Урок "Людські чесноти" 4 клас

Про матеріал
Конспект уроку "Людські чесноти" для учнів 4 класу до підручника Н.М.Бібік "Я у світі".
Перегляд файлу

Конспект уроку з громадянської освіти

І. Організація класу

З думками зберись і до праці мерщій,

Ти всі перешкоди здолати зумій!

Працюй наполегливо, швидко, старанно,

Щоб жодна хвилинка не втратилась марно.

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

  • Перевіримо твір «Який слід повинна залишити дитина на землі»

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  • Які ви знаєте позитивні риси характеру?
  • Як їх можна назвати іншим словом? (Достоїнства або чесноти).
  • Отже, що таке чесноти?
  • Чи згідне довідкове бюро? Чесноти – це позитивні людські риси в характері людини.

 

IV. Повідомлення теми і мети уроку.

Отже, сьогодні ми будемо вивчати тему «Людські чесноти».

 

V. Мотивація навчальної діяльності.

  • Чому люди повинні володіти чеснотами?
  • До чого може призвести небажання володіти людськими чеснотами?

 

VI. Вивчення нового матеріалу.

  1. Робота в парі + аплікація

а) Крім чеснот людям властиві і негативні риси характеру.

  • Попрацюйте в парі і розподіліть подані риси на негативні і позитивні.
  • Якими людськими чеснотами володієш ти?
  • Яких чеснот хотів би ти ще набути?
  1. Визначення переважаючої чесноти класу
  • На прямокутничку запишіть 3 чесноти, які б ви дуже хотіли мати?
  • Закресліть 2, а залишіть ту, яку хочете мати найбільше.
  • Наклейте стікер навпроти тієї чесноти, яка залишилася.
  1. Бесіда про самовиховання + дослід
  • Під впливом чого формуються чесноти людини?

або Що впливає на формування характеру людини?

  • Важливо займатись самовихованням.

Демонстрація досліду

  • Зробимо для цього перший крок. Запишіть декілька (1-2) негативних рис, яких би ви хотіли дуже позбутися.
  • Після уроку ми їх спалимо, позбудимося і маю надію, що вам вдасться також їх позбутися.
  1. Робота над оповіданням Сухомлинського «Зневага» (підручник с. 21)

а) Що таке зневага? Іншими словами неповага, презирство.

Довідкове бюро: Зневага – це: 1) почуття повного презирства;

2) неповажне ставлення до кого-небудь, чого-небудь

  • Зверніть увагу на характеристику головного героя

б) Чому всі зневажали Федька?

  • Знайдіть в тексті слова, які характеризують Федька.
  • За що зневажали Федька?
  1. Суд над Федьком
  2. Робота над оповіданням «Байдужість».
  • Подивимось сценку.
  • Ми не дочитаємо до кінця, щоб ви самостійно могли зробити висновок.
  • Чи правду сказав чоловік? Кого можна назвати дикуном? (дочитуємо)
  • Про яку моральну якість говорилося в оповіданні?
  • То що таке байдужість?

Довідкове бюро

  • Як мали б вчинити хлопці?
  1. Робота в групах над прислів’ями.
  2. Самостійна робота на картках
  3. Оформлення серця і дерева.

 

VIII. Підсумок уроку.

  • З якими поняттями ми познайомилися сьогодні на уроці ?
  • Що таке чесноти? Про яких людей складено прислів’я «Моя хата скраю…»
  • Яких людей ми називаємо байдужими?
  • Які люди заслуговують на зневагу?
  • Чому люди повинні володіти чеснотами?

 

IX. Домашнє завдання

doc
Додано
22 серпня 2019
Переглядів
1052
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку