Тип уроку: урок узагальнення вивченого матеріалу
Тема: Пошук скарбів
Мета: повторити лексику вивчених раніше тем «Тварини», «Родина», «Числа», «Кольори», літери алфавіту Aa – Mm, розвивати критичне мислення, увагу, уяву, формувати навички читання, виховувати вміння працювати в команді, інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: карта скарбів для кожної команди (розрізана на 6 частин), різнокольорові паперові монети (для поділу на команди), різнокольорові конверти (для завдань), зображення пірата Джека (для штрафних завдань), зображення папуги, набір різнокольорових рибок та мушель, зображення різних фруктів (банани, апельсини, яблука, лимони), назви фруктів (розрізані на окремі літери), картки з словами і малюнками споруд у місті, фігурки або зображення тварин, набір слів для читання, призи для дітей, медалі переможцям.
Хід уроку
Підготовча частина
Клас уявно поділено на 6 зон, зображення яких знаходяться на карті скарбів (море, острів, місто, будинок, звірі, ліс) + штрафна зона із додатковими завданнями для порушників правил.
У кожній зоні є різнокольорові конверти із завданнями, виконавши які, учні відгадають наступну зону (знайдуть наступний елемент карти).
Кожна команда розпочинає пошуки із різних зон!
Біля вчительського місця знаходиться зображення папуги (якщо за умовою завдання треба назвати англійською якесь слово, або виконати щось усно, то діти підходять до вчителя і виконують завдання).
І Вступна частина
1) Оголошення мети уроку
- Діти, в нашій школі сталося диво: наш клас перетворився на таємничий острів скарбів! У вас є шанс першими отримати загадкові скарби!
Але для цього потрібно виконати завдання, щоб зібрати карту острову та відшукати скарби.
2) Поділ на команди
Учні витягають різнокольорові монети і діляться на 2-4 команди по 5-6 учнів. Кожна команда отримує першу частину карти і кольоровий прапорець.
Не поспішайте. Будьте уважні. Пам’ятайте: треба виконати все завдання повністю. Будьте чемними шукачами скарбів і беріть лише той конверт із завданням, колір якого відповідає вашому прапорцеві!
На острові є ваш помічник – розумний Папуга! Йому ви можете сказати відповідь на завдання (якщо це потрібно) і він віддасть вам частину карти.
Будьте пильні! На нашому острові скарбів є пірат Джек! Тож треба вести пошуки дуже тихо, адже пірат Джек може схопити порушників і, щоб звільнитися від нього, ви витратите більше часу, а отже важче буде стати переможцями!
Уперед!
ІІ Основна частина
Команди виконуючи завдання переходять від станції до станції. Вчитель слідкує за дотриманням правил гри, при порушенні правил команда повинна виконати штрафне завдання (станція Пірата Джека).
Зона «Море»
Розташувати різнокольорових рибок так, щоб назви кольорів йшли від найкоротшого слова до найдовшого, або навпаки. (діти можуть користуватися довідковими матеріалами – словничками, тематичними стендами у класі).
Останній колір – підказка, у якій мушлі заховалася наступна частина карти.
Зона «Острів»
На пальмах банани, яблука, апельсини, лимони (або інші фрукти, назви яких діти вже знають).
Завдання:
1) скласти із літер слово, що позначає назву фрукту команди.
2) Порахувати кількість цих фруктів на пальмі і назвати папузі правильне число англійською мовою.
Зона «Місто»
Розставити слова в алфавітному порядку. Останнє \третє \передостаннє слово – підказка, де захована наступна частина карти.
Зона «Будинок»
Зона «Тварини»
Відгадати загадку (опис тварини), знайти біля потрібної тварини наступну частину карти.
Зона «Ліс» (призова зона)
Прочитати магічне заклинання папузі (різні слова, які вже можуть прочитати діти). Головна умова: кожен учасник команди має прочитати хоча б одне слово!
+ Показати складену карту скарбів
ІІІ Підведення підсумків
Команда, яка перша знайшла скарби – переможці. Окрім скарбів (маленькі призи для кожної дитини) отримує медаль. Скарби отримують всі команди (незалежно від того перші вони були чи ні), які пройшли всі станції.
Карта вчителя
1 команда
1) зона «Море»
Рибки: green, red, yellow, blue
(Відгадка: жовта мушля)
2) Зона «Острів»
- розрізане слово банан
- кількість 8
3) Зона «Місто»
Bookshop, café, garden, house
4) Зона «Будинок»
Слова з пропущеними літерами:
Cat, Lamp, Orange, Cake, Kite.
(підказка захована за годинником)
5) Зона «Тварини»
Загадка: It is big. It is grey. (Elephant)
6) Зона «Ліс»
Слова для читання:
Dad, big, black, fog, hello, cake.
2 команда
1) Зона «Острів»
- розрізане слово апельсин
- кількість 7
2) зона «Море»
Рибки: black, red, purple, grey
(Відгадка: фіолетова мушля)
3) Зона «Будинок»
Слова з пропущеними літерами:
Dog, Elephant, Sister, Kite.
(підказка захована під партою)
4) Зона «Місто»
Bus, café, garden, house
5) Зона «Тварини»
Загадка: It is long. It is green. (Crocodile)
6) Зона «Ліс»
Слова для читання:
Café, dog, hi, doll, bed, bee.
3 команда
1) Зона «Тварини»
Загадка: It is big. It is yellow. (Lion)
2) Зона «Будинок»
Слова з пропущеними літерами:
Cake, apple, kangaroo, eagle.
(підказка захована під тортом)
3) зона «Море»
Рибки: pink, red, orange, blue
(Відгадка: оранжева мушля)
4) Зона «Острів»
- розрізане слово яблуко
- кількість 9
5) Зона «Місто»
Bookshop, café, garden, house
6) Зона «Ліс»
Слова для читання:
Dad, big, black, fog, hi, cake.
4 команда
1) Зона «Місто»
Bookshop, café, garden, house
2) Зона «Острів»
- розрізане слово лимон
- кількість 6
3) зона «Море»
Рибки: green, red, blue, pink
(Відгадка: зелена мушля)
4) Зона «Тварини»
Загадка: It is black and white. (Zebra)
5) Зона «Будинок»
Слова з пропущеними літерами:
Cat, apple, frog, egg.
(підказка захована за кафе)
6) Зона «Ліс»
Слова для читання:
Café, dog, hello, doll, bed, ball.