26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Перший урок- квест "Я люблю Україну"

Про матеріал
Пропоную конспект Першого уроку-квесту для учнів 4 класу. На уроці за допомогою маршрутних карт діти пересуваються станціями, виконуючи певні завдання.
Перегляд файлу

Перший урок – квест для учнів 4  класу

Тема:  Знай, люби, оберігай Україну – рідний край!

Мета:

  • Розширити  і поглибити знання учнів про Україну, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій;
  • Розвивати в учнів пам'ять, творчі здібності,критичне мислення та прагнення бути свідомим громадянином України, її патріотом;
  • Виховувати любов до рідного краю, прагнення своєю працею примножувати здобутки українського народу.

Обладнання:мультимедійна дошка, презентація, вислови та плакати про Україну, малюнки про Україну, картки із завданнями, картки з буквами.

 

Хід уроку

І. Організація навчальної діяльності

1. Привітання (діти стають у коло, висловлюють свої сподівання на наступний рік, вчитель дає кожному медальйон підтримки.)

2. Вітання  з Днем знань

- Дорогі діти! Ось і пролунав дзвоник, проголосивши початок нового навчального року. Я хочу всіх вас із цим привітати і бажаю  підкорити нові вершини знань, зустріти добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети.

- Отже, ми починаємо наш перший урок.

ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку

1. Гра  «Шифрувальник»  (слайд)

- Про що буде йти мова на сьогоднішньому уроці, ви дізнаєтесь із зашифрованого  речення.

айЗн, биюл, гарійбео нуїраУк – йинідр йарк!

( Знай, люби, оберігай Україну – рідний край!) Учні відповідають.

- Як ви вважаєте, про що піде мова на уроці?

- Як ви розумієте значення цього вислову? (Учні дають відповіді).

- А як ви ставитесь до своєї Батьківщини?

2.Асоціативний кущ (слайд)

  • Які почуття викликає у вас саме слово Україна?  Давайте  складемо  асоціативний кущ. (Відповіді дітей.)

 

Радість               вірність                 гордість          бережливе ставлення

 

повага смуток

 

 єдність

          любов

                                  впевненість             відвертість             щирість

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Саме такими почуттями наділений патріот – людина, яка любить свою  Батьківщину, йде на подвиг за неї, віддана своєму народові.
  • Кожен народ любить свою Батьківщину, робить усе для процвітання своєї держави, для її слави, свободи, незалежності.
  • Для того щоб бути справжнім патріотом, потрібно вивчати рідний край, знати його історію, любити свою землю, природу, людей та все те, що ви щойно сказали.
  • Тому будьте старанними, активними і наполегливими, тільки разом ми подолаємо цей шлях. А знання, які ви отримаєте допоможуть вам гідно нести звання українець, залишать в серці хоча б малесеньку краплину любові до нашої Батьківщини.
  • Діти. Батьківщина – це наша сім’я і вдома, і в школі. Нашій шкільній сім’ї виповнилося 3 роки. За час літніх канікул  наші літні іменинники святкували свій день народження. Давайте їх привітаємо і зарядимося гарним настроєм!

 

ІV. Осмислення та усвідомлення матеріалу уроку

  • Сьогодні у нас  незвичайний урок - урок – квест. Зараз клас об’єднається у 6 груп і буде виконувати завдання. За кожне правильно виконане завдання група  отримає букву, а виконавши всі завдання правильно, кожна група  зможе скласти слово з цих букв. А в кінці уроку об’єднаєте слова у вислів.
  • Зараз  привітаємо наших іменинників. Цю гру присвячуємо їм. (Музична хвилинка)
  • (групи отримують букву)
  • Виконуючи завдання квесту ми систематизуємо свої знання, ще раз переконаємось, яка чудова  і унікальна наша Батьківщина.  Вирушаємо у подорож Україною, щоб дізнатися якими саме скарбами володіє наш народ. 
  1. Знайомство з планом уроку

 

                                          №1

1. Символи України

2 .Мальовнича Україна

3. Ігрова станція

4. Що в Україні най-най…?

5. Подорож містами України

6. Видатні куточки нашої Батьківщини

                       

                                № 4

  1. Ігрова станція
  2. Що в Україні най-най…?
  3. Подорож містами України
  4. Видатні куточки нашої Батьківщини
  5. Символи України
  6. Мальовнича Україна

 

 

                                         №2

  1. Видатні куточки нашої Батьківщини
  2. Символи України
  3. Мальовнича Україна
  4. Ігрова станція
  5. Що в Україні най-най…?
  6. Подорож містами України

 

                                № 5

  1. Що в Україні най-най…?
  2. Подорож містами України
  3. Видатні куточки нашої Батьківщини
  4. Символи України
  5. Мальовнича Україна
  6. Ігрова станція

 

 

                                         №3

  1. Мальовнича Україна
  2. Ігрова станція
  3. Що в Україні най-най…?
  4. Подорож містами України
  5. Видатні куточки нашої Батьківщини
  6. Символи України

 

                                № 6

  1. Подорож містами України
  2. Видатні куточки нашої Батьківщини
  3. Символи України
  4. Мальовнича Україна
  5. Ігрова станція
  6. Що в Україні най-най…

 

Сьогодні на уроці ми працюватимемо за такими маршрутами:

 

   Налаштування  на роботу – долонька позитиву.

Зараз я  пропоную вам  скласти  пазли.  Якщо ви її правильно складете, то отримаєте  букву та маршрут . Поки учні виконують завдання, звучить пісня про Україну на вибір вчителя. Перевірка виконаного завдання.

 

     Символи України

Ваше завдання розв’язати кросворд

                       

       Мальовнича Україна

 

Чарівна і квітуча наша рідна земля. На даній станції потрібно розмалювати карту – оберіг. Ваше завдання розфарбувати частину розфарбовки, яка позначена квіточкою певного кольору вашої групи.

 

                            

 

Ігрова станція

 

Ваше завдання скласти пазл

 

Що в Україні най-най…?

 

Необхідно дописати речення на картках.

 

Найвища гора України - ______________

Найбільше море, що омиває Україну, ______________

Найбільшою річкою є _____________

Найглибшим озером є _____________

Найстаріше дерево в Україні ________

Найбільшим звіром є ______________

Найвищим птахом є _______________

Найбільший літак - ________________  

Найбільші міста України -________________________________________________

 

 Подорож містами України

  • Ваше завдання позначити маршрут подорожі Україною, що пролягає через міста, назви яких мають:

 два склади(Рівне – Київ – Суми – Харків – Луганськ – Донецьк – Дніпро –Херсон)

три склади(Чернівці – Ужгород – Тернопіль – Хмельницький – Житомир – Вінниця – Чернігів – Черкаси – Одеса – Полтава )

чотири склади(Кіровоград (Кропивницький) – Миколаїв – Запоріжжя – Сімферополь -  Дніпропетровськ (Дніпро))

  • Необхідно відвідати якнайбільшу кількість міст нашої держави.

Учні виконують завдання.  Перевірка виконаного завдання.

 

  Видатні куточки нашої Батьківщини

  • Поєднати видатні куточки нашої Батьківщини з містами, де вони розташовані.

Перевірка виконаного завдання.

 

      Гра «Знайди слово»

Для того, щоб отримати додаткову букву наступна гра.

  •  Знайти у рядках букв назви рослин, що входять в український віночок.

1 група

ЯКЛЮБИСТОКТОЗИМІ                   БМАЛЬВАКИВАМАКТР

2 група

УВЮББЕЗСМЕРТНИКЬ                  РОМАШКАІТДЕРЕВІЙ

3 група

ЗВЯБЛУНЯНТРОЯНДА                  МАСВОЛОШКИЮЛДЖГИ

(Любисток, мальва, мак, безсмертник, ромашка, деревій, яблуня, троянда, волошки). (слайд)

Молодці!Отримання букв.

 

- Спробуйте скласти вислів із букв. Чого на вашу думку не вистачає?

        (відповіді дітей)

 

Дерево бажань.

 

Для того, щоб отримати останній елемент із вислову, необхідно кожній команді на стікерах написати 3  побажання іменинникам та нашій любій Україні та розмістити на дошці.

 

V. Підсумок уроку (слайд)

  • Ось і підійшов до завершення наш урок. Напевне, всі ви зрозуміли, на якій унікальній землі ми живемо. Ми переконалися, що про країну, де народилися і живемо, необхідно знати якомога більше. Її потрібно любити, шанувати, також поважати звичаї та традиції. А знання, отримані в школі, допоможуть нам принести користь Вітчизні в майбутньому.
  • Отже, нехай палає і не згасає в наших серцях любов до України. Ви майбутнє України.

Любіть Україну, як сонце, любіть,

Як вітер, і трави, і води.

Красу її, вічно живу і нову,

І мову її солов’їну.

Всім серцем любіть Україну свою –

І вічно ми будемо з нею!

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я у світі, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 вересня
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку