Урок літературного читання для 4 класу з теми "Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя» "

Про матеріал

Метою уроку є вдосконалювати вміння виразно читати, доносити зміст прочитаного тексту, орієнтуватись у структурі тексту; визначати своє ставлення до прочитаного, усвідомлювати складний шлях пізнання себе і навколишнього світу.

Перегляд файлу

Урок читання для 4 класу

        Тема  Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя»                                       

Мета  Продовжувати знайомити учнів з творчістю зарубіжних письменників.

  • Задачі:  навчальна – вдосконалювати вміння виразно читати, доносити зміст прочитаного тексту, орієнтуватись у структурі тексту; визначати своє ставлення до прочитаного, усвідомлювати складний шлях пізнання себе і навколишнього світу;

розвиваюча – розвивати мислення, уміння аналізувати, робити висновки, розвивати діалогічне та монологічне мовлення учнів, поповнювати словниковий запас;

виховна – виховувати турботливе ставлення до природи, оточуючих, бажання робити добро.

Тип уроку Комбінований

Хід уроку

І Організація класу                        (2 хв)

1. Привітання

Радо ми гостей стрічаєм,

На уроці їх вітаєм.

2. Перевірка готовності до уроку

3. Емоційне налаштування

Вчитель    Діти, ви хочете щоб наш урок був цікавий, пізнавальний? То скажіть, якими ви повинні бути на уроці?

Учні:

Ч     (чемні)

И (і)  (ініціативні)

Т     (творчі)

А     (активні)

Н     (наполегливі)

Н     (найрозумніші)

Я      (яскраві)

Вчитель:   Сподіваюся,  що саме такими ви і будете сьогодні. То ж давайте познайомимося з девізом нашого уроку.

4. Ознайомлення з девізом уроку

                                                                  «Працюй наполегливо, швидко, старанно,

                                                                   щоб жодна хвилинка не втратилась марно».

ІІ Мовленнєва розминка         (2 хв.)

  1. Робота із скоромовкою

У воді гуськом стоять

Гусенята й гуска.

  1. Гра Актор з використанням технології «Мікрофон»

Люди роблять добрі справи.

  • Яке це речення?       (розповідне)
  • Перебудувати це речення у спонукальне.
  • Перебудувати у питальне.    
  • Промовити з радістю.
  • Сказати по секрету.

                         (відповіді учні оцінюють сигнальними картками)

ІІІ   Перевірка домашнього завдання        (5 хв.)

Міні-екзамен.

(Слайд 2)

ІV   Актуалізація опорних знань                 (4 хв.)

Вчитель  Поки учні готують відповіді на запитання в білетах, ми пригадаємо, з якими творами цього автора вже знайомі. Але це буде непросто, нам необхідно розшифрувати назви творів.

(Слайд 3)

  1. Вправа «Дешифрувальник»

Дврдвудсвадлводчвкдав.   (Русалочка)

Ідяюійяміяорвроячіркяаі.

Псмноіфгфопвпакфопрпофлпеавка.

Друиюкріуюлрюеубреудюір.

  1. Визначення провідної ідеї та основної думки казок Г. К. Андерсена
  2. Перегляд виставки книжок

Вчитель:   Бачу в учнів уже готові відповіді на запитання в білетах. Послухаємо їх.    Міні - екзамен:            (Учні по черзі виходять і відповідають, їхні відповіді оцінюють сигнальними картками)

Білет 1

  1. Коли народився Г. К. Андерсен?
  2. Ким хотів стати малий Ганс?
  3. У скільки років почав працювати Андерсен?

Білет 2

  1. Де народився Г. К. Андерсен?
  2. Коли Ганс поїхав до столиці?
  3. Де спочатку навчався Андерсен?

Білет 3

  1. Ким були батьки Ганса?
  2. Скільки  було років казкареві, коли вийшла його перша книга?
  3. У що вірив Андерсен?

V Повідомлення теми та мети уроку      (1 хв.)

Вчитель:  Дітки,   ми продовжимо сьогодні знайомитись з творчістю Ганса Крістіана Андерсена, почнемо читати його казку «Гидке каченя» 

(учні читають тему на дошці)

VІ Мотивація навчальної діяльності.    (1 хв.)

Вчитель:  Сьогодні перед нами стоять такі задачі:

(Слайд 4)

  • Вдосконалювати вміння виразно читати.
  • Визначати своє ставлення до прочитаного.
  • Усвідомлювати складний шлях пізнання себе і навколишнього світу.
  • Дати відповіді на проблемні питання.

 

VІІ Вивчення нового матеріалу     (15 хв.)

  1. Підготовка очей до читання. Робота в парах.

(Слайд 5)

Вчитель: Перш ніж ми почнемо читати, пропоную повправлятися у читанні пірамідок слів у парах. Один, дивлячись на крапочки, читає всі слова, інший спостерігає за тим, щоб очі товариша не рухались під час читання. Потім помінятись ролями.

  1. Словникова робота.                                            (за підручником)
  2. Опрацювання першої частини казки.               (читання учнями за особами)
  3. Аналіз змісту прочитаного.

(Слайди 6-9)

  1. Встановлення послідовності подій.                   (за допомогою ілюстрацій)

VІІІ   Узагальнення та систематизація знань    (7 хв.)

  1. Робота над проблемними питаннями.                  (на дошці)
  2. Висновок.

Вчитель:  Андерсену в житті довелося пережити чимало поневірянь, довгим і складним був шлях до слави і визнання.

(Слайд 10 )

Не біда з’явитися на світ у качиному гнізді, якщо ти вилупився із лебединого яйця.

ІХ   Підсумок уроку.    (3 хв.)

         Вчитель:  Давайте пригадаємо, які задачі перед нами стояли на початку уроку.  Чи впоралися ми з ними?    

Х Домашнє завдання     (1 хв.)

Виразно читати казку, вміти переказувати.      

 

docx
Додано
15 грудня 2018
Переглядів
3262
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку