Тема. Корисні та шкідливі звички.
Мета. Формування предметних компетентностей:
формувати в учнів уявлення про корисні та шкідливі звички; викликати бажання засвоювати корисні
звички, протидіяти шкідливим; вести здоровий спосіб життя; виховувати бережливе ставлення до
власного здоров’я та здоров’я інших людей.
Формування ключових компетентностей:
-комунікативна: розвивати вміння взаємодіяти з оточуючими й окремими людьми, навички роботи у
групі;
-особистісна: опановування правил особистої гігієни, безпеки життєдіяльності; турбота про власне
здоров’я;
-здоров’язбережувальна: готовність дотримуватись здорового способу життя в усіх сферах;
-інформаційна: уміння одержувати, осмислювати й використовувати інформацію з різних джерел;
-соціальна: брати на себе відповідальність, приймати рішення, робити вибір, безконфліктно
виходити з ситуацій.
І. Організація класу.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
-Як ви себе почуваєте? Чому?
Ми здорові, тому веселі й щасливі, нам добре. Але є речі, які псують наш настрій, наше здоров’я і життя.
І сьогодні ми поговоримо про це з вами.
Чи були вчинки, за які вам соромно?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
- Що для вас найдорожче? (життя, здоров’я)
- Від здоров’я залежить і ваш настрій, і успіхи у навчанні.
Змалку батьки привчають вас бути ввічливими, добрими. Звички робити добро, говорити правду, допомагати дорослим принесуть користь вам і вашим друзям, рідним.
Скласти пазли, щоб утворилося прислів’я, пояснити його.
ЗДОРОВ’Я ЗА ГРОШІ НЕ КУПИШ.
БЕРЕЖИ ЗДОРОВ’Я ЗМОЛОДУ.
ЗДОРОВ’Я - НАЙДОРОЖЧИЙ СКАРБ.
Учні цеглинками Lego сигналізують: зелена – корисно, червона – шкідливо.
-Вітатися під час зустрічі …
-Брати до рота і гризти всілякі предмети …
-Допомагати слабшим, маленьким, хворим …
-Виконувати ранкову гімнастику …
-Смоктати палець …
-Доглядати за власним одягом …
-Дотримуватись режиму дня …
-Гризти нігті …
-Довго засиджуватись перед телевізором …
6. Робота з підручником ст.110-111
1) –Знайдіть і зачитайте, що таке корисні звички?
- Які корисні звички мають зображені діти?
- Знайдіть і зачитайте, що таке шкідливі звички?
- Що належить до шкідливих звичок?
2) Читання і обговорення змісту вірша Н. Шост «В нашої Марічки є чудові звички…»
7. Робота в групах.
Вправа «Корисно та шкідливо»
Розподілити картки із зображенням звичок:
Оцінити роботу групи.
ІV. Підсумок уроку.
-Які бувають звички?
-Які звички характерні для здорового способу життя?
V. Рефлексія.
-Сьогодні я дізнався …
-Сьогодні я навчився …
-Найбільше мені сподобалось …