Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Європейське суспільство і держави в Х – ХV ст.». І ВАРІАНТ

Про матеріал
Тест №3 (Всесвітня історія 7 клас) Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Європейське суспільство і держави в Х – ХV ст.». Дата: ___________ Прізвище, ім’я: ___________________________ І ВАРІАНТ І рівень (0,5 бала) 1. Назвати дві дати з теми.
Перегляд файлу

 

Тест №3 (Всесвітня історія 7 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«Європейське суспільство і держави в Х – ХV ст.».

Дата: ___________        Прізвище, ім’я: ___________________________

І ВАРІАНТ

І рівень (0,5 бала)

1. Назвати дві дати з теми.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Дати відповідь «так» чи «ні»:

   А) Торговельні порти  – Кафу, Судак, Балаклаву заснувало Іспанське королівство       ________

   Б) Війна між Англією та Францією у ХIV – XV ст. називається Нормандською.                    ________ 

3. Приводом для початку хрестових походів на Схід став виступ Папи Римського:

    А) Урбана ІІ

    Б) Бенедикта ІІ

    В) Григорія VІІ

    Д) Інокентія ІІІ

4. «Золота булла» була підписана королем Карлом IV у:

   А)  ХІІ ст.

   Б)  ХІІІ ст.

   В) ХІV ст.

   Г)  ХV  ст.

5. Який король Англії підписав Велику хартію вольностей:

   А) Філіп ІV

   Б) Генріх ІІ

   В) Іоанн Безземельний

  Д) Генріх І

6. Реконкіста відбувалась на території півострова:

   А) Балканського

   Б) Апеннінського

   В) Піренейського

  Д) Скандинавського

ІІ рівень (1 бал)

7. Назвіть відомі італійські міста-комуни та торгівельні республіки епохи середніх віків:

________________________________________________________________________________________

 

8.  Доповнити речення: 

«У _______ році Оттон І отримав титул ______________ та проголосив утворення Священної ______________ імперії, у якій об’єднав різні країни  навколо Німеччини.»

 

9. З якою метою брали участь у хрестових походах феодали?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІІІ рівень (2 бали)

10. Дати визначення:

Станова монархія - _____________________________________________________________________

___________________________________________________________________________ Нормани - ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

11. Поставити події у хронології:

  А) скликання парламенту в Англії                      ______

  Б) утворення  королівства Іспанія                       ______

  В) скликання Генеральних штатів у Франції       ______

  Г) перший Хрестовий похід                                 ______

 

12. З поданих тверджень виберіть три, які характеризують результати та наслідки Столітньої війни:

  а) об’єднання Франції в єдину централізовану державу;

  б) приєднання до Франції північних територій Італії;

  в) запровадження єдиного податку;

  г) ліквідація Генеральних штатів;

  д) прихід до влади буржуазії;

  е) звільнення селян від феодальної залежності;

  є) створення єдиної державної армії.

1

 

2

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
24 лютого 2019
Переглядів
3373
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку