Урок .Мандрівка замками Тернопілля

Про матеріал

Мандрівка замками Тернопілля

Урок – подорож у 7 класі з алгебри на тему « Лінійні рівняння з двома змінними. Системи лінійних рівнянь з двомазмінними»

Мета:

Навчальна: закріпити знання і вміння розв'язування рівнянь і систем рівнянь з двома невідомими усіма вивченими способами, а також задач за допомогою систем рівнянь;

Виховна: виховувати почуття патріотизму, любові до свого краю, йогоісторії та культури;

Розвивальна: розвивати графічну грамотність, наполегливість, кмітливість.

Перегляд файлу

Мандрівка замками Тернопілля

Урок – подорож  у 7 класі з алгебри на тему « Лінійні рівняння з двома змінними. Системи  лінійних рівнянь з двома  змінними»

Мета:

Навчальна: закріпити знання і вміння розв’язування рівнянь і систем рівнянь з двома невідомими усіма вивченими способами, а також задач за допомогою систем рівнянь;

Виховна: виховувати почуття патріотизму, любові до свого краю, його  історії та культури;

Розвивальна: розвивати графічну грамотність, наполегливість, кмітливість.

Хід уроку.

І. Активізація учнів

Доброго всім дня. Сьогодні ми з вами вирушимо у віртуальну подорож. А куди саме ми помандруємо, взнаємо розгадавши зашифровану фразу.

Завдання.

Знайти розв’язки рівняння (усно)

           І варіант                                      ІІ варіант

 3х +2у =8                                     4х +3у = 10

                    Якщо  х = 1; 2; 4; 5; 0; 10; - 2.

з

т

л

а

и

н

м

і

к

р

о

е

п

я

(1;2,5)

(4;-2)

(-2;7)

(1;2)

(4;-2)

(0;4)

(2;1)

(10;-10)

(2;2

(5; -3)

(0; 3)

(5;-7,5)

(10; -11)

(-2;3)

Відповідь ЗАМКИ ТЕРНОПІЛЛЯ.

 

ternopil_obl.jpg

ІІ. Розв’язування систем.

Першою зупинкою нашої мандрівки є наш рідний Скалат. Щоби потрапити до Скалатського замку, якого в нас називають Скалатські башти потрібно виконати завдання.

Завдання

Розв’язати систему рівнянь графічним способом.

Робота в парах.( кожній парі 1 система)

а)  б) в) г)

ghfr_0002.jpgд) е)

 ж) з)

 

 

Замкова брама відчинена. Ласкаво просимо до замку.

Діти розповідають про місто і замок.

 

 

 

ІІІ. Вирушаємо далі. Наступним на нашому шляху появляється старовинне місто Збараж.

Щоби потрапити у стіни збаразького замку-фортеці потрібно розв’язати систему рівнянь способом підстановки.

Робота в групах. Кожен ряд – своє завдання.

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/algebra7/algebra7.files/image637.gif   http://subject.com.ua/lesson/mathematics/algebra7/algebra7.files/image643.gif А) Б) 

ghfr_0010.jpg 

 

 

Молодці!. Послухаймо про цей чудовий замок і місто.

ІV. Відпочивши у козацькому місті, спрямуємо свій хід до стародавньої резиденції гетьмана Вишневецького – Вишнівця.

Пропуском до палацу гетьмана буде правильна відповідь до завдання.

Розв’язати системи рівнянь способом додавання.

        

Молодці. Палац гетьмана відкриває нам свою браму.

ghfr_0009.jpg

 

V. Вже позаду залишилися 3 чудові пам’ятки архітектури і історії нашої Тернопільщини. Продовжимо свій маршрут до міста Кременець. В цьому місті є дуже висока гора БОНА. Підйом на неї надзвичайно крутий і важкий як і наше наступне завдання. Завдання

Розв’язати задачі за допомогою систем рівнянь.

  1. За 5 шампунів і з станки для гоління, які купили учні 7 класу, щоби передати воїнам АТО, заплатили 195 грн. Скільки коштує 1 шампунь і 1 станок для гоління, якщо 2 станки коштують стільки скільки 1 шампунь?
  2. Усіх добровольців, які пішли воювати в зону АТО з Підволочиського і Збаразького районів у січні було 45 чоловік. Скільки добровольців з кожного району окремо, якщо із Підволочиського району на 9 більше, ніж із Збаразького?
  3. У батальйоні «Збруч» воює 63 бійці. Молодих бійців було у 2 рази менше, ніж досвічених. Скільки було досвічених бійців у батальйоні «Збруч»?

 

 

ghfr_0001.jpg

 

VІ.  Підсумки уроків. Оцінювання учнів.

VІ І.  Домашнє завдання.

Повторити алгоритми розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними та задач.

Розв’язати задачі

  1. Відстань між будинками, де мешкають Андрій та Микола, дорівнює 1500 м. Школа знаходиться між їхніми будинками, причому від будинку Андрія вона на 300 м ближче, ніж від будинку Миколи. На якій відстані від школи знаходиться будинок кожного із хлопчиків?

 

  1. Хлопчик на запитання про те, скільки років йому й батькові, відповів так: «Разом нам 44 роки. Через 2 роки батько буде старшим від мене втричі. Підрахуйте, скільки років кожному з нас зараз».

 

docx
Додано
28 квітня 2018
Переглядів
745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку