Тема: «Диференціація звуків «Ц-ЦЬ»
Мета: Вчити дитину розпізнавати на слух звуки Ц-Ц'; чітко вимовляти звуки у складах і словах; розвивати фонематичний слух, зорове сприймання, зорову увагу, пам'ять, увагу; активізувати, розширювати словниковий запас.
Хід заняття
І. І. Організаційний момент
Доброго дня! Сьогодні до нас завітав заєць. Він прийшов до нас на заняття для того, щоб навчитися розрізняти на слух звуки Ц-Ц'. Давай, ми йому допоможемо!
ІІ. Основна частина
.
Правила гри: Вебери ті картинки, у яких є звук Ц
5.Гра «Знайди спільний звук!»
Визнач, який однаковий звук є в декількох різних словах. (При вимовлянні слів чітко виділяю даний звук силою голосу)
–Цвіркун, цукор, цуцик – [ц]
– Ціль, хлопець, палець, заєць, горобець – [ц']
– Цирк, цвіль, цибуля, церква – [ц]
– Вовчиця, чорниця, учениця – [ц']
IІІ. Основна частина
ЦЬ
Нетерплячий
Чому цуцик у муці?
Він хотів спекти млинці.
Та собача вдача
Дуже нетерпляча.
Лиш розбовтав тісто-
з'їв його все чисто.
ІV. Підсумок заняття.
Молодець! Наш заєць, тепер вміє розрізняти звуки Ц - Ц'.