Урок "Корисні та шкідливі звички"

Про матеріал
Урок призначений для учнів 2 класу НУШ. Мета: формувати в учнів уявлення про корисні та шкідливі звички; викликати бажання засвоювати корисні звички, протидіяти шкідливим; вести здоровий спосіб життя; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших людей.
Перегляд файлу

Тема. Корисні та шкідливі звички.

Мета. Формування предметних компетентностей:

           формувати в учнів уявлення про корисні та шкідливі звички; викликати бажання засвоювати корисні

            звички, протидіяти шкідливим; вести здоровий спосіб життя; виховувати бережливе ставлення до

            власного здоров’я та здоров’я інших людей.

            Формування ключових компетентностей:

            -комунікативна: розвивати вміння взаємодіяти з оточуючими й окремими людьми, навички роботи у

             групі;

           -особистісна: опановування правил особистої гігієни, безпеки життєдіяльності; турбота про власне

            здоров’я;

           -здоров’язбережувальна: готовність дотримуватись здорового способу життя в усіх сферах;

           -інформаційна: уміння одержувати, осмислювати й використовувати інформацію з різних джерел;

           -соціальна: брати на  себе відповідальність, приймати рішення, робити вибір, безконфліктно

            виходити з ситуацій.

 

І. Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

 -Як ви себе почуваєте? Чому?

 Ми здорові, тому веселі й щасливі, нам добре. Але є речі, які псують наш настрій, наше здоров’я і життя.

І сьогодні ми поговоримо про це з вами.

Чи були вчинки, за які вам соромно?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Оголошення теми і мети уроку.

 

  1. Розповідь з елементами бесіди про корисні звички.

- Що для вас найдорожче? (життя, здоров’я)

- Від здоров’я залежить і ваш настрій, і успіхи у навчанні.

  Змалку батьки привчають вас бути ввічливими, добрими. Звички робити добро, говорити правду, допомагати дорослим принесуть користь вам і вашим друзям, рідним.

  1. Робота в парах.

Скласти пазли, щоб утворилося прислів’я, пояснити його.

 

ЗДОРОВ’Я                 ЗА ГРОШІ                         НЕ КУПИШ.

 

БЕРЕЖИ                    ЗДОРОВ’Я                        ЗМОЛОДУ.

 

ЗДОРОВ’Я -             НАЙДОРОЖЧИЙ              СКАРБ.

 

 

  • Оцініть роботу своєї пари.

 

  1. Гра «Корисно – шкідливо»

Учні цеглинками Lego сигналізують: зелена – корисно, червона – шкідливо.

 -Вітатися під час зустрічі …

-Брати до рота і гризти всілякі предмети …

 -Допомагати слабшим, маленьким, хворим …

 -Виконувати ранкову гімнастику …

 -Смоктати палець …

-Доглядати за власним одягом …

-Дотримуватись режиму дня …

-Гризти нігті …

-Довго засиджуватись перед телевізором …

 

  1. Фізкультхвилинка.

 

     6. Робота з підручником ст.110-111

1) –Знайдіть і зачитайте, що таке корисні звички?

    - Які корисні звички мають зображені діти?

    - Знайдіть і зачитайте, що таке шкідливі звички?

    - Що належить до шкідливих звичок?

2) Читання і обговорення змісту вірша Н. Шост «В нашої Марічки є чудові звички…»

 

     7. Робота в групах.

Вправа «Корисно та шкідливо»

Розподілити картки із зображенням звичок:

  • відпочивати надворі;
  • цілий день грати у відеоігри;
  • пізно лягати спати;
  • усміхатися;
  • снідати кожного ранку;
  • весь час хвилюватися;
  • старанно вчитися;
  • чистити зуби;
  • не вмикати кран з водою;
  • їсти більше овочів та фруктів;
  • відпочивати лише вдома;
  • вчасно лягати спати;
  • їсти багато солодощів;
  • чистити зуби;
  • допомагати іншим.

 

Оцінити роботу групи.

 

ІV. Підсумок уроку.

    -Які бувають звички?

    -Які звички характерні для здорового способу життя?

 

V. Рефлексія.

   -Сьогодні я дізнався …

   -Сьогодні я навчився …

   -Найбільше мені сподобалось …          

 

 

docx
Додано
20 червня 2023
Переглядів
849
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку