Тема уроку: Множення і ділення десяткових дробів
Мета:
Завдання:
Обладнання: підручник, папки з матеріалами.
Хід уроку
Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й
майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш.
Адольф Дістервег
Маршрутний лист математичного квесту |
|
1)Станція «Долина усної лічби» |
|
2)Станція «Супермаркет» |
|
3)Станція «Архітектор математики» |
|
4)Станція «Стратегія» |
|
5)Станція «Рівняння» |
|
Додаток 1. Еталон для перевірки домашнього завдання
3 5 1 4 2 38,5 9,04 – (9,86 + 303,64) : (7,35 – 6,4) = 18,04 1) 9,86 + 303,64 = 313,5; 9,86 303,64 313,50 = 313,5 2) 7,35 – 6,4 = 7,35 – 6,40 = 0,95; 7,35 6,40 0,95 3) 38,5 9,04 = 348,04; 38,5 9,04 1540 3465 348,040 = 348,04 4) 313,5 : 0,95 = 31350 : 95 = 330; 31350 95 285 330 285 285 0 5) 348,04 – 330 = 348,04 – 330,00 = 18,04. 348,04 330,00 18,04 |
0,24 : (0,7 – 0,02х) = 0,8; 0,7 – 0,02х = 0,24 : 0,8; 0,24 : 0,8 = 2,4 : 8 = 0,3 0,7 – 0,02х = 0,3; 0,02х = 0,7 – 0,3; 0,7 0,3 = 0,4 0,02х = 0,4; х = 0,4 : 0,02; 0,4 : 0,02 = 40 : 2 = 20 х = 20 Відповідь: 20 |
Додаток 2 – «Долина усної лічби»
Перед нами простяглася Долина усної лічби. Із цієї долини ми вийдемо тоді, коли розгадаємо вислів.
9,3+6,8 |
8,25∙10 |
13,17∙0,1 |
0,6:0,3 |
3,4-2,6 |
6,4:0,8 |
6,3:0,09 |
4∙0,9 |
3,02-0,2 |
8:0,2 |
1,5∙100 |
4,5:0,09 |
МА – 0,604
ЗУ – 3,6
НАС – 1,317
КА – 150
РО – 2
ГІМ – 40
ТЕ – 0,8
КА – 8
ТИ – 70
МА – 16,1
МУ – 50
ТИ – 82,5
Додаток 3 – «Рівняння»
Кожна група отримує рівняння (по 4 рівняння за рівнем складності кожен учень розв’язує 1 рівняння). Після закінчення розв’язування рівняння кожна група записує корені рівняння у порядку спадання та отримує кодове слово.
І група |
ІІ група |
ІІІ група |
|
|
|
Відповідь:
Додаток 4 – «Супермаркет»
Задача1. До дитячого садку завезли 136,8 кг овочів. З них 12 мішків картоплі по 9,6 кг у кожному та 6 мішків моркви. Яка вага 1 мішка моркви?
Задача2. Фермер зібрав на своєму полі по 400 ц капусти з кожного з 2,8 га. Скільки автомобілів вантажопідйомністю 3,5 т йому треба замовити для перевезення вантажу?
Задача3. У принцеси було 30 платтів і 24 маскарадних костюми, на пошиття яких витратили 163,5 м різної тканини. На кожне плаття витратили 3,25 м тканини. Скільки тканини витратили на один костюм?
Додаток 5 – «Стратегія»
До нас в гості завітала давня знайома Лисичка-Хитрунка. Вона запропонувала свій спосіб, як запастися медом.
1 кг меду коштує стільки, як 25 кг картоплі.
1 кг картоплі коштує стільки, як 0,8 кг моркви.
1 кг моркви коштує стільки, як 0, 4 кг капусти.
1 кг капусти коштує стільки, як 0,2 кг меду.
Можлива така стратегія:
Беремо в кредит (позичаємо) у Бджілки 1 кг меду,
Міняємо мед у Кабана-Іклана на картоплю.
Міняємо картоплю у Зайчика на моркву.
Міняємо моркву у Кози-Дерези на капусту.
Міняємо капусту у Ведмедика на мед.
Віддаємо Бджілці 1 кг меду.
Маємо 0, 6 кг меду в залишку для себе.
Чи вірною є ця стратегія?
Додаток 6 – «Архітектор математики»
Задача. Довжина прямокутника 8,5 м, а ширина менша від його довжини на 2,5м. У скільки разів зменшиться площа прямокутника, якщо його довжину зменшили у 5 разів, а ширину – у 2 рази?
Бажано результат задачі вирізати із паперу та продемонструвати наглядно розв’язання даної задачі.