Урок "Легка атлетика

Про матеріал
Для підвищення продуктивності уроку необхідно використовувати вправи, які заохочували б до активної рухової діяльності.
Перегляд файлу

 

 

Державний професійно – технічний навчальний заклад

«Нікопольський центр професійної освіти»

 

 

 

 

Методична розробка

відкритого заняття з фізичної культури

на тему: «Легка атлетика»

з учнями групи Е 15 1/9 (електромонтери) першого року навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анотація

до уроку з легкої атлетики

 

 

    Для підвищення продуктивності уроку необхідно використовувати вправи, які заохочували б до активної рухової діяльності, підвищували емоційний стан учнів.

        Застосування на уроці вправ з різноманітними завданнями, які міняються (біг з прискоренням, через перешкоди, метання різноманітних предметів, стрибки в довжину) суттєво підвищує емоційність виконання вправ.

          Урок проводиться з постійної зайнятістю та високою активністю кожного учня.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:  «Легка атлетика».

Тип заняття: «Комбінований».

Місце проведення: Спортивний майданчик НЦПО.

Інвентар: Мячі для метання, барєри, не стандартне обладнання.

Мета уроку:

Освітня – навчити кожного учня застосовувати набуті знання і навички у повсякденному житті з метою самовдосконалення.

Виховна –виховувати морально – вольові якості, організованість, дисциплінованість, прагнення до перемоги.

Розвивальна – сприяти  розвитку швидкісно – силових якостей під час проходження маршруту; сприяти розвитку спритності, координації рухів використовуючи рухливі ігри.

Завдання уроку:

1. Використання техніка проходження вертикальних і горизонтальних перешкод;

2. Вдосконалення техніки метання малого м’яча на дальність та точність;

3. Розвиток фізичних якостей: сприності, уваги, координації рухів використовуючи спортивні та рухливі ігри.

Методичне забезпечення:

  •     Н. Г. Мозолін «Легка атлетика»;
  •     І. А. Степанченок «Легка атлетика»;
  •     З. П. Синіцький «Спеціальні вправи легкоатлетів»;
  •     В. М. Качашкін «Методика фізичного виховання»;
  •     Серія «Майстер - клас» з фізичної культури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст уроку

                             Дозування

Організаційно – методичні вказівки

 

 

Підготовча частина                           10хв

 

 

 

 1

 2

 

 3

 

 4

 

 

 

 5

 6

 

 7

 

Учні шикуються в одну шеренгу;

Рапорт, привітання.

Ознайомлення учнів із завданням уроку.

Стройові вправи на місці:

- повороти вліво, вправо; кругом;

- перешикування із однієї шеренги у три.

Біг по колу стадіону: - 1200м.

Вправи на відновлення дихання.

Загальнорозвиваючі вправи на місці:

 

1.  В.П. – основна стійка:

1-2 – колові рухи правою рукою вперед;

3- 4 – колові рухи лівою рукою вперед;

5 - 6 – колові рухи правою рукою назад;

7 – 8 – колові рухи лівою рукою назад;

2. В.П.- основна стійка:

1 – 4 – колові рухи двома руками вперед;

5 – 6 – колові рухи двома рукам назад;

3. В.П. – стійка ноги нарізно, руки за головою:

1-2 - нахил тулуба вліво;

3 - 4 – нахил тулуба вправо.

4. В.П. – стійка ноги нарізно, руки перед грудьми:

1-2- поворот тулуба вправо;

3-4 – поворот тулуба вліво;

5. В.П. – широка стійка, руки на колінах:

1-2 – напівприсід на лівій нозі;

3- 4 – напівприсід на правій нозі;

5 – 6- присід на лівій нозі;

7 – 8 – присід на правій нозі.

 

6. В.П. – основна стійка:

1 – упор присівши;

2 -  упор лежачи;

3 – упор присівши;

4 – о.с.

7. В.П. – о.с. – ліва рука вперед;

1- 4 – махові рухи правою ногою вперед, назад;

5 – 6 – махові рухи лівою ногою вперед, назад.

8. В.П.- всі шикуються в коло, руки на плечі партнерам зліва і справа.

Стрибки на місці з махом ноги вперед.

 

1хв.

 

2хв.

 

 

 

 

1хв.

 

 

7хв.

 

2х4р.

2х4р.

2х4р.

2х4р.

 

2х4р.

2х4р.

 

2х6р.

2х6р.

 

 

 

 

8р.

 

8р.

8р.

 

 

4р.

 

 

 

 

           2р.

2р.

 

 

 

      10 – 12р

Вимірювання ЧСС

 

 

 

 

 

 

Дихання повільне

 

 

Руки прямі, в ліктях не згинати.

 

 

 

 

Амплітуда руху середня.

 

 

 

 

 

 

Амплітуда руху середня.

 

 

 

При повному присіді нога, яка в стороні, повинна бути прямою.

 

 

   Чітке виконання команд.

 

 

Синхронне виконання вправи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

 

Основна частина 30хв

 

 

8

І Вдосконалення техніки подолання вертикальних і горизонтальних перешкод.

Біг починати з високого старту.

1. Подолання вертикальної стіни:

 

 

2. Пересування по брусам на руках:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Біг через скати:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Стрибок через бар’єр у яму з піском:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2р.

 

 

 

 

 

 

 

 

Техніки безпеки при виконанні  вправи. Приземлення виконувати на дві ноги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправу виконувати у середньому темпі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відштовхуватись однією ногою, після приземлення продовжувати бігти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відштовхуватись однією ногою, ногу якою відштовхувались різко підтягнути до махової, приземлення на дві ноги.

 

 

 

 


 

 

 

 

 

5.Подолання шведської стіни:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Подолання розміщених поперек і вздовж скати:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2р.

Вправу виконувати переступанням, тримаючись руками за дробину.

 

 

 

 

Упор руками на скат, ноги нарізно, виконувати стрибок. Тримати дистанцію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


7. Подолання руку ходу.

 

8. Біг по колоді:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Виконання техніки метання гранати.

  1. Метання гранати з місця.
  2. Метання гранати з 2-3 кроків.

      3.Метання гранати з розбігу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Розвиток фізичних якостей:  спритності і витривалості використовуючи спортивні і рухливі ігри.

Гра «Шишки, жолуді, горіхи» .

Учні розраховуються на перший, другий, третій. Шикуються в колону по колу. Ведучий входить в середину кола.

  1. «Шишки»
  2. «Жолуді»
  3. «Горіхи».

По команді ведучого, наприклад  «жолуді», другі номера і ведучий повинні швидко змінити своє місце і стати в іншу колону.

 

2р.

 

 

2р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      8хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тримати рівновагу. Приземлення на дві ноги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тримати гранату прямим хватом.  Розбіг  повинен бути ритмічним, прискореним, прямолінійним по відношенню до метання. Метальник розгинає  руку з гранатою і одводить її вниз – назад, тулуб відхиляється назад, кидок виконується із – за спини.

 

 

 

          Виконувати правила гри.

 

 

 

Заключна частина 5хв

 

 

 

11

 

12

 

 

13

 

 

14

 

Біг з повільним переходом у ходьбу.

Вправи під час руху на розслаблення м’язів рук і плечового поясу

Вправи на увагу.

 Завдання до дому: виконання комплексу ранкової гімнастики.

 

 

1хв

1хв

 

2хв

1хв

Проводиться у шерензі.


 

doc
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку