Урок Країна Смішариків "Буква Т"

Про матеріал
Дана розробка розрахована для учнів 1-х класів. За змістом близька для дітей нового покоління.
Перегляд файлу

C:\Users\Админ\Desktop\116651478_large_ros__2_.jpgТема: Звуки [т], [т’]. Позначення їх буквами Т, т (те)

Мета: ознайомити учнів з буквами Т, т (те), їх алфавітною назвою та звуковим значенням; виробляти навички читання складів, слів з буквою т (те); розвивати логічне мислення та увагу учнів; виховувати доброзичливість та бажання допомагати іншим.

Обладнання: картки для складання звукових моделей; проектор;

ХІД УРОКУ

I. Організаційно-психологічний етап.
1. Вітання.

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок  читання починаймо.

Йдіть мої любі, під ніжки дивіться,

C:\Users\Админ\Desktop\6365f15478fc8469872078ee2a1011d5.pngГостям нашим любим щиро всміхніться.

Хай усмішка буде у кожній долоньці,

Мов проміння теплого сонця.

А наш урок  хай цікавим стане,

Про нього розповісте татові й мамі.

- Привітаємось до гостей.

Доброго ранку! Доброго дня!

Доброго вчора, сьогодні, щодня!

Хай не псується годинник на вежі,

Хай буде все на землі, як належить,

Сонце — як сонце, літо — як літо,

Дощик — як дощик, діти — як діти.

Миру бажаєм кожній родині,

Щастя, здоров’я — кожній дитині!

2. Психологічний настрій на урок.

  Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці із завданнями, будьте старанними і слухняними. Діти, сьогодні з нами відбудеться цікава історія на мультяшній  планеті.

Як  завжди  ми не знаємо з чого починається  наша історія, таємниця  і  загадковість. А ви полюбляєте подорожувати? А ви б хотіли помандрувати у країну цікаву й незвичну, яка знаходиться за широкими полями, за високими горами, за глибокими морями? В країну Смішариків? (діти відповідають)

Країна Смішариків

На нас уже чекає.

Там весело і гарно,

Там музика лунає.

На нас там чекають

Справжні дива –

C:\Users\Админ\Desktop\116651478_large_ros__2_.jpgЗвуки і букви,

Цілі слова.

Їжак і Совуня, Каркарич і Бараш,

Крош і Пін і Нюша, Копатич і Лосяш –

Всі вони різняться, але чудові всі.

Мультяші – казкарики, кругляші - смішарики.

Що і як зробити, про усе на світі

Знають і розкажуть наші друзі дітям!

Дотепні і сміливі, вправні й жартівливі

Мультяші – казкарики, кругляші - смішарики.

IІ. Мотивація навчальної діяльності.

То ж, якщо ви готові, вирушаймо!

Наш килим – літак

До країни домчить.

Країна вже поруч –

Одна лише мить.

C:\Users\Админ\Desktop\СМІШАРИКИ\ЛОСЯШ\c82783d46b2a.pngОсь і країна Смішариків. (вчитель показує на екран)

В країну Смішариків

Ми завітали . . .

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

А ось вже й Лосяш до нас поспішає

Цікаве завдання для вас усіх має.

Зі мною будете грати,

Знання закріпляти.

  • Звуки бувають голосні і …(приголосні)
  • Голосні звуки в схемі позначаються…(о)
  • Приголосні поділяються на …(тверді і мякі )
  • Тверді позначаються…(-)
  • А м’які …(=)
  • Ще є у мене краплинки. Але чомусь у словах зникли всі голосні. Здогадайтесь, що за слова написані на краплинках.

 

     

 

 

(віник, вінок, коса, слива, слово, калина, мак, пила)

  • Молодці, Лосяш вдячний вам за допомогу. І дарує вам на пам'ять своє фото.

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

  • А ось вже й Пін до нас поспішає

Незвичне завдання для вас усіх має.

  • C:\Users\Админ\Desktop\116651478_large_ros__2_.jpgC:\Users\Админ\Desktop\СМІШАРИКИ\ПІН\76c473fcdf88.pngПослухайте вірш і скажіть, який звук у ньому зустрічається найчастіше.

Тихо ткала нічка темна

травам, квітам сни приємні.

Таємнича, темнокрила,

хусткою пташат зігріла.

Терпкий терен не дрімав,

темну нічку упізнав.

  • Сьогодні ми вивчатимемо букву, що позначає звуки [т], [т’]. Це буква т (те).
  • Як одним словом ми можемо назвати слова троянда і тюльпан?
  • З завданнями від Піна ви впорались.

C:\Users\Админ\Desktop\СМІШАРИКИ\НЮША\76c45c56ba6cb27b99fc73de33ffe798.jpgV. Вивчення нового матеріалу.

- Нюша вас усіх вітає

І завдання повідомляє.

Слухай ти, та не зівай,

Чистомовку промовляй.

  1. То-то-то – замісити тісто.

          Ти-ти-ти – спечемо торти.

Тей-тей-тей – покличемо гостей.

Ту-ту-ту – хату замету.

Ти-ти-ти – поїмо разом торти.

  • Буква т (те) засумувала і хоче зустрітися з іншими буквами (читання складів).

 

C:\Users\Админ\Desktop\СМІШАРИКИ\КОПАТИЧ\Kopat.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Молодці, діти! І це завдання виконали. Отримайте нагороду від Нюші.
  1. А ось і завітав до нас Копатич.  Ви усі знаєте, що Копатич любить копатись у себе на городі, тому запрошує нас покопатись у словах.
  • Ви повинні довести мені, що знаєте, у яких словах є буква т (те). Із малюнків виберіть ті, у яких є буква т (те). А також поділити на склади вибрані літери. За це в нагороду ви отримаєте  фото Копатича.

Гра «Добери малюнок до букви»

Слова: тигр, кіт, собака, тарілка, мак, тюльпан, будинок, ластівка.

C:\Users\Админ\Desktop\116651478_large_ros__2_.jpgC:\Users\Админ\Desktop\СМІШАРИКИ\СОВУНЬЯ\Совунья.jpgШвидко і вправно

C:\Users\Админ\Desktop\СМІШАРИКИ\ЇЖАК\d9441c762d70.jpgЗавдання зробили

Подарунок від Копатича

Гарний заслужили.

  1. Фізкультхвилинка.
  • Ось  Совуня прилетіла, відпочити захотіла.
  1. Ну нарешті Їжак завітав

І гарненькі завдання для вас підібрав.

  • Діти, приготуйте долоні. Я буду називати слова. Якщо у них є звук [т] або [т’] на початку слова – то плескає перший ряд, якщо у середині – то другий ряд, якщо в кінці – третій ряд. Зрозуміли? Готові? Почали!

Слова: торт, дерево, тісто, троянда, кіт, ластівка, лист, стіл, тарган, вата, тракторист.

  • C:\Users\Админ\Desktop\СМІШАРИКИ\КРОШ\smeshariki-krosh.pngМолодці! Гарно впоралися із завданням. Отримуйте подарунок від Їжака.
  1. Крош також завітав і завдання для вас вигадав.

Зі мною ви пограйте,

Букви пригадайте,

І схему до малюнку відшукайте.

До нас прибули казкові тваринки, але вони заблукали і не знають, де їх будиночки. Допоможіть їм знайти свій дім.

Слова: слон, метелик, мавпа, дятел, півень.

  •      Молодці, ви правильно з’єднали  моделі слів із малюнками, отримайте подарунки від Кроша.
  1. А от Бараш пропонує нам пограти у гру із Тортилою, яка називається «Відповідай на букву Т»

C:\Users\Админ\Desktop\0_125092_e962b42f_orig.png 

 

 

 

 

 

C:\Users\Админ\Desktop\СМІШАРИКИ\БАРАШ\smeshariki011.png

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Админ\Desktop\116651478_large_ros__2_.jpg 

  1. Каркарич із грою до нас прилетів, хто більше утворить нових слів.
  •      У кожного на парті є набір вивчених літер. Потрібно скласти якомога більше нових слів, але літери у слові не повторюються.

Літери: а, о, у, и, і, н, л, м, в, с, р, п, к, т.

- Молодці! Правильно і не помилились, отримайте подарунки.F:\raskraska-romashka-bolshaya7.jpg

VІ. Підсумок урок.

C:\Users\Админ\Desktop\СМІШАРИКИ\КАРИЧ\3.png- Діти, вам сподобалось в країні Смішариків?

- Подарунки сподобались?

Та час нам вже повертатись назад.

( стають на килимок)

Одна лише мить

І ми уже вдома

Наш килим летить,

Не знаючи втоми.

В країні Смішариків ми побували

Багато цікавого там ми пізнали.

Добрі справи ми зробили

Друзів Смішариків грамоті навчили.

  •                  Яка буква гостювала сьогодні у нас?
  •                  Які звуки вона позначає?
  •                  А зараз підійміть той смайлик, який відповідає вашому настрою.

 

Картинки по запросу країна смішариків

 

 

 

docx
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
1052
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку