17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Урок "Мандрівка океаном комп'ютерних знань"

Про матеріал

Урок "Мандрівка океаном комп'ютерних знань" з інформатики 2 клас. Мета: повторити матеріал, вивчений у першому семестрі, коригувати знання учнів, розвивати пізнавальну активність, сприяти розвитку уваги, виховувати інтерес до інформатики.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УРОК-ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

 

2 клас

 

 

Підготувала:

вчитель інформатики

ЗОШ І-ІІ ступенів с.Сорока

Панасюк Ірина Володимирівна

 

 

 

 

Тема: Повторення і систематизація матеріалу за І семестр.

Мета: повторити матеріал, вивчений у першому семестрі, коригувати знання учнів, розвивати пізнавальну активність, сприяти розвитку уваги, виховувати інтерес до інформатики.

Обладнання: картки «Капітан», карта подорожі, прапорці - позначення портів, завдання на картках для команд, паперові монети для підрахунку балів.

Тип уроку: урок-повторення вивченого матеріалу.

Очікувані результати:

  • повторити та систематизувати вивчений матеріал;
  • звернути увагу на закріплення його всіма учнями;
  • викликати інтерес до вивчення інформатики;
  • організувати учнів на роботу у групах.

 

 

Хід уроку

 

І. Організаційна частина

Психологічна підготовка учнів до уроку (вмикається мелодія).

Добрий день, в добрий час

Рада діти, бачить вас

Продзвенів уже дзвінок

Починаємо урок

ІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні я вас запрошую у подорож, але не просту, а казкову подорож океаном комп’ютерних знань на чудовому кораблі. Так ми повторимо матеріал, що вивчили у І семестрі. А яка ж подорож без команд, суден та капітанів.

(Клас ділиться на дві команди, кожна команда обирає собі капітана та назву).

Отже, у нас є два кораблі, дві команди, які будуть змагатися за те, щоб під час подорожі заробити собі якомога більше скарбів, які команди будуть отримувати за правильні відповіді. Як ми будемо подорожувати, до яких островів причалювати, вам підкаже карта, що знаходиться на дошці.

Ну, що готові в путь? Отож, вперед!

 

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу

 

І Острів «Блискавка»

Це небезпечний порт, тому щоб заробити скарби, треба миттєво дати відповідь на питання: так чи ні.

  • Чи можна заходити в клас без дозволу вчителя?
  • Відстань від екрану до очей має бути 20 см.
  • Чи можна торкатися кабелів?
  • Ставити книги на клавіатуру.
  • Чи можна працювати за компютером без дозволу вчителя?
  • Працювати за компютером можна цілий урок.
  • Торкатися екрана монітора.
  • Чи можна жити без ПК?
  • Чи потрібно вивчати інформатику в школі?
  • Чи шкодить здоров’ю ПК?
  • ПК розумніший за людину?

 

ІІ. Острів «Хто згадає більше?»

Командам слід назвати по черзі якомога більше слів, пов’язаних з інформатикою».

 

ІІІ. Острів «Інформаційний»

Вікторина. Учитель ставить командам запитання з раніше опрацьованих тем.

 

  • Що таке інформація?
  • Для чого призначений комп’ютер?
  • Для чого призначена клавіатура комп’ютера?
  • Назвіть з яких блоків складається клавіатура.
  • Для чого призначена клавіша Shift?
  • Яка дія клавіші Tab?
  • Для чого призначена клавіша пропуск?
  • Для чого призначені клавіші керування курсором?
  • Які бувають компютери?
  • З чого складається компютер?
  • Назвіть пристрої виведення інформації.
  • На чому можна зберігати інформацію?
  • Що таке вікно?
  • Що таке робочий стіл?
  • Як виключити компютер?
  • Що таке повідомлення?
  • Які інформаційні процеси ви знаєте?
  • Як людина сприймає повідомлення?

 

 

ІV. Острів «Відпочинок»

Працювати перестали

І тепер всі дружно встали.

Будемо відпочивати,

Нумо, вправу починати!

Руки вгору, руки вниз

І легесенько пригнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз – присіли, другий – встали.

Всі за парти посідали.

 

V. Острів «Ігровий»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Острів «Спортивний»

Кожній команді дається зображення комп’ютерної системи. Завдання: підписати кожний пристрій. Перемагає команда, яка швидше і правильно виконає завдання.

 

 

VІ. Острів «Везіння»

Команди дають питання одна одній.

 

VІІ. Острів «Мої враження»

 Учасники обох команд висловлюють свої враження від проведеного уроку і прикріплюють човники біля тих островів, зупинки на яких були найцікавішими для них.

 

IV. Підведення підсумків уроку.

  Підрахунки скарбів кожної команди, визначення переможців.

Хочу вас привітати з тим, що ви бездоганно впоралися з усіма труднощами, які приготувало вам море. І оскільки ми покинули останній острів, то продовжуємо своє плавання по безкрайому океану комп’ютерних знань.

 

До наступного уроку!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку