Урок "Ламана. Ланки ламаної. Довжина ламаної."

Про матеріал
Ламана складається з відрізків. Кінець одного відрізка є початком наступного. Відрізки ламаної – це ланки. Кінці ланок ламаної – це вершини ламаної.
Перегляд файлу

   2 клас

Тема: Ламана. Ланки ламаної. Довжина ламаної.

Мета: уточнити поняття «ламана». Ввести поняття «довжина ламаної». Вчити креслити, знаходити довжину ламаної; розв’язувати задачі. Розвивати обчислювальні навички, логічне мислення. Виховувати наполегливість у роботі, чіткість, вміння працювати у парі.

                               Хід уроку

  1. Організація класу.

Сядьте, діти, всі рівненько.

Усміхніться всі гарненько,

Настрій на урок візьмемо

Й працювати розпочнемо.

  1. Актуалізація опорних знань.

А

Б

В

Г

Г

Д

Е

Є

Ж

З

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

И

І

Ї

Й

К

Л

М

Н

О

П

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

Р

С

Т

У

Ф

Х

Ц

Ч

Ш

Щ

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

Ь

Ю

Я

 

 

 

 

 

 

 

31

32

33

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Шифрувальник»

Дізнаєтесь Головні слова.

4, 7, 19, 17, 7, 23, 21, 12, 33 – геометрія

Що вивчає наука геометрія? Пригадайте.

16, 12, 18, 12, 13 – лінії

25, 12, 4, 24, 21, 11 – фігури.

Так. Геометрія вивчає геометричні фігури та їх властивості.

Пригадайте, які бувають лінії?

(Прямі, криві, ламані, замкнені, незамкнені).

  1. Мотивація навчальної діяльності

Нам потрібно розв’язати вирази, щоб дізнатись тему уроку

26-10=        Л                 1+0=            А

11+6=         М                 9+1-10=       А

38-20 =       Н                 100-98-1=   А 

 ЛАМАНА.

Сьогодні ми будемо вивчати ламану, її ланки та довжину.

З чого складається ламана? З відрізків.

Відрізок має початок і кінець.

  1. Вивчення нового матеріалу. Робота з підручником( с.113 – 115)

 

Ламана складається з відрізків.

Кінець одного відрізка є початком наступного.

Відрізки ламаної – це ланки.

Кінці ланок ламаної – це вершини ламаної.

Завдання 1, 2 , 3- усно.

Завдання 4 . Практичне. Виміряти на скільки довша кожна наступна ланка. Визначити скільки ланок має ламана.  Так, їх 4. І кожна із них більша на 1 см.

ЩОБ ЗНАЙТИ ДОВЖИНУ ЛАМАНОЇ, ТРЕБА ОБЧИСЛИТИ СУМУ ДОВЖИН УСІХ ЇЇ ЛАНОК.

Завдання 5. накреслити в зошиті таку ж ламану. Побути у ролі «ксерокса». А щоб дізнатись довжину ламаної треба обчислити суму довжин усіх її ланок.

Фізкультхвилинка для очей.

Взяли лінійку у руку, знайшли нуль -витягнули руку вперед, дивлячись  на 0, потім піднесли  на відстань 10 см від очей, продовжуємо дивитись на 0. Тоді відводимо руку вправо, а потім вліво.

  1. Закріплення вивченого. Практичне завдання.

 Знайти у класі предмети у вигляді ламаної. Виміряти їх довжину (сторони у зошиті або підручнику – замкнена ламана, поличка на шафі, фоторамка);

Робота у парі. Побудувати із олівців незамкнену ламану, виміряти довжину і записати в зошит.

  1. Підсумок уроку  Колективна робота.

 Беремо  2 скакалки, з’єднаних між собою або  довгий шпагат, утворюємо різні види ламаних. Вчитель називає – діти виконують. (Ламана 3 ланки, замкнена ламана, криву лінію, відрізок, ламана на 5 ланок).

  1. Рефлексія. Метод «мікрофон»

На уроці мені було цікаво…

Сьогодні я навчився…

Мій настрій після цього уроку…

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
28 січня
Переглядів
279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку