Урок "Лічба в межах 20. Розв'язування задач на віднімання"

Про матеріал
Як зацікавити молодших школярів? Які методи необхідно використовувати, щоб викликати інтерес до навчання, зробити урок цікавим? Пропоную вашій увазі урок математики для молодших школярів.
Перегляд файлу

Інтегрований урок –подорож  1 клас

Тема: Лічба в межах 20. Розв’язування задач  на віднімання.

 Мета:  узагальнити знання учнів про додавання і віднімання  в межах  20;  поглибити знання й уміння учнів розв’язувати задачі;  розвивати логічне мислення; удосконалювати обчислювальні навички. Розширювати уявлення учнів про тварин рідного краю;  розвивати мовлення, мислення, увагу . Виховувати спостережливість, кмітливість, бережне ставлення до тварин .

Обладнання: малюнки звірів  ,  геометричні фігури, картки з завданням

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

1. Привітання

Добрий день! В добрий час!

Рада, діти, бачить вас!

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався –

На перерві постарався.

Зараз сядуть всі дівчатка,

А за ними і хлоп’ятка.

  •  

2.Психологічне налаштування. 

 Налаштуємося на роботу.

Математика – наука

Точна і серйозна.

І прожить без неї нам

Навіть дня не можна.

     Міркуємо – швидко!

     Відповідаємо – правильно!

     Лічимо – точно!

     Пишемо – гарно!

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Асоціативний кущ

- З чим в нас асоціюється слово ліс?( багато дерев, квіти,  гриби, спів птахів, тварини).

2. Повідомленя теми і мети уроку

- Сьогоднішній урок дуже незвичайний. Ми вирушаємо з вами у казкову подорож , у якій допомагатимемо звірятам,  розв’язуючи  рівності та задачі.

  • Щоб подорож розпочалась, треба дати відповідь на ряд запитань.

3. Гра «Так чи ні»

  • Я вважаю, щоб збільшити, треба додати. (Так)
  • Я вважаю, що 7 – 4 = 6. (Ні)
  • Я вважаю, щоб зменшити, треба відняти. (Так)
  • Я вважаю, що 4 збільшити на 5 буде 9. (Так)
  • Я вважаю, що трикутник має 4 сторони. (Ні)
  • Молодці. Наша подорож  триває.
  • Йдучи стежиною ми зустріли першого мешканця казкової країни.
  • Діти, допоможіть зайчикові зібрати урожай!

4.  Усний рахунок

Результат пошуку зображень за запитом усний рахунок

                                                      

 

 

  •  Молодці,  допомогли Зайчикові зібрати урожай у кошик.

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу

  • Ой, а тут  сліди зайця. Це він напевне тікав  від хитрої лисички і заплутував сліди. Якщо ми правильно  вставимо числа, то врятуємо Зайчика.

Результат пошуку зображень за запитом встав пропущене число у межах 20

1.Каліграфічна хвилинка

-А зараз  запишемо  в зошит числа  другого десятка і визначимо кількість десятків і одиниць у кожному з них.

2. Гра « Мікрофон»

3. Робота над задачею

А ось  назустріч  іде руденька Лисичка, вона пропонує попрацювати  над задачею.

Результат пошуку зображень за запитом лисичкаРезультат пошуку зображень за запитом склади задачу за малюнком 1 клас

 

Складання та розв’язування задачі за малюнком .

  • Складіть задачу за малюнком.
  • Скільки капустин росло на городі?
  • Скільки капустин зірвав Зайчик?
  • Як дізнатися, скільки капустин залишилось? 4 – 1 = 3 (к.)
  • Чому використали дію віднімання?

 

4. Результат пошуку зображень за запитом фізкультхвилинка про лисичку

 

  1. Гра «Мозковий штурм»

А Вовчик-братик не може впоратись із цим завданням. Допоможемо йому?

Результат пошуку зображень за запитом числа другого десятка 1 клас

 

  • А руденька  Білочка приготувала гру-змагання.
  • Ось вам завдання  від неї.
  1. Робота у групах

 

 

 

 

ПІДГОТУЙ ДИСТАНЦІЮ, ЯКУ ТРЕБА ПРОБІГТИ СПОРТСМЕНУ

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение   

5+1=  

15-10= 

6+2= 

4+3= 

1+3= 

2+1=

                             

 

 

 

Похожее изображение        

4+4=

2+2=

1+2=

4+1=

16-10=

2+5=

 

Молодці! Ви гарно впоралися із завданнями від звіряток. Та є ще одне звірятко. Ця тваринка надіслала нам своє фото і просить зробити його портрет. Давайте подивимось.

  • Хто це?

7 .  Робота з геометричним матеріалом. Виготовлення  аплікації. 

Робота в парах (виготовлення аплікації)

Результат пошуку зображень за запитом аплікація з геометричні фігури 1 клас

ІV. Підсумок  уроку.

  •  Кого ми з вами зустріли?
  • А кого ми ще із тварин  могли б зустріти ?
  • Що найбільше сподобалося?
  • Що запам’ятали?

Ну ось, скінчилась наша гра.

Сподобалось вам, дітвора?

Як ще раз схочете пограти,

Я рада буду вас вітати!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 березня 2020
Переглядів
1027
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку