Урок–КВК у 8 класі з теми "Квадратні рівняння"

Про матеріал
Мета: Через гру формувати в учнів уміння і навички розв'язувати квадратні рівняння: розвивати логічне мислення; виховувати доброзичливість та відповідальність за результати своєї роботи.
Перегляд файлу

Урок–КВК

у 8 класі

з теми "Квадратні рівняння"

     Мета: Через гру формувати в учнів уміння і навички розв'язувати квадратні рівняння: розвивати логічне мислення; виховувати доброзичливість та відповідальність за результати своєї роботи.

     Обладнання: кодоскоп, картки із завданнями, таблиця результатів

конкурсів.

     Готуючись до уроку - КВК учні обирають двох капітанів команд, а вони почергово набирають команду. Команди придумують свою назву, девіз, готують емблему, коротке представлення і виконують домашнє завдання. Перед уроком учні кожної з команд сідають на окремий ряд.

Хід уроку

     Ведучим КВК є вчитель. Він оголошує тему і правила гри, представляє запрошених вчителів математики — членів журі та своїх двох асистентів.

     Розпочинається гра.

     1. Конкурс "Представлення команд'' (назва, девіз, емблема).

Максимальна оцінка 6 балів.

     2. Конкурс "Розминка ". Команди виконують самостійну роботу на 5-7 хв. По варіантах. Асистенти роздають учням листки для розв'язування. Вчитель включає кодоскоп і проектує на екран завдання.

 

 

 

/ варіант

1.  Чи є число -1 коренем рівняння 2 + 2х —2=01

2.  При якому значенні k рівняння І6к2 + кх+9=0 має лише один

корінь?

3.  Скласти зведене квадратне рівняння за його коренями =3,

х2= -1.

// варіант

1.  Чи є число -2 коренем рівняння + Зх +2 = 0?

2.  При якому значенні к рівняння 25х2 -кх+ 1 =0 має лише один корінь?

3.  Скласти зведене квадратне рівняння за його коренями ,

х2 = –3

Ланцюжок

 

     Кожен учень ряду одержує картку з невеличким завданням - розв'язати рівняння, нерівність і т.д. Виконавши завдання, учень передає картку сидячому позаду. Учень з останньої парти приносить до столу вчителя всі картки даного ряду. Перемагає той ряд, який дав найбільшу кількість правильних відповідей за найкоротший час.

 

Приклади завдань для команд:

1)  2- 1=0;                   1) 5х2-20=0;                  1)Зх2-18=0;

2)  1 -4у2=0;                   2) 18 - 2у2=0;                2) 9 -49х2=0;

3)  (х+3)(х-4)=-12;         3) (4х+1)(х-3)=9;           3) (4х+1)(х - 3)=9;

4)  (2х+7)2=100;             4) (Зх -1)2=1;                 4) (х - 1)2=6;

5)  2- Зх=0;                 5) - 4х2+5х=0;                5) 8х2 - Зх =0;

6)  -5х2+7х=0;                6) 10х2+7х=0;                6)-2х2+5х=0;

 

     За кожну правильну відповідь зараховується певна кількість балів. Бали знімаються при порушенні дисципліни. Такий підхід підвищує відповідальність кожного члена команди за свою роботу, додаткові бали принесуть команді ті учасники, які встигнуть вирішити ще декілька запропонованих учителем рівнянь біля дошки.

 

(х - 1)(х - 2) + (х+3)(х - 3) + Зх +18=0;

(Зх-5)2-5(2-6х)=0;

(х - 7)2 + 7(2х - 3)=0.

 

    Асистенти з команд суперників збирають листки з розв'язаннями завдань і передають журі для перевірки. Кожне завдання оцінюється в 1 бал. Результат команди знаходиться як сума балів, набраних кожним гравцем.

 

3. Конкурс "Математичні прислів'я". Він проводиться в той час, коли журі перевіряє роботи учнів, представники команд по черзі говорять прислів'я з числами і числівниками. За перемогу у цьому конкурсі команда отримує

3 бали.

 

4.  Конкурс "Естафета рівнянь". Завдання для кожної команди записані на картках, які складені одна на одну на краях стола вчителя. За сигналом вчителя перші учні в ряду кожної з команд підходять до столу, беруть верхню картку, записують завдання на дошці, розв'язують його і передають естафету іншим членам команди, і т.д. Кожний учень розв'язує своє завдання і може принести команді 2 бали. За правильністю розв'язань слідкують учасники обох команд. Вчитель і члени журі відразу оцінюють роботу. Враховується час і правильність розв'язання завдання.

 

Розв'язати рівняння:

 

1.х2+16=0.                             1.25+х2=0.

2.9х2- 1=0.                             2. 1-4у2=0.

3. (х+3)(к - 4)=0.                    3.(х - 2)(х+5)=0.

4.2х-4х2 =0.                           4.6х2-Зх=0.

5.у2- 4у+4=0.                         5. х2 +6х+9=0.

6.x2 -3х -10=0.                       6. х2- 6 = 0.

7. 2x2 - Зх +3 =0.                   7. -Зх2 +4х - 2 = 0.

8. 5х2+12х+ 7 = 0.                 8.2х2 -5х-3 = 0.

9. .                  9. х2 -3х+4=0.

10. z4= (2 - z2)2.                        10. 7 + (z2 1)2=z4.

 

5. Підсумок уроку.

 

 

 

docx
Додано
1 грудня 2019
Переглядів
526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку