Урок-квест, презентація до уроку "Ми - мандрівники" для дітей 2 класу з особливими освітніми потребами (ЗПР)

Про матеріал
Урок-квест розроблений для дітей з особливими освітніми потребеми. Спрямований на вивчення видів годинників.
Перегляд файлу

МИ – МАНДРІВНИКИ

(для дітей з особливими освітніми потребами (ЗПР) 2 класу

Мета: формування ключових компетентностей:

  • спілкування державною мовою:  формувати вміння  усно висловлювати свої думки, чітко та аргументовано пояснювати факти;
  • уміння вчитися: організовувати роботу для досягнення  результату ;
  • загальнокультурну: дотримуватися норм мовленнєвої культури та дотримання правил толерантної поведінки ;
  • компетентність у природничих науках і технологіях :  формування допитливості, прагнення шукати інформацію, формулювати припущення і робити висновки, пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження;
  • математичну грамотність: уміння застосовувати математичні знання  для виконання завдань усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому житті людини;
  • соціальну: проявляти ініціативу, продуктивно співпрацювати з однокласниками в групі,  команді та колективі;
  •  контрольно-оцінні вміння:  оцінювати свою діяльність за орієнтирами поданими вчителем;
  • інформаційну: навчити  використовувати інформацію в житті, користуватися різноманітною довідниковою літературою.
  • інформаційно-комунікаційна компетентність, вчити використовувати засоби інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях;

Форма проведення :  квест

Обладнання:  малюнки моделей годинників,  мультимедійна презентація, дидактичний матеріал.

Привітання.

За смішинкою смішинку

Знов складаю я в торбинку.

До торбинки поспішіть –

Хай торбинка посмішить!

Сміх – здоров’я, сміх – для всіх,

Посміятися не гріх.

Регочіть собі, нівроку,

Тільки, цур, не в час уроку!...

Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Час урок вже починати.

  1. Поділ на команди. (СЛАЙД 2)
  • Урок у нас незвичайний. Ми його проведемо у формі квесту. Квест – це гра, в якій треба виконувати раніше підготовлені для гравців завдання.
  • Для початку вам потрібно розділитися на команди. На ваших партах лежать цеглинки LEGO двох кольорів. Візьміть кожен одну. Таким чином у нас утворилося дві команди. Давайте ж назвемося. (діти придумують назви команд)
  1. Налаштування на урок. (СЛАЙД 3)
  • Для хорошого налаштування на урок давайте виконаємо вправу для двох півкуль головного мозку. (вухо - ніс).
  • На роботу налаштовані – можемо починати наш урок.
  1. Оголошення теми уроку. (СЛАЙД 4)
  • Сьогодні на уроці ми будемо мандрувати.
  • Про що буде наша мандрівка, ви дізнаєтесь із вірша. Вам потрібно переглянути відео, прослухати вірш і вибрати головний предмет у ньому.

https://www.youtube.com/watch?v=mOJ1y9n-Rlk

ГОДИННИК

Стоїть собі годинник
На столику у нас,
Години та хвилини
Відстукує весь час.
Його блискучі стрілки
Не спиняться ніяк,
І завжди чути тільки:
Тік-так,
Тік-так,
Тік-так.

  • Дітки, який головний предмет у вірші Наталі Забіли? (годинник)
  • Саме так. В рамках інтегрованих тижнів «Рух і час» ми дізнаємось більше про годинники.
  • А навіщо потрібні годинники? (щоб вимірювати час)
  • На вашу думку годинники є тільки зі стрілочками? (варіанти відповідей дітей)
  • Детальніше про види годинників ви дізнаєтесь із відео.

https://www.youtube.com/watch?v=M8aLGralN_8

(СЛАЙД 5)

  • То які види годинників ви почули у відео (водяний, сонячний, піщаний, механічний, електронний, вогняний)
  1. Початок квесту.
  • А помічником нашого квесту буде годинник-таймер. (піщаний)
  • Кожне завдання ви будете виконувати поки сиплеться пісочок. Та команда, яка встигне зробити завдання – отримує смайл.
  • В кінці уроку у якої команди більше смайлів, та і перемогла.
  • Перш ніж розпочати мандрівку, давайте пригадаємо правила роботи в групах.
  1. Бути активним
  2. Бути позитивним
  3. Слухати інших
  4. Говорити по черзі
  5. Бути толерантним.
  • І ми розпочинаємо нашу мандрівку.
  • Назву першої станції ви дізнаєтесь, відгадавши назву годинника на картинці.

(сонячний годинник у Долині троянд м. Черкаси)

(СЛАЙД 6)

(СЛАЙД 7)

  • Скажіть будь ласка, а без чого сонячний годинник не показуватиме час? (без сонця)
  • А що затуляє сонечко? (хмаринка)
  • У кожної з команд лежать хмаринки слів, серед яких є види годинників. Ваше завдання закрити цеглинками слова, які не називають годинник. (хлібопіч, тостер, телевізор, мультиварка, автомобіль). (2 хвилини)
  • Підсумок. Вручення смайла.

Фізкультхвилинка.

  • Назва наступної станції пов’язана з течією. Час плине так швидко, що іноді навіть не помічаєш як пролетів тиждень. Про який годинник йде мова? (водяний)
  •  (СЛАЙД 8)
  • Послухайте як швидко промайнув день однієї дівчинки – англійська вправа. (Вчитель розповідає і інсценує свою розповідь)
  • Дівчинка Марійка прокинулася сонячного суботнього ранку. Потягнулася.  Посмакувала солодким чаєм з канапкою. І пішла у парк побачитися з подругою Надійкою. Після прогулянки Марійка повернулася додому і сіла читати книгу. Коли сонечко вже сховалося, дівчинка повечеряла і пішла лягати спати.
  • Ваше завдання за допомогою картинок відновити послідовність Марійчиного дня. (5 хвилин)
  • (СЛАЙД 9)
  • Підсумок. Вручення смайла.
  • А щоб відгадати назву наступної станції, треба розшифрувати слово. (Електронний)
  • (СЛАЙД 10)
  • Зараз ви будете працювати в парах. Уявіть, що геоборд – це табло електронного годинника. Вам потрібно відобразити час, вказаний на годиннику. (5 хвилин)
  • (СЛАЙД 10)
  • (СЛАЙД 11)
  • Підсумок. Вручення смайла.
  • Дітки, скажіть будь ласка, який годинник найпоширеніший у будинках людей? (механічний)
  • Отже, заключна станція нашої мандрівки є Механічна. Вам потрібно зробити будильничок власноруч.
  • (СЛАЙД 12,13)
  • Підсумок. Вручення смайла.

ПІДСУМОК УРОКУ.

Рефлексія

  • Інтерактивна вправа «Мікрофон»
  • Що було для вас найважчим?
  • Для мене було найважчим…
  • Що вдалося зробити без проблем?..
  • Яке завдання було найцікавіше? А що найбільше  запам’яталося?
  • Визначення переможців та нагородження.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ми - мандрівники. Урок – квест. Підготувала вчитель 2-Г класу. Демиденко Олеся Михайлівна

Номер слайду 2

Квест – це гра, де треба виконати раніше підготовлені для гравців завдання.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Історія годинника

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Сонячна

Номер слайду 8

Водяна

Номер слайду 9

Номер слайду 10

тронний. Елек

Номер слайду 11

Електронна

Номер слайду 12

Механічний годинник

Номер слайду 13

Механічна

Номер слайду 14

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бузницька Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Інтегровані уроки
Інкл
Додано
24 лютого 2020
Переглядів
1163
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку