Урок Малювання з натури натюрморту "Овочі і фрукти"

Про матеріал

Розробка уроку. За таким планом: І. Загальнокорекційний етап.1. Організаційний етап. 2. Нервово-психологічна підготовка. ІІ. Основний етап. 1. Вступна бесіда.2. Дидактична гра. 3.Відгадування загадок. 4. Фізкультхвилинка. 5. Педагогічний малюнок. ІІІ.Заключний етап.

Перегляд файлу

                           Тема: Малювання з натури натюрморту « Овочі і фрукти».

        Мета: навчити учня малювати овочі і фрукти, споглядаючи їхню форму та колір з натури; розвивати графічні навички та навички роботи з фарбою; вчити описувати об’єкт; виховувати любов до праці.

        Обладнання для вчителя: натура ( яблуко, буряк, картопля), картинки, папір, малюнки інших учнів, акварельні фарби, пензлик, ємність з водою.

        Обладнання для учня: альбом, простий олівець, пензлик, акварельні краски, ємність з водою.

                                                                        Хід уроку:

        І. Загальнокорекційний етап.

          1. Організаційний етап.

           Доброго ранку!

           Рада бачити всіх вас!

           Ви почули всі дзвінок?

           Він покликав на урок!

           2.Нервово-психологічна підготовка.

        Я бачу на урок ви прийшли з хорошим настроєм. Тож давайте посміхнемось один одному. Передаючи гарний настрій. Підготуємо робоче місце для уроку.

        ІІ. Основний етап.

            1. Вступна бесіда.

       Скажіть мені , будь ласка, які ви знаєте овочі? І де вони ростуть? А тепер які ви знаєте фрукти та де ростуть? Які на смак фрукти? Які на смак овочі?

      Давайте подивимось на  картинки та малюнки з натюрмортами « овочі та фрукти». Зараз будемо разом називати які овочі чи фрукти зображені на цих картинках.

      Молодці!

            2. Дидактична гра « Загадкова шкатулочка».

       В цій шкатулочці є овочі і фрукти. Ви повинні на дотик дістати той овоч чи фрукт якій я назву.

       Діти один за одним давайте пограємо.

       Молодці!

            3. Відгадування загадок.

       Народжується з квітки,

       Його всі люблять  дітки,

       Заліза в нім багато,

       Рум’яне і хрустке.

       То що ж воно таке?        ( Яблуко)

      На городі виріс дужий,

      Круглий, жовтий і байдужий.

      Хто цей гордий карапуз?

      Здогадались? Це …         ( Гарбуз)

 

     Лампочка в горі висіла,

     Стала смачна, пожовтіла.

     Діти лампочку зірвали ,

     З апетитом скуштували.      ( Груша)

 

    Довгий і зелений,

    Добрий і солоний,

    Добрий і сирий.

    Хто він такий?          ( Огірок)

       4. Фізкультхвилинка.

     Дзінь-дзелень, дзінь-дзелень,

     Працювали цілий день.

     А тепер спочинем трішки,

     Розімнемо ручки й ніжки.

     Два городи обробили.

     То- то дині уродили!

     Ледь під руку я їх брав

     І до хати поспішав.

       Педагогічний малюнок.

   Зараз я поетапно намалюю наш натюрморт. Уважно дивиться повторюючи всі ці етапи. Правильно встановлюйте відношення розмірів ваших овочів і фруктів на малюнку до розміру паперу. Спочатку малюємо графічний малюнок потім загальний. Порівнюйте свій малюнок з натурою та переходьте до деталізації.

   Тепер починаємо малювати фарбами. На палітрі спочатку треба вибрати найсвітліший колір натури, потім вкрити всю поверхню, крім відбриску. Якщо треба підсилити колір, вкрийте його тією самою фарбою ще раз.

       ІІІ. Заключний етап.

            Підсумок уроку.

            Оцінювання творчості учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 вересня 2018
Переглядів
4448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку