Урок "Лічба десятками, сотнями.Задачі на спільну роботу.Безпека.

Про матеріал
Навчальні предмети, які інтегруються. Математика.Удосконалювати вміння розкладати числа на суму розрядних доданків, лічити сотнями, десятками, розв"язувати задачі на спільну роботу. ЯДС. Дбати про безпеку,знати правила з мінної безпеки, поводження під час тривоги.
Перегляд файлу

Інтегрований урок

(математика , я досліджую світ)

3 клас

 

Тема: Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу.  Безпека.

 

Формування предметних компетентностей:

  • удосконалювати вміння учнів розкладати числа на суму розрядних доданків, лічити сотнями, десятками;
  • порівнювати трицифрові числа;
  • розв’язувати задачі на спільну роботу;
  • розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій;
  • розвивати вміння правильно діяти в надзичайних ситуаціях;
  • виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики, я досліджую світ.

 

Формування ключових компетентностей:

  • уміння вчитися: розвивати вміння планувати власні дії, здійснювати самоконтроль, робити висновки, розвивати пізнавальний інтерес;
  • комунікативної: розвивати математичне мовлення, правильно формувати висловлення;
  • соціальної і здоров’язбережувальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах , групах; докладати власних зусиль для досягнення спільного результату; уміння  реально оцінювати небезпеку орієнтуватися в небезпечних для життя і здоров’я ситуаціях;

 

Обладнання: ілюстрація пса Патрона, види мін відеоролик , ілюстрації, цеглинки лего, картки для робіт в групі , в парі.

Урок : інтегрований

 

Хід уроку

  1. Організація класу
  1. Привітання
  • Потягніться до сонечка. Візьміть у долоньки уявні кульки сонячного тепла. Поділіться цим теплом з друзями, посміхніться та побажайте один одному чогось приємного та гарного на сьогодні.
  • Який у вас настрій з’явився?

2.Очікування

  • Що ви очікуєте на сьогоднішньому уроці?

 

  1. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми на уроці математики не тільки будемо обчислювати приклади і розв’язувати задачі,а поговоримо про безпеку. Ми, українці, зараз живемо у непростий час, у воєнний час. І щоб зберегти своє життя треба дотримуватися правил безпеки. Росія напала на нашу мирну Україну. І весь наш народ мужньо бориться з окупантами. Це ЗСУ і волонтери , і просто звичайні українці. У кожного свій фронт. А ми повинні навчатися. У нас є можливість навчатися очно і дистанційно. Нашій державі потрібні мужні, хоробрі й розумні люди. А ви майбутнє нашої України. Тому до справи.

 

  1. Актуалізація знань учнів
  1. Інтерактивна вправа (мозковий штурм)

Гра”Що я знаю, що я вмію”

  • Як називаються числа при додаванні?
  • Як знайти невідомий доданок?
  • Як називаються числа при відніманні?
  • Як знайти невідоме зменшуване?
  • Скільки місяців у році?
  • Назвіть число на яке ділити не можна.
  • Назвіть найменше парне число.
  • Яке найменше трицифрове число?
  • Порахуйте сотнями від 100 до 500, 900 до200
  • Назвіть чотири числа, які менші за 380.
  • Назвіть чотири числа більші за 398.
  • Назвіть числа , в яких немає одиниць розряду десятків.
  • Назвіть числа, в якому 1 сот. 7 дес. 2 од.; 2 сот. 5 од.

4 сот. 3 дес.

2.  Каліграфічна хвилинка

3,5,7

  • Утворіть всі можливі трицифрові числа, щоб цифри у числі не повторювалися.

3.Повітряна тривога

  • Що означає сигнал повітряної тривоги?
  • Якщо повітряна тривога застала нас у школі, то які наші дії?
  • Якщо, гуляючи з друзями на вулиці, ви почули сигнал повітряної тривоги, якими будуть ваші подальші дії?
  • Як ми дізнаємося про початок повітряної тривоги?

4.Інтерактивна вправа (робота в парах)

  • А щоб було не сумно в укритті попрацюємо в парах. Розташуйте числа в порядку спадання.

127, 905 471, 320, 792, 729, 508

  • Небезпека закінчилася. Відбій повітряної тривоги.

 

  1. Повідомлення теми. Вивчення нового матеріалу

Сьогодні на уроці ми будемо рахувати десятками, сотнями. Розв’язувати задачі на спільну роботу.

 

  1. Робота з підручником с.104

Завдання 580 (усно)

Пояснення нового матеріалу за номером 582

 

Розгляньте записи. Знайдемо суму і різницю

 

300 + 400 = 700        800 – 500 = 300

3 с. + 4 с. = 7 с.       8 с. – 5 с. = 3 с.

 

Обчислення прикладів 583 з поясненням

 

V. Руханка (Коли тривогу чуєш, то ЗСУ працює)

VI. Узагальнення і закріплення матеріалу

  1. Волонтери (бесіда)
  • Діти,хто такі волонтери? Що вони роблять?

Ми також з вами волонтери.

Розповіді дітей.(Брали участь у акціях, щоб допомогти ЗСУ і людям, які потребують нашої допомоги)

Зараз ми знову будемо волонтерами. Потрібно зібрати для ЗСУ  грошову допомогу.

Завдання 581

581 — це наш банківський рахунок

Запишіть як одне число кожну суму.

500 + 30 + 7     700 + 7      500 + 80

900 + 90 + 9     700 + 70     500 + 8

 

2.Мінна безпека(бесіда)

Розгляньте види мін. Відео ролик (2хв)”Що таке міна. Побачив міну. Мінна безпека для дітей.( https://www.youtube.com/watch?v=v_jY3LRP6yA)

(Види мін див. Додаток)

Аналізуємо життєві ситуації:

  • якщо на вулиці на землі лежить гарна іграшка, чи можна її підняти;
  • якщо на вулиці на землі лежать якісь металеві уламки, чи можна на них наступати;

На вулиці треба бути дуже уважним. Якщо побачили незнайомий предмет -клич дорослого, руками нічого не чіпати. Міна - це вибухівка,яка може покалічити людину.

  • Як називають людей,які шукають міни?

Сьогодні нам допоможуть розмінувати приклади пес Патрон. (див. додаток)

А саперами будуть учні .(На дошці записані приклади. Біля кожного прикладу ілюстрація міни)

  • Обчислюємо приклади 584(розміновуємо) і забираємо ілюстрацію з міною

 

Задача 586  розв’язуємо за схемою

 

3.Робота в групах (інтерактивна вправа)

Задача 587

  1. ,2  група складає план до задачі

3,4   група знаходить правильний вираз розв’язання задачі

 

VII. Підсумок уроку. Рефлексія

 

  1. Чи здійснилися ваші очікування?
  • Чи цікаво було?
  • Що було легко ?
  • Чи були труднощі?

Хто все зрозумів показує лего зеленого кольору,

частково- жовтого кольору,

нічого не зрозумів -червоного кольору.

2. Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шпак Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 березня 2023
Переглядів
319
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку