12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

Урок-мандрівка "Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач"

Про матеріал
Урок-мандрівка на тему "Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач" в 2 класі. Містить презентацію, фізкультхвилинку під музичний супровід "Чунга-чанга", кольоротерапію - відео "Підводний світ"
Перегляд файлу

Тема уроку: Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач

Мета уроку:

Предметна компетентність:

  •  вдосконалювати навички додавання і віднімання;
  •  навики вимірювання предметів,
  •  навики розв’язувати складені задачі;
  •  виробляти культуру математичних записів;
  •  розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість, математичне мовлення;
  •  виховувати інтерес до вивчення математики.

Ключова компетентність:

  • формувати вміння бути активним учасником уроку,
  • швидко включатись в роботу та переключатись на різні види діяльності,
  • вчити ставити перед собою мету та досягати її,
  • організовувати свій робочий час, раціонального його використовувати,
  • співпрацювати із іншими учасниками у групах , парах,
  • толерантно відноситись до свої товаришів та вчителів,
  • порівнювати, аналізувати, узагальнювати власні досягнення із досягненням інших дітей.

Тип уроку: урок закріплення вивченого матеріалу

Методи: словесні (бесіда), наочні (ілюстративний, демонстративний), практичні (робота в групах, робота з підручником), інтерактивні методи  «Робота в парах», «Робота в групах»), прийоми  «Пароль уроку».

Обладнання: підручник з математики, робочі зошити, мультимедійна презентація.

Здоров’язберігаючі технології: електронна фізкультхвилинка «Чунга-чанга», кольоротерапія «Підводний світ»

 

Хід уроку

І. Організація класу

1.1. Привітання

І чудова, й солов’їна

Математики країна.

Вмій лиш тільки додавати,

Вмій також і віднімати.

Вмій кмітливо все збагнути,

Щоб здоровими всім бути.

То ж і ми часу не гаймо,

Наш урок розпочинаймо!

  • Добрий день, дорогі діти! Рада всіх бас бачити здоровими і готовими до  уроку математики. Звати мене Світлана Тимофіївна, сьогодні  я проведу у вас урок математики.

1.2.  Прийом «Пароль урок»

(Вчитель промовляє «Пароль уроку», учні по черзі називають все, що стосується уроку математики, наприклад, «Відрізки», «Дія додавання», «Геометричні фігури» і т.д.)

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Сьогодні у нас урок незвичайний: урок мандрівка Математичним океаном (Слайд1, 2)

Відмітимо свій настрій, чи всі готові до веселої, але непередбачуваної подорожі? (Слайд 3)

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Розглянемо карту нашої мандрівки (Слайд 4)

Запишемо в зошитах число, класна робота (Слайд 5)

  1. Урок продовжимо без зупинки – з каліграфічної хвилинки. ( Слайд 6, написання числа 32)
  2. Робота в групах.
  • Зараз ми підпливаємо до острова Мислителів. (Слайд 7). Об’єднаємося в групи за  кольором: блакитний і синій)

Перша стрічка – завдання для «блакитних», Друга – для «синіх) (Виконують завдання, пояснюють)

  1. Математичний диктант, перевірка смайликом (Слайд 8)

Від числа 37 відняти суму чисел 5 і 8.

До числа 63 додати різницю чисел 16 і 9.

Від суми чисел 52 і 10 відняти число 7.

До різниці чисел 34 і 15 додати число 20.

Відповіді: 24, 70, 55, 39.

ІV. Розвиток математичних знань учнів

  1. Завдання для капітанів (Слайд 9) .
  • Без умілих та розумних капітанів подорож є небезпечною. Оберіть, будь ласка, капітанів команд, щоб вони довели свою компетентність.
  1. Робота в парах
  • Капітани молодчинки, гарно справилися із завданням. Перевіримо, чи вмієте ви працювати в парах. Об’єднаємося в пари. Виконаємо завдання, щоб наш корабель не наштовхнувся на морські рифи. (Слайд 10) .

 

  1. Робота з підручником. (Слайд 11)
  •  Розгорніть, будь ласка, підручник на сторінці 72, розгляньте завдання 426. Прочитайте завдання. Запишемо його в зошити. Поміняйтеся зошитами з сусідом, перевірте, чи правильно виконано завдання. Хто готовий, підніміть руку.

 

V. Розвиток логічного мислення та розв’язання задач

1. Робота над задачею 428 (Слайд 12)

2. Складання аналогічної задачі №429 (Слайд 13)

3.. Фізкультхвилинка. «Чунга-Чанга (Слайд 14)

4. .  Гра «Морський бій» (Слайд 15) .

Назвемо чотири екзотичних фрукти, бо ми пропливаємо біля чудернацького острова: ананас, авокадо, банан, кокос.  Пограємо у гру «Морський бій». Команди отримують картки з шифром. Одна команда називає приклад під шифром, наприклад, 1А, інша команда обчислює приклад , який записаний в цій клітинці, Якщо приклад обчислено правильно, корабель не потоне. І навпаки, якщо неправильно, корабель потоне, тоді клітинку заштрихуємо простим олівцем. Розпочинаємо бій!

5. Самостійна робота № 427. (Слайд 17) Групи отримують картки з прикладами, обчислюють їх.

Перевірка самостійної роботи.

VІ. Робота з геометричним матеріалом.

  1.  Обчислення довжини ламаної (Слайд 18). Ми підпливаємо до Миса Геометричного. Обчислимо довжину ламаної лінії. (Слайд 19)
  2. Вимірювання розмірів предмета № 430 (Слайд 20)
  3. Розшифрування.  А зараз розшифруємо слово, якщо правильно виконаємо завдання – мандрівка вийде успішною. (Слайд 21, 22) . Ми підпливли до Пристані Успіху.

VІІ. Рефлексія

  1.  Кольоротерапія «Підводний світ».  (Слайд 23)

-Ми подорожували Математичним океаном, заглянемо в підводний світ. (Перегляд відеоматеріалу кольоротерапія «Підводний світ»)

2. Гра «Незакінчене речення»

- Сьогодні на уроці ми…

- Мені було цікаво …

- Легко давалося …

- Було важко…

3. Формувальне оцінювання

- Підійдіть до наших смайликів та оцініть, як ви старалися на уроці.

VІІІ. Домашнє завдання : обчислити приклади №431, розв’язати задачу 432. (Слайд 24)

Дякую за успішну роботу!

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 березня
Переглядів
411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку