МИ – МАНДРІВНИКИ
(для дітей з особливими освітніми потребами (ЗПР) 2 класу
Мета: формування ключових компетентностей:
-
спілкування державною мовою: формувати вміння усно висловлювати свої думки, чітко та аргументовано пояснювати факти;
-
уміння вчитися: організовувати роботу для досягнення результату ;
-
загальнокультурну: дотримуватися норм мовленнєвої культури та дотримання правил толерантної поведінки ;
-
компетентність у природничих науках і технологіях : формування допитливості, прагнення шукати інформацію, формулювати припущення і робити висновки, пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження;
-
математичну грамотність: уміння застосовувати математичні знання для виконання завдань усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому житті людини;
-
соціальну: проявляти ініціативу, продуктивно співпрацювати з однокласниками в групі, команді та колективі;
-
контрольно-оцінні вміння: оцінювати свою діяльність за орієнтирами поданими вчителем;
-
інформаційну: навчити використовувати інформацію в житті, користуватися різноманітною довідниковою літературою.
-
інформаційно-комунікаційна компетентність, вчити використовувати засоби інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях;
Форма проведення : квест
Обладнання: малюнки моделей годинників, мультимедійна презентація, дидактичний матеріал.
Привітання.
За смішинкою смішинку
Знов складаю я в торбинку.
До торбинки поспішіть –
Хай торбинка посмішить!
Сміх – здоров’я, сміх – для всіх,
Посміятися не гріх.
Регочіть собі, нівроку,
Тільки, цур, не в час уроку!...
Я усіх дітей гукаю,
Та до себе закликаю!
Будемо ми разом грати,
Час урок вже починати.
-
Поділ на команди. (СЛАЙД 2)
-
Урок у нас незвичайний. Ми його проведемо у формі квесту. Квест – це гра, в якій треба виконувати раніше підготовлені для гравців завдання.
-
Для початку вам потрібно розділитися на команди. На ваших партах лежать цеглинки LEGO двох кольорів. Візьміть кожен одну. Таким чином у нас утворилося дві команди. Давайте ж назвемося. (діти придумують назви команд)
-
Налаштування на урок. (СЛАЙД 3)
-
Для хорошого налаштування на урок давайте виконаємо вправу для двох півкуль головного мозку. (вухо - ніс).
-
На роботу налаштовані – можемо починати наш урок.
-
Оголошення теми уроку. (СЛАЙД 4)
-
Сьогодні на уроці ми будемо мандрувати.
-
Про що буде наша мандрівка, ви дізнаєтесь із вірша. Вам потрібно переглянути відео, прослухати вірш і вибрати головний предмет у ньому.
https://www.youtube.com/watch?v=mOJ1y9n-Rlk
ГОДИННИК
Стоїть собі годинник На столику у нас, Години та хвилини Відстукує весь час. Його блискучі стрілки Не спиняться ніяк, І завжди чути тільки: Тік-так, Тік-так, Тік-так.
|
-
Дітки, який головний предмет у вірші Наталі Забіли? (годинник)
-
Саме так. В рамках інтегрованих тижнів «Рух і час» ми дізнаємось більше про годинники.
-
А навіщо потрібні годинники? (щоб вимірювати час)
-
На вашу думку годинники є тільки зі стрілочками? (варіанти відповідей дітей)
-
Детальніше про види годинників ви дізнаєтесь із відео.
https://www.youtube.com/watch?v=M8aLGralN_8
(СЛАЙД 5)
-
То які види годинників ви почули у відео (водяний, сонячний, піщаний, механічний, електронний, вогняний)
-
Початок квесту.
-
А помічником нашого квесту буде годинник-таймер. (піщаний)
-
Кожне завдання ви будете виконувати поки сиплеться пісочок. Та команда, яка встигне зробити завдання – отримує смайл.
-
В кінці уроку у якої команди більше смайлів, та і перемогла.
-
Перш ніж розпочати мандрівку, давайте пригадаємо правила роботи в групах.
-
Бути активним
-
Бути позитивним
-
Слухати інших
-
Говорити по черзі
-
Бути толерантним.
-
І ми розпочинаємо нашу мандрівку.
-
Назву першої станції ви дізнаєтесь, відгадавши назву годинника на картинці.
(сонячний годинник у Долині троянд м. Черкаси)
(СЛАЙД 6)
(СЛАЙД 7)
-
Скажіть будь ласка, а без чого сонячний годинник не показуватиме час? (без сонця)
-
А що затуляє сонечко? (хмаринка)
-
У кожної з команд лежать хмаринки слів, серед яких є види годинників. Ваше завдання закрити цеглинками слова, які не називають годинник. (хлібопіч, тостер, телевізор, мультиварка, автомобіль). (2 хвилини)
-
Підсумок. Вручення смайла.
Фізкультхвилинка.
-
Назва наступної станції пов’язана з течією. Час плине так швидко, що іноді навіть не помічаєш як пролетів тиждень. Про який годинник йде мова? (водяний)
-
(СЛАЙД 8)
-
Послухайте як швидко промайнув день однієї дівчинки – англійська вправа. (Вчитель розповідає і інсценує свою розповідь)
-
Дівчинка Марійка прокинулася сонячного суботнього ранку. Потягнулася. Посмакувала солодким чаєм з канапкою. І пішла у парк побачитися з подругою Надійкою. Після прогулянки Марійка повернулася додому і сіла читати книгу. Коли сонечко вже сховалося, дівчинка повечеряла і пішла лягати спати.
-
Ваше завдання за допомогою картинок відновити послідовність Марійчиного дня. (5 хвилин)
-
(СЛАЙД 9)
-
Підсумок. Вручення смайла.
-
А щоб відгадати назву наступної станції, треба розшифрувати слово. (Електронний)
-
(СЛАЙД 10)
-
Зараз ви будете працювати в парах. Уявіть, що геоборд – це табло електронного годинника. Вам потрібно відобразити час, вказаний на годиннику. (5 хвилин)
-
(СЛАЙД 10)
-
(СЛАЙД 11)
-
Підсумок. Вручення смайла.
-
Дітки, скажіть будь ласка, який годинник найпоширеніший у будинках людей? (механічний)
-
Отже, заключна станція нашої мандрівки є Механічна. Вам потрібно зробити будильничок власноруч.
-
(СЛАЙД 12,13)
-
Підсумок. Вручення смайла.
ПІДСУМОК УРОКУ.
Рефлексія
-
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
-
Що було для вас найважчим?
-
Для мене було найважчим…
-
Що вдалося зробити без проблем?..
-
Яке завдання було найцікавіше? А що найбільше запам’яталося?
-
Визначення переможців та нагородження.