Конспект уроку, розроблений на основі експозицій музею «Львів Стародавній».
( розробила вчителька СЗШ№92 м. Львова Підвірна Лідія Михайлівна)
Предмет «Я досліджую світ». 4 клас.
Тема. Машина часу. Подорож до стародавнього Львова.
Навчальні цілі:
Очікувані результати:
Обладнання: презентація музейних експонатів на засобах ІКТ, робочий зошит з курсу «Я досліджую світ» під редакцією Л. Глухенької, Л. Мальцевої, К. Хомич
( І частина ), ватні диски, піпетки, акварельні фарби, кольоровий папір, засушені листочки, фрукти, овочі; запис кліпу пісні «Левеня»
План проведення заняття
-- Напередодні ми побували у музеї «Львів Стародавній». Послухали цікаву екскурсію, а також виконали завдання на розвиток пам’яті і спостережливості. Сьогодні, працюючи в групах, поділимося знаннями, які здобули мандруючи залами музею.
Кожна група отримала завдання:
І група
ІІ група
ІІІ група
ІV група
Розв’яжи задачу.
У 1989 році в нашій країні відзначали 500-річчя виникнення українського козацтва. Обчисли, у якому році з’явилася перша згадка про козаків в історичних джерелах, а також скільки років виповниться українському козацтву в цьому році?
- Чи зустрічали ви у музеї «Львів Стародавній» експонати присвячені козакам? Які саме? Додаток №2
- Після екскурсії у вас було завдання самостійно оглянути зали музею і порахувати, скільки разів ви зустрінете зображення лева, на яких експонатах
( запам’ятати або сфотографувати для підрахунку ). Своїми спостереженнями поділіться у групах і підрахуйте, скільки левів у музеї.
9. Вправа «Створення зображення левеняти».
-- У цьому завданні кожна команда стає львівською ремісничою майстернею. Заказ, який ми отримали – це створення зображення лева за допомогою різних матеріалів:
І група створює зображення лева за допомогою ватних дисків, піпетки і фарби;
ІІ група створює зображення лева із фруктів та овочів;
ІІІ група створює зображення лева із природніх матеріалів;
ІV група створює зображення лева з кольорового паперу;
- З яким настроєм ви закінчуєте урок?
- Які відкриття зробили для себе?
- Подумайте, який ви можете залишити слід в історії рідного міста.
Додаток №1
Професії
Вода
Торгівля
Зброя
Історичні постаті
Додаток № 2
Додаток № 3