Дата П.І. учня ______________________________________________
Урок тематичного контролю з теми «Північна Америка»
І рівень (завдання з вибором однієї правильної відповіді )
-
Укажіть правильну характеристику географічного положення Північної Америки
А. найближчі материки- Антарктида і Південна Америка
Б повністю розташована в Західній півкулі
В перетинається південним полярним колом
Г усі крайні точки розташовані в східній півкулі
|
|
-
Укажіть хто відкрив, а потім завоював величезну країну – сучасну Мексику
А Христофор Колумб В Джон Кабот
Б Ернан Кортес Г Жак Кортьє
|
|
-
Укажіть правильне твердження, що характеризує Великі озера
А складаються із шести озер
Б є найбільшим скупченням прісноводної води в рідкому стані на Землі
В Річкою Святого Лаврентія поєднуються з Тихим океаном
Г судноплавними каналами поєднуються з річкою Маккензі
|
|
-
Укажіть назву першого в світі національного парку
(див. малюнок)
А Єллоустонський В Секвая
Б Глейшер Г Йосемітський
|
|
-
Наведена кліматодіаграма відображає особливості клімату
А помірного континентального
Б помірного морського
В субтропічного
Г арктичного
|
|
-
Укажіть назву явища, що зображено на малюнку
А ураган
Б шторм
В торнадо
Г циклон
|
|
ІІ рівень (завдання на встановлення відповідності )
-
Установіть відповідність між географічними об’єктами та їх позначенням на картосхемі
1 Аппалачі
2 Центральні рівнини
3 півострів Юкатан
4 півострів Каліфорнія
|
|
-
Установіть відповідність між назвами річок і басейнами стоку, до яких вони належать:
1. Міссіпі, Міссурі, Ріо-Гранде
2. Маккензі, Бак, Андерсон
3. Колорадо, Колумбія, Юкон
4. Атабаска, Саскачеван
|
А. басейн внутрішнього стоку
Б. басейн Індійського океану
В. басейн Тихого океану
Г. басейн Північного Льодовитого океану
Д. басейн Атлантичного океану
|
|
|
-
Установіть відповідність між природними зонами Північної Америки і представниками органічного світу:
-
Хвойні ліси
-
Тундра
-
Степи
-
Арктичні пустелі
|
А ліани, орхідеї, мавпи, папуги;
Б. ялиці, модрини, олені, рисі, вовки;
В. мохи, лишайники, лемінги, білі ведмеді;
Г. карликові осики, болотні трави, олені-карибу;
Д. ковили, злаки, гризуни, лисиці, вовки-койоти;
|
|
|
ІІІ рівень (завдання множинного вибору та короткої відповіді)
-
Укажіть три правильні твердження щодо тектонічної будови Північної Америки
-
На північному сході на поверхню виходить Канадський кристалічний щит
-
В основі материка лежить Північноамериканська платформа
-
На півдні на поверхню виходить Мексиканський кристалічний щит
-
На сході сформувалася область молодої складчастості
-
На північному сході розташована западина
-
В основі материка лежить Американська платформа
-
На заході в результаті зіткнення літосферних плит сформувалася область середньої та молодої складчастості
|
|
-
Прочитайте текст і визначте американську назву несприятливого природного явища, яке часто стає стихійним явищем: « У результаті нерівномірного прогрівання Північної Америки утворюються активні рухи повітряних мас із півночі на південь та у зворотному напрямку. Гірські системи Кордильєр та Аппалачів, що розташовані майже меридіонально, створюють ефект «аеродинамічної труби», якою проносяться руйнівні смерчі – могутні повітряні вихори.»
|
|
ІV рівень (завдання відкритої форми 1 задання на вибір учня )
-
Обчисліть поясний час в Нью-Йорку (75 ° зх. д. ) коли в Києві (30 ° сх. д ) 14 год.
-
За даними таблиці визначте річну суму опадів, які випадають у місті Нью-Йорк.
Місяці
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
V
|
VI
|
VII
|
VIII
|
IX
|
X
|
XI
|
XII
|
Опади, мм
|
104,9
|
80
|
111
|
108,7
|
119,1
|
97,5
|
117,3
|
107,2
|
107,4
|
97,8
|
110,7
|
100,3
|
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Оцінка _______________