Тема уроку: Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач
Мета уроку:
Предметна компетентність:
Ключова компетентність:
Тип уроку: урок закріплення вивченого матеріалу
Методи: словесні (бесіда), наочні (ілюстративний, демонстративний), практичні (робота в групах, робота з підручником), інтерактивні методи «Робота в парах», «Робота в групах»), прийоми «Пароль уроку».
Обладнання: підручник з математики, робочі зошити, мультимедійна презентація.
Здоров’язберігаючі технології: електронна фізкультхвилинка «Чунга-чанга», кольоротерапія «Підводний світ»
Хід уроку
І. Організація класу
1.1. Привітання
І чудова, й солов’їна
Математики країна.
Вмій лиш тільки додавати,
Вмій також і віднімати.
Вмій кмітливо все збагнути,
Щоб здоровими всім бути.
То ж і ми часу не гаймо,
Наш урок розпочинаймо!
1.2. Прийом «Пароль урок»
(Вчитель промовляє «Пароль уроку», учні по черзі називають все, що стосується уроку математики, наприклад, «Відрізки», «Дія додавання», «Геометричні фігури» і т.д.)
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Відмітимо свій настрій, чи всі готові до веселої, але непередбачуваної подорожі? (Слайд 3)
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Розглянемо карту нашої мандрівки (Слайд 4)
Запишемо в зошитах число, класна робота (Слайд 5)
Перша стрічка – завдання для «блакитних», Друга – для «синіх) (Виконують завдання, пояснюють)
Від числа 37 відняти суму чисел 5 і 8.
До числа 63 додати різницю чисел 16 і 9.
Від суми чисел 52 і 10 відняти число 7.
До різниці чисел 34 і 15 додати число 20.
Відповіді: 24, 70, 55, 39.
ІV. Розвиток математичних знань учнів
V. Розвиток логічного мислення та розв’язання задач
1. Робота над задачею 428 (Слайд 12)
2. Складання аналогічної задачі №429 (Слайд 13)
3.. Фізкультхвилинка. «Чунга-Чанга (Слайд 14)
4. . Гра «Морський бій» (Слайд 15) .
Назвемо чотири екзотичних фрукти, бо ми пропливаємо біля чудернацького острова: ананас, авокадо, банан, кокос. Пограємо у гру «Морський бій». Команди отримують картки з шифром. Одна команда називає приклад під шифром, наприклад, 1А, інша команда обчислює приклад , який записаний в цій клітинці, Якщо приклад обчислено правильно, корабель не потоне. І навпаки, якщо неправильно, корабель потоне, тоді клітинку заштрихуємо простим олівцем. Розпочинаємо бій!
5. Самостійна робота № 427. (Слайд 17) Групи отримують картки з прикладами, обчислюють їх.
Перевірка самостійної роботи.
VІ. Робота з геометричним матеріалом.
VІІ. Рефлексія
-Ми подорожували Математичним океаном, заглянемо в підводний світ. (Перегляд відеоматеріалу кольоротерапія «Підводний світ»)
2. Гра «Незакінчене речення»
- Сьогодні на уроці ми…
- Мені було цікаво …
- Легко давалося …
- Було важко…
3. Формувальне оцінювання
- Підійдіть до наших смайликів та оцініть, як ви старалися на уроці.
VІІІ. Домашнє завдання : обчислити приклади №431, розв’язати задачу 432. (Слайд 24)
Дякую за успішну роботу!