Контрольна робота 10 кл
Поезія й проза пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ століття
Мета: повторити вивчений матеріал, узагальнити, систематизувати знання учнів з метою корекції; розвивати пам'ять, образне та логічне мислення, уміння висловлювати власні судження з приводу прочитаного; виховувати кращі людські якості, інтерес до читання.
Тип уроку: урок контролю та корекції знань, умінь і навичок.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення теми й мети уроку
ІІІ. Контроль і корекція знань, умінь і навичок
І – ІІ рівні
Тест
а) Гофман б) Тютчев в) Фет г) Вітмен
а) Фет, Тютчев, Майков; б) Некрасов, Писарев, Добролюбов
в) Вітмен, Гофман.
а) краса природи б) духовний шлях людини
в) історія Америки г) любов до Батьківщини.
а) нікчемність того, хто претендує на владу й багатство;
б) необмежена влада, яка згубно впливає на суспільство й на свідомість людей;
в) особливе внутрішнє бачення;
г) мистецьке покликання.
Себе я прославляю, себе оспівую,
І те, що приймаю я, приймете й ви,
Бо кожен атом, котрий належить мені,
Так само належить вам.
а) нерозривна, глибинна єдність людей;
б) утвердження виняткової ролі поета як надлюдини;
в) утвердження своєї значущості та винятковості;
г) самозакоханість, егоїзм.
а) Фета б) Тютчева в) Вітмена.
ІІІ рівень
а) відсутність високих поривань 1. Ентузіасти
б) глибока духовність 2. Філістери
в) любов до життєвих благ 1б г 2ав
г) щире відчуття краси.
а) розкриття таємниці Циннобера;
б) одруження Балтазара з Кандідою;
в) подарунок від феї Цахесу три волосинки;
г) зачарування навколишніх «талантами» Цахеса.
1в 2г 3а 4б
а) мистецтво не пов’язане з життям; 1. «Парнасці»
б) використання культурних 2. Школа «чистого мистецтва»
надбань попередніх епох;
в) прагнення до екзотики
г) акцентування уваги на особистості, інтимних переживаннях;
д) поезія натяків, здогадок, замовчувань;
е) висока моральність притаманна лише високому мистецтву. 1б в е 2а г д
І\/ рівень
І\/. Підсумок уроку.