Урок – квест«Узагальнення та систематизація знань з теми «Рівняння. Текстові задачі»

Про матеріал
Урок – квест з математики «Математичний листопад» 5 клас Тема уроку: «Узагальнення та систематизація знань з теми «Рівняння. Текстові задачі»
Перегляд файлу

 

 

Урок – квест з математики

«Математичний листопад»

5 клас

Тема уроку:

«Узагальнення та систематизація знань з теми «Рівняння. Текстові задачі»

Результат пошуку зображень за запитом "рівняння5 клас" 

 

Пов’язане Ð·Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð¶ÐµÐ½Ð½ÑПідготувала

вчитель математики

та інформатики

Скоробогатих О.Б.

 

 

 

 

 

 

 

Тема:  Узагальнення та систематизація знань з теми «Рівняння. Текстові задачі»

Мета: Прищеплювати любов до математики, сприяти розвитку вмінь

використовувати здобуті знання у самостійній діяльності; розвивати

пізнавальні здібності учнів, інтерес до математики як до науки, творчу

активність, вміння швидко та раціонально приймати рішення, мислити,

працювати в команді.

Обладнання:  номери для кабінетів,  картки із завданнями, маршрутні листи для команд.

Вступне слово вчителя: Протягом  кількох уроків ми з вами вчилися  розв’язувати рівняння різного типу та текстові задачі на знаходження відстані, швидкості та часу. Згадаємо правила, за якими шукаємо невідомий доданок, зменшуване, від’ємник, множник, ділене та дільник. (Відповіді учнів). А як можна розв’язати задачі на рух? (знаходження відстані, часу, швидкості). (Відповіді учнів).

Зараз кожний з вас зможе перевірити свою увагу, пам'ять, уміння  мислити, вміння працювати в команді.

Квест-гра має чотири етапи, кожен етап складається завдання  різної складності. Ваша задача розв’язати запропоновані завдання, знайти кодове число, яке відчинить двері до наступного етапу гри. Головне правило проходження „квесту“ командою: працювати всім, розподіливши завдання, бути уважними, зібраними, мати позитивний настрій та бажання досягти мети . Памятайте: від вашої згуртованості, вміння працювати разом у команді залежатиме кінцевий результат кожного етапу, гри в цілому.

Правила проведення квесту:

Клас ділиться на 4 команди. Вчитель роздає командам маршрутні листи та карточки з першим завданням. Учні мають виконати завдання та дізнатися, в якому кабінеті можна отримати конверт з  наступним  завданням. Один учень з команди знаходить потрібний клас, називає як пароль розв’язок завдання та у випадку правильного пароля отримує конверт з наступним завданням та фішку у вигляді листочка. У випадку неправильного розв’язання завдання, учень отримує наступне завдання без фішки. Таким чином учні мають виконати всі завдання. Виграє команда, яка першою завершить гру і назбирає найбільшу кількість фішок.

 

 

 

Завдання квесту :

1.Розшифруйте слово, ключем якого є алфавіт та корені рівнянь

 

 

 

 

 

1.Розшифруйте слово, ключем якого є алфавіт та корені рівнянь

 

 

 

1.Розшифруйте слово, ключем якого є алфавіт та корені рівнянь

 

 

 

 

1. Розшифруйте слово, ключем якого є алфавіт та корені рівнянь

 

 

 

 

 

2.Знайдіть корінь рівняння

(x + 38) - 59 = 125

 

2.Знайдіть корінь рівняння

(x -29) + 75 = 154

 

2.Знайдіть корінь рівняння

(x – 76) – 85 =104

 

2.Знайдіть корінь рівняння

114 – (x+27) = 39

 

 

3. Знайдіть корінь рівняння

(178 – x ) : 5 = 23

3. Знайдіть корінь рівняння

(169 – x ) : 4 = 27

3. Знайдіть корінь рівняння

(152 – x ) : 3 = 47

3. Знайдіть корінь рівняння

(189 – x ) : 6 = 29

 

 

 

4. Розв’яжіть задачу.

Відстань між пристанями дорівнює 189 км. Скільки часу знадобиться теплоходу, щоб проплисти туди й назад, якщо власна швидкість теплохода дорівнює 24 км/год, а швидкість течії ріки – 3 км/год?

 

4. Розв’яжіть задачу.

Із двох міст, відстань між якими дорівнює 600 км, виїхали одночасно назустріч один одному автомобіль і мотоцикл. Швидкість автомобіля дорівнює 100 км/год, а швидкість мотоцикла 50 км/год. Через який час вони зустрінуться?

 

4. Розв’яжіть задачу.

Два пішоходи вийшли одночасно пішли  однією й тією самою дорогою. Один пішохід іде зі швидкістю 5 км/год, а другий – 3 км/ год. Яка відстань буде між ними через 2 год?

 

4. Розв’яжіть задачу.

Автомобіль і мотоцикл виїхали одночасно з двох міст і зустрілися через 3 год. Швидкість автомобіля дорівнює 80 км/год, а швидкість мотоцикла – 40 км/ год. Чому дорівнює відстань між містами?

 

 

Завдання для знаходження номера потрібного кабінету:

 

 

 

 

 

 

 


Маршрутні листи:

 Команда «Червоні»

Завдання 1

Завдання 2

Завдання3

Завдання 4

Розв’язок

№ класу для наступного завдання

Розв’язок

№ класу для наступного завдання

Розв’язок

№ класу для наступного завдання

Розв’язок

 

 

 

 

 

 

 

Команда «Оранжеві»

Завдання 1

Завдання 2

Завдання3

Завдання 4

Розв’язок

№ класу для наступного завдання

Розв’язок

№ класу для наступного завдання

Розв’язок

№ класу для наступного завдання

Розв’язок

 

 

 

 

 

 

 

 

Команда «Зелені»

Завдання 1

Завдання 2

Завдання3

Завдання 4

Розв’язок

№ класу для наступного завдання

Розв’язок

№ класу для наступного завдання

Розв’язок

№ класу для наступного завдання

Розв’язок

 

 

 

 

 

 

 

Команда «Жовті»

Завдання 1

Завдання 2

Завдання3

Завдання 4

Розв’язок

№ класу для наступного завдання

Розв’язок

№ класу для наступного завдання

Розв’язок

№ класу для наступного завдання

Розв’язок

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Номери класів

 

Трафареты листьев, шаблоны листьев: листья для вырезания распечататьТрафареты листьев, шаблоны листьев: листья для вырезания распечатать

 

 

 

 

 

 

Додаток 2 

 

 

Алфавіт

Результат пошуку зображень за запитом "нумерація українського алфавіту"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

Відповіді до завдань:

 

К у т

146

108

265

48

К у т

63

61

11

15

16 год

4 год

4 км

360 км

К у т

К у т

 

docx
Додано
17 листопада 2019
Переглядів
1000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку