Тема уроку: Краса природи.Пори року.
Тип уроку: Інтегрований урок в 5 класі з англійської мови та математики.
Автор: Сіліна Аліна Анатоліївна, вчитель англійської мови, Новодмитрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів».
Опис роботи: Пропоную вам конспект уроку англійської мови в 5 класі по темі «Краса природи. Пори року.». Цей матеріал буде цікавий вчителям іноземної мови та математики. Даний урок побудований у формі мультимедіа-уроку. Даний урок призначений для формування навичок усного мовлення за темою «Природа», формування навичок виконання дій з десятковими дробами, вміння застосовувати отримані знання при розв'язуванні задач практичного змісту, тренування лексичних навичок з теми «Природа», удосконалення навичок читання і вимови,
Підтема: Краса природи. Пори року.
Мета: повторити лексичний матеріал теми; ознайомити з новими ЛО; продовжувати формувати навички аудіювання; формувати навички виконання дій з десятковими дробами, вміння застосовувати отримані знання при розв’язуванні задач практичного змісту; закріпити знання геометричних фігур та знаходження площі чотирикутника; удосконалювати техніку читання; розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення; виховувати бережливе й поважне відношення до природи.
Обладнання: англійська абетка, м`яч-снігова куля, картки для читання «The trees in spring», презентація Power Point, пісня для аудіювання «Sun, Rain, Wind and Snow», мультфільми Волт Діснея «Bambi on the ice», «Winnie the Pooh Discovers the Seasons», картки для створення календаря, макет календаря, клей, конверти з геометричними фігурами.
Тип уроку: інтегрований урок.
Форма уроку: мультимедіа-урок.
ХОД УРОКУ
І. Організаційний етап.
- Good morning, children! Are you ready for the lesson?
Don`t sleep – let`s work!
Зараз сядьте всі дівчата,
We have few time,
А за ними і хлоп’ята.
Sit still and look.
Всі сідайте тихо діти,
Math and English are fine!
Домовляймось не шуміти,
На уроці не дрімати,
А знання мерщій хапати.
Тож, гаразд, часу не гаєм,
До роботи поспішаєм.
We are active and so keen,
Our lesson let`s begin!
2. Єтап постановки мети.
1) Вправа «Шифрувальник».
- Ви помітили, що у нас сьогодні незвичайний урок – урок англійської мови та математики разом. Я не стану оголошувати тему уроку. Ви самі назвете її виконавши завдання. Щоб дізнатись тему необхідно розв’язати приклади. Відповідь кожного прикладу вкаже номер літери в абетці. Хай щастить!
+ 5,3 - 17,8 + 0,71 + 7,8 + 1,6 - 6,5
- Today we are going to speak about seasons and beauty of nature. Я запрошую вас насолодитися красою кожної пори року, разом з героями мультфільмів Волта Діснея.
2) Актуалізація знань.
1.2 Гра в сніжки.
- Діти, а ви полюбляєте грати в сніжки? Давайте пограємо в одну з найулюблених зимових ігр дітлахів – сніжки.
3. Введення знань.
- А зараз я пропоную вам продивитися уривок з мультфильму Волта Діснея Silly Symphony: Flowers and Trees і поміркувати - чи вмирають дерева зимою? (Ні, лише засипають на час холодів.)
1.1 Пізнавальна розминка.
- Визначте, яке з дерев, які ростуть на наших вулицях, є найкращим пилесмоком.
Береза - 28
Сосна -17
Тополя - 23
- Щоб відповісти на питання, треба розв’язати приклад:
1 варіант (84,123+ 13,247) -74,37
2 варіант 36,86- (0,125+13,735)
- Відповідь приклада вам вкаже на назву дерева.
- Правильно. Це тополя.
Цікава інформація.
Тополя - справжня фабрика кисню. 1 дерево тополі виділяє скільки кисню, сколько здатні видеілити 3 липи чи 4 сосни або сім ялинок.
1.2 Розвиток навичок читання.
- Let`s know more about trees and read the text. But before, please, look at the vocabulary box!
1) Подача нових лексичних одиниць.
ringing – дзвінкий,
to blossom – цвісти,
to appear – з`являтися,
a grass – трава,
melt – таяти,
a shade – тінь.
2) Єтап читання.
Spring came. The snow melts. The days get warmer and warmer. The birds sang their ringing melody. There are a lot of trees and flowers in all gardens. The trees that lost their leaves over the winter begin to grow new leaves again and blossom. Some trees grow new leaves and then have flowers. Others have flowers before their new leaves come. Later fruits will appear from these flowers. We can sit in its shade and have a rest. How beautiful are the trees in spring! |
3) Єтап перевірки розуміння тексту.
Бесіда за змістом тексту.
4. Узагальнення первинного закріплення й систематизації знань.
2.1 Практична робота.
Метод «Научна лабораторія».
Робота в парах (міні дослідження).
- Діти, дійсно, як приємно відпочивати в тіні дерев й насолоджуватися їх фруктами. І як сумно бачити пеньки дерев, що залишилися від них. Як марнотратно люди використовують дерева! Давайте дізнаємося, скільки дерев потрібно для виготовлення ваших підручників.
Завдання: Обчислити скільки необхідно вирубати лісу для того, щоб видати один підручник математики для 5 класу.
Алгоритм виконання роботи
1) Виміряти довжину і ширину однієї сторінки підручника.
Отримані дані запиши: а = см. в = см.
2. Обчисли площу сторінки по формулі S =а*в
________________________________________________см.
3. Помножити отриманий результат на кількість сторінок в підручнику.
4. Результат виразити в квадратних метрах. (довідник в 1м -100 см )
____________________________________(площа сторінок підручника)
5.По інформації екологічного центру, для того, щоб отримати 1000м паперу
необхідно вирубати 2500 м дерев.
Дізнайся, скільки лісу необхідно для виробництва одного підручника. Для цього
необхідно помножити площу сторінок підручника на 2,5.
2.2 Фізкультхвилинка.
2.3 Розвиток навичок аудіювання.
Гра «Художник».
- Природа, як художник, розмальовує кожну пору року своїми фарбами. Let`s play the game «Painters».
- Listen to the song and paint only those things that you will hear.
On a sunny day I`m happy,
On a sunny day I smile.
Flowers bloom in the sunlight
We play outside and we go and look for butterflies.
On a rainy day I`m happy,
On a rainy day I smile.
Hills and trees look fresh and green
And I see rainbow coloured umbrellas in the streets.
On a windy day I`m happy,
On a windy day I smile.
All the leaves shake and fly
And my kite is flying high in the sky.
On a snowy day I`m happy,
On a snowy day I smile.
Snowflakes fall on my window?
Frozen leaves shine like silver stars in a dream.
Учні розмальовують предмети, спираючись на почуте. Після перевірка – порівняння зі зразком.
- Good job! You are the best weather painters!
2.4 Закріплення лексичних одиниць теми. Розвиток навичок монологічного мовлення.
- А тепер давайте пригадаємо погоду кожної пори року.
- Продивіться уривки з мультфільмів та опишіть погоду словами.
Учні відповідають.
- What is your favourite season of a year? Why?
2.5 Реклама. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
- Друзі, кожна пора року гарна по своєму. Давайте спробуємо пригадати в який місяць року ви народилися і розповімо чому він гарний. Створимо таку собі міні-рекламу.
Наприклад: I like May because we can eat cherries and strawberries. And what is your favourite month?
5. Подведення підсумків.
Створення календаря. Робота в групах.
1) Вправа «Поетична світлиця».
- Now read the rhymes and fill in to complete the rhyme. Than glue your papers on a
calendar.
Учні дописують слова.
2) Логічна математична вправа «Склади фігуру».
Учні отримують геометричні фігури і складають з них ілюстрації до віршів,
проявляючи фантазію.
6. Визначення домашнього завдання та інструктажу по його виконанню.
Виставлення оцінок.
- Кожний із нас є невід`ємною частиною природи. Важливо берегти природу, чи це
дерево, чи квітка чи божа корівка, і не забувати, що вся краса природи в будь-яку
пору року залежить від того, як ми до неї відносимося. Так давайте ж охороняти її,
адже охороняючи природу, ми охороняємо Батьківщину!
2. Домашнє завдання.
Робочий зошит, вправа 2, сторінка 94. Написати 6 речень про пори року.