Урок "Машина часу.Подорож до стародавнього Львова."

Про матеріал
Конспект уроку, розроблений на основі експозицій музею «Львів Стародавній». ( розробила вчителька СЗШ№92 м. Львова Підвірна Лідія Михайлівна)
Перегляд файлу

Конспект уроку, розроблений на основі  експозицій музею «Львів Стародавній».

( розробила вчителька СЗШ№92 м. Львова Підвірна Лідія Михайлівна)

 

Предмет «Я досліджую світ».  4 клас.

Тема. Машина часу. Подорож до стародавнього Львова.

Навчальні цілі:

  • активізувати пізнавальну діяльність дітей, їхній життєвий досвід;
  • збагачувати активний словник відповідно до тематики ;
  • розвивати  уміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування, естетичний смак;
  • виховувати пізнавальний інтерес

 

Очікувані результати:

  • об’єднується з іншими дітьми у групи для спільної діяльності;
  • висловлює та  аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;
  • зіставляє почуте з власним досвідом, висуває власні гіпотези;
  • робить висновки зі спостережень і досліджень ;
  • систематизує та узагальнює інформацію.

 

Обладнання:  презентація музейних експонатів на засобах ІКТ, робочий зошит з курсу «Я досліджую світ» під редакцією Л. Глухенької, Л. Мальцевої, К. Хомич

 ( І частина ), ватні диски, піпетки, акварельні фарби, кольоровий папір, засушені листочки, фрукти, овочі; запис кліпу пісні «Левеня»

План проведення заняття

  1. Вступне слово вчителя.

       -- Напередодні ми побували у музеї  «Львів Стародавній». Послухали цікаву екскурсію, а також виконали завдання на розвиток пам’яті і спостережливості. Сьогодні, працюючи в групах,  поділимося знаннями, які здобули мандруючи залами музею.

  1. Вправа «Пригадай експонат».

Кожна група отримала завдання:

І група

ІІ група

  • Пригадайте експонати, які пов’язані з водою.
  • Постаті яких людей, що представлені у композиціях музею у вигляді воскових фігур, ви запам’ятали.

ІІІ група

  • Пригадайте експонати, які пов’язані з торгівлею.
  • Постаті яких людей, що представлені у композиціях музею у вигляді воскових фігур, ви запам’ятали.

ІV група

  • Пригадайте експонати, які пов’язані із зброєю.
  • Постаті яких людей, що представлені у композиціях музею у вигляді воскових фігур, ви запам’ятали.
  1. Представлення кожною командою виконаного завдання ( вчитель демонструє зображення експонатів, які називають діти на засобах ІКТ). Додаток №1
  2. Виконання завдання 1 на ст. 21 у робочому зошиті з курсу «Я досліджую світ» під редакцією Л. Глухенької, Л. Мальцевої, К. Хомич ( І частина )

Розв’яжи задачу.

У 1989 році в нашій країні відзначали 500-річчя виникнення українського козацтва. Обчисли, у  якому році з’явилася перша згадка про козаків в історичних джерелах, а також скільки років виповниться українському козацтву в цьому році?

  1. Оголошення результатів математичного завдання представниками із груп.

-          Чи зустрічали ви у музеї  «Львів Стародавній» експонати присвячені козакам? Які саме? Додаток №2

  1. Руханка під пісню «Левеня» ( сл. і муз. М. Золотухи)
  2. Вправа « Скільки левів у музеї?»

-          Після екскурсії у вас було завдання самостійно оглянути зали музею і порахувати, скільки разів ви зустрінете зображення лева, на яких експонатах

( запам’ятати або сфотографувати для підрахунку ). Своїми спостереженнями поділіться у групах і підрахуйте, скільки левів у музеї.

  1.  Представлення кожною командою виконаного завдання ( вчитель демонструє зображення експонатів, які називають діти на засобах ІКТ). Додаток №3

    9.    Вправа «Створення зображення левеняти».

-- У цьому завданні кожна команда стає львівською ремісничою майстернею. Заказ, який ми отримали – це створення зображення лева за допомогою різних матеріалів:

 

 

 

 

 

 

І група створює зображення лева за допомогою ватних дисків, піпетки і фарби;

 

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_00-11-52-262.jpg

            ІІ група створює зображення лева із фруктів та овочів;

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_00-20-50-857.jpg

 

 

 

 

        ІІІ група створює зображення лева із природніх матеріалів;

 

 

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_23-29-48-013.jpg

       ІV група створює зображення лева з кольорового паперу;

 

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_00-18-15-578.jpg

 

  1. Рефлексія.

-          З яким настроєм ви закінчуєте урок?

-          Які відкриття зробили для себе?

-          Подумайте, який ви можете залишити слід в історії рідного міста.

 

Додаток №1

Професії

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_23-08-08-379.jpg               C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_23-10-03-523.jpg

Вода

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_23-04-56-334.jpg       C:\Users\Maryana\Desktop\музей\зображення_viber_2023-10-18_00-27-36-782.jpg

 

 

 

Торгівля

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_23-03-40-413.jpg             C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_23-04-04-224.jpg

 

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_23-01-56-384.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Зброя

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-18_00-00-52-249.jpg    C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-18_00-03-36-592.jpg

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-58-28-093.jpg        C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-18_00-02-36-056.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Історичні постаті

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-18_00-08-31-216.jpg              C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_23-07-08-256.jpg

 

 

 

 

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-58-57-816.jpg          C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-55-47-671.jpg

 

Додаток № 2

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_23-18-22-721.jpg        C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_23-19-16-516.jpg

 

 

 

 

Додаток № 3

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-31-15-405.jpg   C:\Users\Maryana\Desktop\музей\зображення_viber_2023-10-17_22-38-08-787.jpg

 

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-45-35-903.jpg             C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-30-15-742.jpg

 

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-32-20-853.jpg             C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-34-27-553.jpg

 

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-29-23-722.jpg             C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-42-27-878.jpg

 

 

 

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-30-58-646.jpg         C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-43-52-646.jpg

 

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-31-38-694.jpg      C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-41-53-140.jpg

 

 

 

C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-29-42-778.jpg     C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-17_22-43-26-988.jpg

 

      C:\Users\Maryana\Desktop\зображення_viber_2023-10-18_00-36-55-222.jpg

docx
Додав(-ла)
Лідія Підвірна
Додано
22 січня
Переглядів
182
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку