Інтегрований урок
(математика , я досліджую світ)
3 клас
Тема: Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу. Безпека.
Формування предметних компетентностей:
Формування ключових компетентностей:
Обладнання: ілюстрація пса Патрона, види мін відеоролик , ілюстрації, цеглинки лего, картки для робіт в групі , в парі.
Урок : інтегрований
Хід уроку
2.Очікування
Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми на уроці математики не тільки будемо обчислювати приклади і розв’язувати задачі,а поговоримо про безпеку. Ми, українці, зараз живемо у непростий час, у воєнний час. І щоб зберегти своє життя треба дотримуватися правил безпеки. Росія напала на нашу мирну Україну. І весь наш народ мужньо бориться з окупантами. Це ЗСУ і волонтери , і просто звичайні українці. У кожного свій фронт. А ми повинні навчатися. У нас є можливість навчатися очно і дистанційно. Нашій державі потрібні мужні, хоробрі й розумні люди. А ви майбутнє нашої України. Тому до справи.
Гра”Що я знаю, що я вмію”
4 сот. 3 дес.
2. Каліграфічна хвилинка
3,5,7
3.Повітряна тривога
4.Інтерактивна вправа (робота в парах)
127, 905 471, 320, 792, 729, 508
Сьогодні на уроці ми будемо рахувати десятками, сотнями. Розв’язувати задачі на спільну роботу.
Завдання 580 (усно)
Пояснення нового матеріалу за номером 582
Розгляньте записи. Знайдемо суму і різницю
300 + 400 = 700 800 – 500 = 300
3 с. + 4 с. = 7 с. 8 с. – 5 с. = 3 с.
Обчислення прикладів 583 з поясненням
V. Руханка (Коли тривогу чуєш, то ЗСУ працює)
VI. Узагальнення і закріплення матеріалу
Ми також з вами волонтери.
Розповіді дітей.(Брали участь у акціях, щоб допомогти ЗСУ і людям, які потребують нашої допомоги)
Зараз ми знову будемо волонтерами. Потрібно зібрати для ЗСУ грошову допомогу.
Завдання 581
581 — це наш банківський рахунок
Запишіть як одне число кожну суму.
500 + 30 + 7 700 + 7 500 + 80
900 + 90 + 9 700 + 70 500 + 8
2.Мінна безпека(бесіда)
Розгляньте види мін. Відео ролик (2хв)”Що таке міна. Побачив міну. Мінна безпека для дітей.( https://www.youtube.com/watch?v=v_jY3LRP6yA)
(Види мін див. Додаток)
Аналізуємо життєві ситуації:
На вулиці треба бути дуже уважним. Якщо побачили незнайомий предмет -клич дорослого, руками нічого не чіпати. Міна - це вибухівка,яка може покалічити людину.
Сьогодні нам допоможуть розмінувати приклади пес Патрон. (див. додаток)
А саперами будуть учні .(На дошці записані приклади. Біля кожного прикладу ілюстрація міни)
Задача 586 розв’язуємо за схемою
3.Робота в групах (інтерактивна вправа)
Задача 587
3,4 група знаходить правильний вираз розв’язання задачі
VII. Підсумок уроку. Рефлексія
Хто все зрозумів показує лего зеленого кольору,
частково- жовтого кольору,
нічого не зрозумів -червоного кольору.
2. Домашнє завдання.
Додаток