Урок-квест"Таблиця множення числа 2. Задачі на множення".

Про матеріал
Розробка уроку-квесту з математики, яка допоможе дітям із зацікавленістю вивчити таблицю множення числа 2 та прийняти участь у квесті.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

УРОК – КВЕСТ 2 КЛАС

з теми: «Таблиця множення числа 2. Задачі на множення.

Побудова ламаної та обчислювання її довжини.»

 

 

 

 

 

Розробила: учитель початкових класів

                                                                                                  ЗЗСО І-ІІІ ступенів №5

                                                                                     Дьяченко О. М.

 

 

 

 

 

2019 – 2020 н. р.

Тема: «Таблиця множення числа 2. Задачі на множення.

              Побудова ламаної та обчислювання її довжини.»

Мета: «Ознайомити учнів з таблицею множення числа 2 та її практичним застосуванням; формувати уміння розв’язувати задачі на множення; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати у дітей уміння працювати в групах».

Перебіг уроку

  1. Організаційний момент.

Коло. Передаючи іграшку, діти бажають один одному активно працювати на уроці, креативно мислити, дізнатися нового.

  1. Об’єднання дітей у групи за допомогою різнокольорових кульок.
  2. Повідомлення теми та завдань уроку.
  • Добрий день! Діти, як ви з батьками проводити дозвілля? Що полюбляєте робити у вільний час?
  • Сьогодні я запрошую вас до піцерії, але не звичайної, а математичної. В ній ми будемо замовляти піцу (ознайомлення з таблицею множення числа 2), отримаємо страву від шеф-кухаря (завдання для квесту) та зможемо залишити свої пропозиції та зауваження щодо роботи піцерії.
  • Давайте пригадаємо правила поводження у кафе (відповіді дітей).
  • Перед початком роботи прошу обрати лідера, який в подальшому представлятиме думку вашої групи.
  • З гарним настроєм відправляємося до піцерії (Фізкультхвилинка «Піцайоло»)

Очікування від роботи на уроці , діти розміщують на малюнку піци, який знаходиться на дошці.

  1. Робота за темою уроку.
  1. Групи отримують чек-листи, в яких будуть прикріпляти частину піци за кожне правильно виконане завдання. До кінця уроку кожна група повинна зібрати цілу піцу повністю.
  2. Меню уроку складається з:
  • Каліграфічне хвилинку;
  • Усний рахунок. Повторення вивченого;
  • Складання та запис таблиці множення числа 2;
  • Практичне застосування таблиці множення числа 2 при розвязанні задач та числових виразів;
  • Визначення довжини ламаної лінії;
  • Рефлексія. Підсумок уроку.

          в) Каліграфічна хвилинка.

- В якій країні виготовляють піцу? На якому материку вона знаходиться. Що спільного в словах Італія та Євразія? (обидва слова починаються на голосну букву, мають 4 склади, другий склад наголошений).

-Яка відмінність? (Італія – країна, в слові 6 букв; Євразія – материк, в слові 7 букв).

-Запишіть ці цифри в рядок. Створіть числа з цих цифр.

       6  7  6  7  6  7  6  7  6  7  6  7

       66; 67; 76; 77.

  г) Усний рахунок. Тест. Відповіді тесту діти записують за допомогою знаків +; −;

- Числа при множенні називаються – множник, множник, сума.

- 5 збільшити на 56 дорівнює 61;

- Найбільше двоцифрове число – 99;

- Квадрат – це прямокутник;

- 60 зменшити на 37 дорівнює 27;

- 1 метр = 10 дециметрів

- Яке число сховалось за темною хмаринкою, якщо усі виконані дії були правильними?

                             - 2                                 : 3                                    + 4

                      ---------------                   ----------------                 ---------------  

   

 

  1. Складання таблиці множення числа 2.

-Діти, пропоную вам страву від шеф-кухаря під назвою «Таблиця множення числа 2».А склав таблицю множення вчений Піфагор, який жив майже 500 років до нашої ери в Древній Греції. Щоб скласти таблицю множення числа 2,треба пригадати, що множення – це сума однакових доданків. (Робота продовжується за підручником Г. Лишенка «Математика» 2 клас, с. 60 №1-2).

Проблемне запитання.- Як ви вважаєте, для чого була створена таблиця множення? 

  1. Фізкультхвилинка. Музична таблиця множення.
  2. Практичне застосування таблиці множення числа 2.

Розвязування нерівностей та задач за підручником с.60 № 3-5.

Обговорення результатів виконаної роботи в групах.

Виконання завдань з логічним навантаженням:

-Скільки вушок у 4 котів? Скільки очей у 6 мишок? Скільки рук у 2 чоловік?

Скільки лапок у 8 каченяток? Скільки дітей у класі, якщо вони стали у 9 пар?

-А зараз страва на замовлення. Кожна група задає усно приклад з таблиці множення числа 2 учням з іншої групи. Діти самостійно встановлюють правильність відповіді, корегуючи їх.

 

  1. Релаксаційна вправа «Зробимо піцу» .
  2. Завдання від піцайоло.
  • Виміряйте відстань від школи до піцерії , яка зображена у підручнику с. 61 №6.

Підведення підсумків виконання завдання.

Х.  Рефлексія . Пропозиції та зауваження щодо роботи на уроці.

      За допомогою сигнальних карток діти повідомляють про свій настрій в кінці уроку,

       а також про те, чи справдилися їхні очікування від уроку. Підбиваються підсумки

       групової роботи на уроці. За бажанням учитель може пригостити дітей піцею.

C:\Users\User\Desktop\povar.png

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
1146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку