Урок "Мандрівка до лісу".

Про матеріал
Сюжетний урок Мандрівка до лісу. Для учнів першого класу. Формування здоров’язбережувальної компетентності школярів шляхом засвоєння знань про усвідомлення здоров’я як вищої життєвої цінності.
Перегляд файлу

Бериславський заклад повної загальної середньої освіти №3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сюжетний урок для учнів 1-А класу

 

 

Мандрівка до лісу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробила і провела:

Курпієва Ю.А.,

                                                вчитель фізичної культури,

«спеціаліст І кваліфікаційної категорії»

 

                                                           

                                                          

Конспект уроку   

з фізичної культури  для учнів 1-х класів

Тема: Повторення інструктажу з БЖД. Сюжетний урок Мандрівка до лісу.

 

Завдання :

1. Формування здоров’язбережувальної компетентності школярів шляхом засвоєння знань про     усвідомлення здоров’я як вищої життєвої цінності;

     2.  Організуючі вправи  метою попередження плоскостопості виконуючі імітаційні вправи.

  1. Продовжити ознайомлювати учнів з загально-розвиваючими вправами з предметами;
  2. Сприяти розвитку координації рухів, спритності, швидкості, витривалості, фізичному розвиткові учнів за допомогою естафет ;
  3.     Формувати ціннісне ставлення до здоров’я через пропаганду фізичної  культури і спорту, здорового способу життя через ігри  «Швидко по місцях»,«До своєї домівки» , «Подоляночка».

 

Мета:

1. Виховувати дух співпраці, почуття відповідальності.

2. Розвивати уміння сприймати (на візуально – слуховій основі) словесні інструкції та команди вчителя, діяти адекватно їх змісту.

 

 

Клас: 1-А

Дата:

Інвентар: фішки, листочки,  обручі, горіхи, корзинка, свисток, ноутбук .

Хід уроку:

ч/у

Зміст уроку

Дозування

ОМВ

І. Вступна частина 3-4 хв.

1

Шикування. Повідомлення завдань уроку (Сьогодні у нас з вами учні буде незвичайний урок. Ми підемо до лісу.)

1 хв.

 

 

 

 

 

2

 

3.

А ви знаєте, як себе поводити у лісі?

Повторення інструктажу з БЖД.

Ви всі готові до мандрівки? Отже, в дорогу! Але лісі можна загубитися. Щоб нам не загубитися необхідно постійно йти в колоні один за одним, за направляючим. Тоді ми не загубимося і повернемося усі додому.

 

Гра «Швидко по місцях!». Гравці шикуються в одну шеренгу. За командою вчителя  - Розійдись!, всі учні розбігаються по майданчику. За командою – «Швидко по місцях!», всі повинні вишикуватись у вихідне положення. Хто із гравців швидше займе своє місце, той стає переможцем.

- Молодці, я бачу, що ви всі запам’ятали свої місця і готові до мандрівки. Тоді, вирушаємо!

2-3 хв.

Повторити і розширити знання учнів про правила безпеки та поведінки на уроці.

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звертати увагу на одночасне та правильне виконання.

Після першої команди не можна залишатись на своєму місці. Забороняється штовхатись.

 

ІІ. Підготовча частина 10-13 хв.

1

У лісі живе дуже багато великих і маленьких тварин. Когось ми чуємо, когось – ні. Давайте уявимо себе на їх місці.

Розминка:

а) Різновиди ходьби

-  «лисички» ходьба на носках, руки на поясі;

-  «їжачки» ходьба на п’ятках, руки за головою 

- « качечки» ходьба на внутрішній стороні стопи, руки в сторони

-  як «ведмідь» » ходьба на зовнішній стороні стопи руки за спиною ;

- ходьба звичайна.

Деякі із звірів  зараз готується до зими. Не будемо їх турбувати, а краще побіжимо швиденько.

б) Біг звичайний, як «мишки».

 

 

в) Ходьба з вправами на заспокоєння дихання.

А зараз ми з вами зробимо загально розвиваючі вправи , щоб бути сильними і витривалими, щоб бути сильними і спритними.

Комплекс загально розвивальних вправ в русі:

  1. руки перед грудьми, ривки руками;
  2. руки до плечей, колові оберти чотири вперед , чотири назад;
  3. права рука в горі ліва внизу ривки руками зі зміною рук ліва рука вгорі права внизу;

 Ось ми з вами на лісовій галявині . Щоб бути сильними і витривалими  треба зробити зарядку, але на нашій галявині мало місця будемо розділятись на групи.

 

Комплекс ЗРВ «Веселі дерева».

1. Повороти головою «Дерева вітаються».

В. п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони тримають листочки.

1 – поворот головою праворуч;

2 – в. п.;

3 – 4 – те саме вліво.

2. Піднімання рук угору «Гілочки граються».

В. п. – стійка ноги нарізно, руки опущені.

1 – підняти  руки  вгору, праву ногу відводимо назад;

2 – в. п.

3 – 4 – те саме  руки вгору, ліву ногу відводимо назад;

3. Нахили тулуба праворуч-ліворуч «Вітер хитає дерева».

В. п. – стійка ноги нарізно, руки вгору.

1 – нахил тулуба праворуч;

2 – в. п.;

3 –4 – те саме вліво.

4. Присідання «Дерева вкорінюються»

В. п. – стійка ноги разом, руки опущені.

1 – присісти;

2 – встати;

3 – присісти;

4 – встати.

5. Стрибки «Дерева скидають лиття».

6. Заспокоєння дихання «Дерева сплять».

В. п. – стійка ноги разом, руки підняті вгору.

1 – 2 – вдих і видих через ніс.

 

 

 

 

7-10 хв.

 

30 сек.

20 сек.

20 сек.

 

20 сек.

 

 

1-2 хв.

30-40 сек.

 

 

 

 

 

 

 

4-6 рази

 

 

 

3-5 хв.

4-6 рази

 

4-6 рази

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6 рази

 

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

 

3-5 разів

 

 

 

 

 

 

5 разів

 

 

 

 

 

5 разів

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

 

Стежити за поставою.

Стежити за дотриманням інтервал-дистанції 2-3 кроки. У середньому темпі.

 

 

 

 

 

 

Увага на техніку виконання та зовнішній стан учнів.

Виконувати у середньому темпі.

Дихання не затримувати.

Темп виконання повільний.

Виконувати у середньому темпі.

Стежити за поставою.

Стежити за

дотриманням інтервал-

дистанції 2-3 кроки. У

середньому темпі.

 

Спину тримаємо прямо.

 

Виконувати у

середньому темпі.

 

Дихання не

затримувати.

 

При нахилі тулуба

 голову вниз не

нахиляти, дивитися

прямо.

 

Виконувати у

повільному темпі.

 

 

 

 

Дихання не

затримувати

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

ІІІ. Основна частина 15 -20 хв.

1

Подивіться, он білочка стрибає до нас. Білочка любить займатися фізичною культуро, і вона запропонувала зіграти в гру «До своєї домівки»

Правила гри: діти розділяються на декілька груп,  кожна група займає свій домик (коло) за командою «Розійшлись» діти бігають по залу, по команді «До дому» діти займають свій домик(коло) .

Дякуємо тобі, білочка. Нам дуже сподобалось.

3-4хв.

 

3-4 серії

 

Клас ділиться на чотири групи.

Пояснити, показати, виконувати за командою.

Бігати у середньому темпі.

Чередуючи з відпочинком. Звертати увагу на дихання, колір шкіри, обличчя, міміку, дотримання техніки безпеки та правил гри.

2.

Ось ми і на галявині. А хто це сховався під кущиком? Та це ж зайчику. А кого боїться зайчик? Не бійся, зайчику. Давай краще  з нами пограєш.

 «Лісові естафети» :

1.  Естафета « Розклади та збери горішок»

         На відстані 9 м проти  команд розкладені  3 тарілки. В руках першого гравця кошик з  3 орішками. По команді  «Марш!» треба розкласти  горішки ( по одній) в обручі  повернувшись з пустим кошиком  назад та передати його  наступному учаснику. Наступний  гравець повинен  зібрати  та передати кошик і т.д.

2. Естафета «Збери листочки»

        Учасник біжить на відстані ( до означеного місця) і  складає серединку корзинки. Наступні  учасники  по черзі роблять те саме. Оцінка: хто перший  закінчить роботу.

Дякуємо, тобі зайчику! А ми далі йдемо. Дивіться діти хтось у лісі загубив віночок, я вам пропоную зіграти в гру «Подоляночка»

Рухлива гра «Подоляночка»

Правила гри: Узявшись за руки, діти ходять по колу, всередині якого стоїть Подоляночка і рухами відтворює все, про що співається. У кінці пісні вона обирає когось із кола замість себе, і гра починається спочатку.

Десь тут була Подоляночка,
Десь тут була молодесенька.
Тут вона впала,
До землі припала,
Личка не вмивала,
Бо води не мала.

Ой устань, устань, Подоляночко,
Ой устань, устань, молодесенька,
Вмий своє личко,
Личко біленьке,
Та візьмися в бочки,
Поскачи навскочки,
Біжи до Дунаю,
Бери ту, що скраю.

6- 8хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-8хв.

Клас ділиться на дві команди. Пояснити, показати, виконувати за командою.

Увага на техніку виконання та зовнішній стан учнів.

Точність передачі естафети, правильне виконання завдань естафети, дотримання техніки безпеки та правил гри.

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотриманням правил гри.

 

 

 

 

ІV. Заключна частина 3-5 хв.

1

Ось і закінчилась наша подорож. Вона вам сподобалась? А що вам найбільше сподобалось? А зараз нам час вирушати додому, стає  темно і вітер дужчає.

Шикування.

 

 

 

30 сек.

 

 

 

У колону по одному.

 

 

 

 

2

Ходьба з вправами на заспокоєння дихання «Веселі листочки». Йти по колу, руки вгору, кисті розслаблені: повільні нахили тулуба праворуч-ліворуч.

30-40 сек.

В повільному темпі.

3

Підсумки уроку.

1-2 хв.

Похвалити клас за гарну роботу на уроці.

4

Організований перехід до класу.

1 хв.

У колоні по одному.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку №  

з фізичної культури

для учнів 1-х класів

1 рік навчання

 

Тема: Повторення інструктажу з БЖД. Сюжетний урок Мандрівка до лісу.

 

Очікуванні результати: 1. Зміцнювати м'язи й зв'язки стоп із метою попередження плоскостопості виконуючі імітаційні вправи.

2. Розвивати та корегувати рухові якості (спритність, швидкість, рівновагу); співдружність рухів рук, ніг, очей, орієнтацію в просторі, координацію рухів, кольорозрізнення.

3. Виховувати дух співпраці, почуття відповідальності.

4. Розвивати уміння сприймати (на візуально – слуховій основі) словесні інструкції та команди вчителя, діяти адекватно їх змісту.

 

Клас: 1-А

Дата: 8.11.2019

 

Інвентар: аптечка, обручі, горіхи, корзинка, свисток, .

 

 

Хід уроку:

ч/у

Зміст уроку

Дозування

ОМВ

І. Вступна частина 3-4 хв.

1

Шикування. Повідомлення завдань уроку (Сьогодні у нас з вами учні буде незвичайний урок. Ми підемо до лісу.)

1 хв.

В одну шеренгу. Перевірити наявність спортивної форми.

 

 

 

 

2

А ви знаєте, як себе поводити у лісі?

Повторення інструктажу з БЖД.

2-3 хв.

Повторити і розширити знання учнів про правила безпеки та поведінки на уроці.

ІІ. Підготовча частина 10-13 хв.

1

Дихальні вправи.

Ритмічне дихання через одну ніздрю (другу закрити рукою.

3-4 рази х 30-60 сек.

Поперемінно.

2

Ви всі готові до мандрівки? Отже, в дорогу! У лісі можна загубитися. Щоб нам не загубитися необхідно постійно йти в колоні один за одним, за направляючим. Тоді ми не загубимося і повернемося усі додому.

Організовуючі вправи: шикування у колону по одному.

Гра «Швидко по місцях!». Гравці шикуються в одну колону. За командою вчителя  - Розійдись!, всі учні розбігаються по майданчику. За командою – «Швидко по місцях!», всі повинні вишикуватись у вихідне положення. Хто із гравців швидше займе своє місце, той стає переможцем.

- Молодці, я бачу, що ви всі запам’ятали свої місця і готові до мандрівки. Тоді, вирушаємо!

 

 

 

 

 

3-5 р.

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звертати увагу на одночасне та правильне виконання.

Після першої команди не можна залишатись на своєму місці. Забороняється штовхатись.

 

3

У лісі живе дуже багато великих і маленьких тварин. Когось ми чуємо, когось – ні. Давайте уявимо себе на їх місці.

Розминка:

а) Різновиди ходьби

-  «лисички» ходьба на носках, руки на поясі;

-  «Їжачки» ходьба на п’ятках, 

- « качечки» ходьба на внутрішній стороні стопи, руки в сторони

-  як «ведмідь» » ходьба на зовнішній стороні стопи руки за спиною ;

- ходьба звичайна.

Деякі із звірів  зараз готується до зими. Не будемо їх турбувати, а краще побіжимо швиденько.

б) Біг звичайний, як «мишки».

 

 

в) Ходьба з вправами на заспокоєння дихання.

 

г) Ось ми з вами на лісовій галявині . Щоб бути сильними і витривалими  треба зробити зарядку, але на нашій галявині мало місця будемо розділятись на групи.

 

Комплекс ЗРВ «Веселі дерева».

1. Повороти головою «Дерева вітаються».

В. п. – стійка ноги нарізно, руки опущені тримають оруч.

1 – поворот головою праворуч;

2 – в. п.;

3 – 4 – те саме вліво.

2. Піднімання рук угору «Гілочки граються».

В. п. – стійка ноги нарізно, руки опущені.

1 – підняти праву руку  вгору;

2 – в. п.

3 – 4 – те саме лівою рукою

3. Нахили тулуба праворуч-ліворуч «Вітер хитає дерева».

В. п. – стійка ноги нарізно, руки опущені.

1 – нахил тулуба праворуч;

2 – в. п.;

3 –4 – те саме вліво.

4. Піднімаємо одночасно двома руками обруч до гори. «Дерева вітаються з хмаринками».

В. п. – стійка ноги нарізно, руки опущені.

1 – 3 – Піднімаємо одночасно двома руками обруч до гори,  ;

4 – в. п.

5. Присідання «Дерева вкорінюються»

В. п. – стійка ноги разом, руки опущені.

1 – присісти;

2 – встати;

3 – присісти;

4 – встати.

6. Стрибки «Дерева скидають лиття».

7. Заспокоєння дихання «Дерева сплять».

В. п. – стійка ноги разом, руки підняті вгору.

1 – 2 – вдих і видих через ніс.

 

 

 

 

7-10 хв.

 

30 сек.

20 сек.

20 сек.

 

20 сек.

 

 

1-2 хв.

30-40 сек.

 

 

 

 

 

 

 

4-6 рази

 

 

 

3-5 хв.

4-6 рази

 

 

 

 

 

4-6 рази

 

 

 

 

4-6 рази

 

 

 

 

 

4-6 рази

 

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

 

3-5 разів

 

 

 

 

 

Стежити за поставою.

Стежити за дотриманням інтервал-дистанції 2-3 кроки. У середньому темпі.

 

 

 

 

 

 

Клас ділиться на чотири групи.

Увага на техніку виконання та зовнішній стан учнів.

Виконувати у середньому темпі.

Дихання не затримувати.

Темп виконання повільний.

Виконувати у середньому темпі.

Стежити за поставою.

Стежити за

дотриманням інтервал-

дистанції 2-3 кроки. У

середньому темпі.

 

Спину тримаємо прямо.

 

Виконувати у

середньому темпі.

 

Дихання не

затримувати.

 

При нахилі тулуба

 голову вниз не

нахиляти, дивитися

прямо.

 

Виконувати у

повільному темпі.

 

ІІІ. Основна частина 15 -20 хв.

1

Подивіться, он білочка стрибає до нас. Білочка любить займатися фізкультуро, і вона запропонувала зіграти в гру «До своєї домівки»

Правила гри: діти розділяються на декілька груп,  кожна група займає свій домик (коло) за командою «Розійшлись» діти бігають по залу, по команді «До дому» діти займають свій домик(коло) .

Дякуємо тобі, білочка. Нам дуже сподобалось.

3-5хв.

 

3-4 серії

 

Пояснити, показати, виконувати за командою.

Бігати у середньому темпі.

Чередуючи з відпочинком. Звертати увагу на дихання, колір шкіри, обличчя, міміку, дотримання техніки безпеки та правил гри.

 

2.

Ось ми і на галявині. А хто це сховався під кущиком? Та це ж зайчику. А кого боїться зайчик? Не бійся, зайчику. Давай краще  з нами пограєш.

Єстафети :

1.  Естафета « Розклади та збери горішок»

         На відстані 9 м проти  команд розкладені  3 тарілки. В руках першого гравця кошик з  3 орішками. По команді  «Марш!» треба розкласти  горішки ( по одній) в обручі  повернувшись з пустим кошиком  назад та передати його  наступному учаснику. Наступний  гравець повинен  зібрати  та передати кошик і т.д.

2. Естафета «Збери листочки»

        Учасник біжить на відстані ( до означеного місця) і  складає серединку корзинки. Наступні  учасники  по черзі роблять те саме. Оцінка: хто перший  закінчить роботу.

3.Естафета з м»ячем – «Стрибунце».

         На відстані 3 м прострибати на м»ячі , повернутися  назад в такий   самий спосіб. Передати  наступному учаснику м»яч.

 

8-10 хв

Клас ділиться на дві команди. Пояснити, показати, виконувати за командою.

Увага на техніку виконання та зовнішній стан учнів.

 

 

 

 

 

2

Ось ми і на галявині. А хто це сховався під кущиком? Та це ж зайчику. А кого боїться зайчик? Не бійся, зайчику. Давай краще  з нами пограєш.

Гра «Бездомний заєць»

Діти займають вільні кола кому не вистачає стає в середину великого кола. Вчитель задає питання , приклад 5-4=, діти в цей час біжать по великому колу і вирішують приклад усно, по команді вчителя діти підбігають до корзинки беруть потрібну кількість горішків забігають у вільне коло і кладуть горішки в середину свого кола, хто не встиг порахувати швидко, той залишається без кола «домівки».

     

Дякуємо, тобі зайчику! А ми далі йдемо.

 

 

 

5 разів

3-5 хв.

 

Пояснити, показати, виконувати за командою.

Бігати у середньому темпі.

Чередуючи з відпочинком. Звертати увагу на дихання, колір шкіри, обличчя, міміку, дотримання техніки безпеки та правил гри.

ІV. Заключна частина 3-5 хв.

1

Ось і закінчилась наша подорож. Вона вам сподобалась? А що вам найбільше сподобалось? А зараз нам час вирушати додому, стає темно і вітер дужчає.

Шикування.

 

 

 

30 сек.

 

 

 

У колону по одному.

 

 

 

 

2

Ходьба з вправами на заспокоєння дихання «Дерева гойдаються». Йти по колу, руки вгору, кисті розслаблені: повільні нахили тулуба праворуч-ліворуч.

30-40 сек.

В повільному темпі.

3

Підсумки уроку.

1-2 хв.

Похвалити клас за гарну роботу на уроці.

4

Організований перехід до класу.

1 хв.

У колоні по одному.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

                                                                      Завідувач районного  методичного     

                                                       кабінету  КУ “ БРЦ ОЗО”                                                               

                                                                        _________________І.А.Кудрявцева

           

ПЛАН

проведення І засідання 

 ШКОЛИ  МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ (вчителі до 5 років роботи)

 

Дата проведення: 8 лютого  2019 року

Місце проведення: Бериславський ЗПЗСО №3

Учасники: учителі Бондаренко В.М., Ольгівський ЗПЗСО; Добровольський М.В., Степнянський ЗПЗСО; Ткаченко О.К., Новокаїрський ЗПЗСО;   Обдула Т.Г.,  Бериславський ПЗО №4.

 

Проблема семінару: «Інноваційні форми і методи на уроках фізичної культури  Нової української школи»

 

 

8.55– 10.40.  Практична частина заняття.

Відвідування і аналіз уроку:

1.Урок  фізичної культури у  4 класі.

Тема: «Баскетбол»

                                                                    Авраменко М.В.,  учитель фізичної культури,

                                                                   спеціаліст  ІІ кваліфікаційної  категорії.

                                                                    Бериславська ЗПЗО №3,

 

1.Урок  фізичної культури у 1 класі.

Тема: Сюжетний урок «Подорож до лісу»

                                                                    Курпієва Ю.А.,  учитель фізичної культури,

                                                                   спеціаліст  І    кваліфікаційної категорії

                                                                   Бериславського ЗПЗСО № 3

 

 

 11.30 –  Заключна частина заняття.

 Підведення підсумків навчання. Обмін думками.

 

 

 

 

 

Методист РМК                                                 Н.Авраменко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
788
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку