Урок "Мандрівка океаном комп'ютерних знань" з інформатики 2 клас. Мета: повторити матеріал, вивчений у першому семестрі, коригувати знання учнів, розвивати пізнавальну активність, сприяти розвитку уваги, виховувати інтерес до інформатики.
УРОК-ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
2 клас
Підготувала:
вчитель інформатики
ЗОШ І-ІІ ступенів с.Сорока
Панасюк Ірина Володимирівна
Тема: Повторення і систематизація матеріалу за І семестр.
Мета: повторити матеріал, вивчений у першому семестрі, коригувати знання учнів, розвивати пізнавальну активність, сприяти розвитку уваги, виховувати інтерес до інформатики.
Обладнання: картки «Капітан», карта подорожі, прапорці - позначення портів, завдання на картках для команд, паперові монети для підрахунку балів.
Тип уроку: урок-повторення вивченого матеріалу.
Очікувані результати:
Хід уроку
І. Організаційна частина
Психологічна підготовка учнів до уроку (вмикається мелодія).
Добрий день, в добрий час
Рада діти, бачить вас
Продзвенів уже дзвінок
Починаємо урок
ІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Сьогодні я вас запрошую у подорож, але не просту, а казкову подорож океаном комп’ютерних знань на чудовому кораблі. Так ми повторимо матеріал, що вивчили у І семестрі. А яка ж подорож без команд, суден та капітанів.
(Клас ділиться на дві команди, кожна команда обирає собі капітана та назву).
Отже, у нас є два кораблі, дві команди, які будуть змагатися за те, щоб під час подорожі заробити собі якомога більше скарбів, які команди будуть отримувати за правильні відповіді. Як ми будемо подорожувати, до яких островів причалювати, вам підкаже карта, що знаходиться на дошці.
Ну, що готові в путь? Отож, вперед!
ІІІ. Повторення вивченого матеріалу
І Острів «Блискавка»
Це небезпечний порт, тому щоб заробити скарби, треба миттєво дати відповідь на питання: так чи ні.
ІІ. Острів «Хто згадає більше?»
Командам слід назвати по черзі якомога більше слів, пов’язаних з інформатикою».
ІІІ. Острів «Інформаційний»
Вікторина. Учитель ставить командам запитання з раніше опрацьованих тем.
ІV. Острів «Відпочинок»
Працювати перестали
І тепер всі дружно встали.
Будемо відпочивати,
Нумо, вправу починати!
Руки вгору, руки вниз
І легесенько пригнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз – присіли, другий – встали.
Всі за парти посідали.
V. Острів «Ігровий»
V. Острів «Спортивний»
Кожній команді дається зображення комп’ютерної системи. Завдання: підписати кожний пристрій. Перемагає команда, яка швидше і правильно виконає завдання.
VІ. Острів «Везіння»
Команди дають питання одна одній.
VІІ. Острів «Мої враження»
Учасники обох команд висловлюють свої враження від проведеного уроку і прикріплюють човники біля тих островів, зупинки на яких були найцікавішими для них.
IV. Підведення підсумків уроку.
Підрахунки скарбів кожної команди, визначення переможців.
Хочу вас привітати з тим, що ви бездоганно впоралися з усіма труднощами, які приготувало вам море. І оскільки ми покинули останній острів, то продовжуємо своє плавання по безкрайому океану комп’ютерних знань.
До наступного уроку!