Я У СВІТІ
(за підручником Я у світі. 4 клас : підр. для загальноосвіт. навч. закл. / Н. М. Бібік. – Х. : Вид. група «Основа», 2013 )
№ |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата
|
Корекція
|
|
Я- людина |
8 |
|
|
1 |
Я – неповторна людина |
1 |
|
|
2 |
Навчальний проект «Постать, що подолала життєві труднощі» |
1 |
|
|
3 |
Життя – найвища цінність. Практична робота (Обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України). |
1 |
|
|
4 |
Особистісний розвиток людини упродовж життя |
1 |
|
|
5 |
Навчання як засіб досягнення життєвої мети. |
1 |
|
|
6 |
Практична робота « Як самому себе виховувати?» Планування свого робочого дня. |
1 |
|
|
7 |
Планування самонавчання, взаємонавчання. |
1 |
|
|
8 |
Навчальний проект (індивідуальний, за вибором учня) «Мої досягнення».Тема |
1 |
|
|
|
Я та інші |
8 |
|
|
9 |
Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід. |
1 |
|
|
10 |
Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна. |
1 |
|
|
11 |
Навчальний проект .Дослідження своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними і якісними, а на покупці яких можна було зекономити) |
1 |
|
|
12 |
Культура поведінки учня. |
1 |
|
|
13 |
Засоби масової інформації мого міста/села/селища. |
1 |
|
|
14 |
Практична робота. Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті/селі/селищі. |
1 |
|
|
15 |
Чому виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини? |
1 |
|
|
16 |
Практична робота. Складання правил ведення дискусії. Дискусія «Чи може неправда бути рятівною?» |
1 |
|
|
|
Я – українець |
1 |
|
|
17 |
Україна – незалежна, демократична, правова держава. |
12 |
|
|
18 |
Національні символи України. |
1 |
|
|
19 |
Державні символи України. Конституція України (ст.10, ст. 20, ст. 67). |
1 |
|
|
20 |
Практична робота. Створення фотоколажу «Хліб і сіль - символи української гостинності» |
1 |
|
|
21 |
Приклади правопорушень серед дітей |
1 |
|
|
22 |
Юридична відповідальність за скоєння правопорушень. |
1 |
|
|
23 |
Моделювання різних соціальних ролей (учень-вчитель-директор школи) |
1 |
|
|
24 |
Моделювання різних соціальних ролей (продавець-екскурсовод-водій-міліціонер і т.д.) |
1 |
|
|
25 |
Навчальний проект (груповий, за вибором учнів) «Сім чудес України» |
1 |
|
|
|
Я – європеєць |
1 |
|
|
26 |
Україна на карті світу. |
1 |
|
|
27 |
Найбільші українські спільноти в інших країнах світу. |
1 |
|
|
28 |
Європейський Союз – співтовариство народів Європи. |
1 |
|
|
29 |
Навчальний проект (груповий, за вибором учнів) «Українці, яких знає світ» |
6 |
|
|
30 |
Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність. |
1 |
|
|
31 |
Практична робота. Складання листа до ровесника-іноземця про свою країну. |
1 |
|
|
32 |
Соціальна (екологічна) акція «Допомагаємо творити добро» |
1 |
|
|
33 |
Брейн-ринг . |
1 |
|
|
34 |
Узагальнюючий урок за темою. Підсумковий урок за рік |
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|