Тема тижня «Я мандрівник»
Урок математики
Тема уроку. Лічба об’єктів навколишнього світу. Порівняння числового виразу і числа. Розміщення об’єктів на площині та у просторі. Напрямки руху об’єктів. Розв’язування життєвих задач з використанням математичних методів.
Мета : учити співвідносити число предметів і цифру; учити порівнювати числові вирази з числом; продовжувати формувати поняття про склад чисел 2-10; розвивати логічне мислення учнів.
Предметні компетентності:
-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;
-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;
-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.
Очікувані результати:
Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки
Знаходить суму(додає), різницю(віднімає) в межах 8, користуючись предметами, або засобами, які їх заміняють
Співвідносить цифру з її зображенням
Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2–10
Знаходить помилки у математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії
Обладнання: ілюстративний та роздатковий матеріал.
Тип уроку: урок формування компетентностей.
Зміст уроку.
І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності
Учитель
посміхається,
Урок наш
починається.
Голівки всі схиляються,
Школярики стараються.
ІІ. Етап цілепокладання
ІІІ. Етап цілереалізації
Це перша самостійна мандрівка Колобка, тому йому потрібна ваша підтримка.
В мандрівці нам знадобиться багаж математичних знань. Давайте перевіримо, чи ми його взяли з собою.
Отже, вирушаємо!
Звертаю увагу дітей на напрям руху Колобка за маршрутом.
А хто це нас тут зустрічає? Та це ж Зайчик. Зайчику потрібно переправитись через річку Усну. Для цього необхідно виконати завдання. Колобочок не може
йому допомогти, бо в першому класі не вчився. Але ми вчимося в першому класі, багато знаємо. То може ми Колобочку допоможемо?
1) Діти рахують від 1 до 10 в прямому та зворотному порядку.
2) Порахуйте речі, які Колобок склав в рюкзак.
3) Складіть приклади з відповідями 10, 8, 7
- Зайчик вдячний нам за допомогу. Давайте ми прокладемо йому місточок, щоб він безпечно перейшов річку.
Письмо цифри 1, число 11
Зошит свій я відкриваю
Навскоси його кладу
Ручку я ось так тримаю,
Сяду рівно не зігнусь
Перед нами поле Розумників. Вовчик просить Колобочка навчити його порівнювати числа з виразами, та ви ж знаєте, що він не справиться, то ж берімось до роботи.
3+5…6 9-1…7
4+2…5 6+2…9
Робота з геометричним матеріалом.
Лисичка засмучена. Вчителька лісової школи Сова дала їй завдання скласти і розв’язати задачу.
Задача Лисички.
Їжачок приніс білочці корзинку яблук і груш.
Скільки всього фруктів приніс Їжачок?
Складання і розв’язування задачі.
Їжачок приніс білочці 5 яблук і 2 груші.
Скільки всього фруктів приніс Їжачок?
ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий
Ви сьогодні добре попрацювали, скажемо один одному СПАСИБІ.