МАТЕМАТИКА
УРОК – КВЕСТ 2 КЛАС
з теми: «Таблиця множення числа 2. Задачі на множення.
Побудова ламаної та обчислювання її довжини.»
Розробила: учитель початкових класів
ЗЗСО І-ІІІ ступенів №5
Дьяченко О. М.
2019 – 2020 н. р.
Тема: «Таблиця множення числа 2. Задачі на множення.
Побудова ламаної та обчислювання її довжини.»
Мета: «Ознайомити учнів з таблицею множення числа 2 та її практичним застосуванням; формувати уміння розв’язувати задачі на множення; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати у дітей уміння працювати в групах».
Перебіг уроку
Коло. Передаючи іграшку, діти бажають один одному активно працювати на уроці, креативно мислити, дізнатися нового.
Очікування від роботи на уроці , діти розміщують на малюнку піци, який знаходиться на дошці.
в) Каліграфічна хвилинка.
- В якій країні виготовляють піцу? На якому материку вона знаходиться. Що спільного в словах Італія та Євразія? (обидва слова починаються на голосну букву, мають 4 склади, другий склад наголошений).
-Яка відмінність? (Італія – країна, в слові 6 букв; Євразія – материк, в слові 7 букв).
-Запишіть ці цифри в рядок. Створіть числа з цих цифр.
6 7 6 7 6 7 6 7 6 7 6 7
66; 67; 76; 77.
г) Усний рахунок. Тест. Відповіді тесту діти записують за допомогою знаків +; −;
- Числа при множенні називаються – множник, множник, сума.
- 5 збільшити на 56 дорівнює 61;
- Найбільше двоцифрове число – 99;
- Квадрат – це прямокутник;
- 60 зменшити на 37 дорівнює 27;
- 1 метр = 10 дециметрів
- Яке число сховалось за темною хмаринкою, якщо усі виконані дії були правильними?
- 2 : 3 + 4
--------------- ---------------- ---------------
-Діти, пропоную вам страву від шеф-кухаря під назвою «Таблиця множення числа 2».А склав таблицю множення вчений Піфагор, який жив майже 500 років до нашої ери в Древній Греції. Щоб скласти таблицю множення числа 2,треба пригадати, що множення – це сума однакових доданків. (Робота продовжується за підручником Г. Лишенка «Математика» 2 клас, с. 60 №1-2).
Проблемне запитання.- Як ви вважаєте, для чого була створена таблиця множення?
Розв’язування нерівностей та задач за підручником с.60 № 3-5.
Обговорення результатів виконаної роботи в групах.
Виконання завдань з логічним навантаженням:
-Скільки вушок у 4 котів? Скільки очей у 6 мишок? Скільки рук у 2 чоловік?
Скільки лапок у 8 каченяток? Скільки дітей у класі, якщо вони стали у 9 пар?
-А зараз страва на замовлення. Кожна група задає усно приклад з таблиці множення числа 2 учням з іншої групи. Діти самостійно встановлюють правильність відповіді, корегуючи їх.
Підведення підсумків виконання завдання.
Х. Рефлексія . Пропозиції та зауваження щодо роботи на уроці.
За допомогою сигнальних карток діти повідомляють про свій настрій в кінці уроку,
а також про те, чи справдилися їхні очікування від уроку. Підбиваються підсумки
групової роботи на уроці. За бажанням учитель може пригостити дітей піцею.