») в США?
а) 1914-1917 рр. б) 1917-1922 рр.
в) 1922-1929 рр. г) 1929-1932 рр.
5. У якому році виник італійський фашизм?
а) 1917 році б) 1918 році
в) 1919 році г) 1920 році
6. У якій країні було організовано «пивний путч»?
а) Італія б) Франція в) Німеччина г) Великобританія
7. Одна із форм національної нетерпимості, яка виражається у ворожому
ставленні до єврейського народу.
а) Фашизм б) Націоналізм
в) Гетто г) Антисемітизм
8) Назвіть сторони протистояння у громадянській війні 1917—1922 рр. у Росії.
а) Більшовики та УНР б) Більшовики та білогвардійці
в) Білогвардійці та УНР г) УНР та УЦР
ІІ рівень (1 бал)
9. Установіть відповідність між прізвищами політичних діячів і назвами держав.
1. Беніто Муссоліні |
А) Англія |
2. П. фон Гінденбург |
Б) Франція |
3. Едуард Даладьє |
В) Італія |
4. Невілл Чемберлен |
Г) Німеччина |
5. Йосип Сталін |
Д) СРСР |
1) ___; 2___; 3___; 4___; 5____
10. Укажіть назви держав, де було встановлено тоталітарні режими у міжвоєнний період (виберіть три правильні відповіді).
1) Німеччина 2) Велика Британія 3) Італія 4) Австрія 5) СРСР 6) Франція _________________________________
ІІІ рівень (1,5 бали)
11. Основними перетвореннями доби НЕПу стали:
1.___________________________________________________________________2.___________________________________________________________________3.___________________________________________________________________4.___________________________________________________________________
12. Дайте визначення поняття.
Веймарська республіка — це _________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV рівень (3 бали)
13. Напишіть есе за планом на тему «Моє ставлення до нацизму та комунізму»
1) Я вважаю, що _____________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________2) Тому, що _________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________3) Наприклад, _______________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________4) Отже, ____________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка____________