Урок математематики у 3 класі НУШ. Тема: Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями.

Про матеріал
Мета: ознайомити з новою лічильною одиницею – сотнею із співвідношенням між лічильними одиницями, розрядами: одиницями, десятками, сотнями, формувати вміння лічити сотнями, називати і записувати розрядні числа, формувати уявлення про значення кожної цифри в записі розрядних чисел – сотень; формувати вміння називати трицифрові числа за їх розрядним складом, записувати трицифрові числа; вчити розвʼязувати задачі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Урок математематики у 3 класі НУШ Підготувала вчитель початкових класів: Козаченко Юлія Миколаївна

Номер слайду 2

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. 1. Рефлексія настрою. Стали всі рівненько, Усміхнулися гарненько. Не дрімати, не лежати, Лише думати, міркувати, Старанно і творчо Математику вивчати.

Номер слайду 3

Вправа «Очікування» Діти, а що ви очікуєте від нашого уроку? нових знань; дізнатися щось нове на уроці; цікаве; отримати задоволення від уроку.

Номер слайду 4

Відповідно до очікувань пропоную працювати під девізом: «Вивчай, пробуй, твори! Успіху свого досягни!»

Номер слайду 5

Давайте нагадаємо правила роботи на уроці Правило піднятої руки. Співпраця в групах, парах. Вміння слухати інших. Працювати творчо. Працювати активно.

Номер слайду 6

Хвилинка каліграфії П'яте листопада Класна робота 50 55 500 505 550 555 5 50 500 505 550 - Як утворюється наступне і попереднє число ?

Номер слайду 7

Математичний диктант - 1 сотня; - 2 сотні, - 1 сотня, 4 десятки і 3 одиниці; - 1 сотня і 6 одиниць; - 1 сотня, 9 десятків і 9 одиниць; Запишіть найменше трицифрове число.

Номер слайду 8

Робота з підручником – с.143

Номер слайду 9

88 – 78 = 10 (З)   23 – 4 = 19 (О)      6 + 9 = 15 (К) 50 – 49 = 1 (А)     8 + 4 = 12 (І)       30 – 8 = 22 (С) 13 + 7 = 20 (П)    17 + 14 = 31 (Ь)    ЗАПОРІЗЬКА  СІЧ – столиця козаків

Номер слайду 10

1) 10 куренів навколо церкви 2) по 100 козаків у кожному курені 3) Полічімо козаків сотнями.  10 сот. = 1 тис. 4) Полічи сотнями від 1000 у зворотному порядку: 1000, 900, 800, 700, 600, 500, 400, 300, 200, 100 Завдання 2

Номер слайду 11

Завдання 3 • Скільки козаків налічує перша сотня? друга сотня? сьома сотня? десята сотня? Кожна сотня налічує 100 козаків • Скільки козаків налічується в сотні? у двох сотнях? у семи сотнях? у десяти сотнях? 1 сот. = 100    2 сот. = 200    7 сот. = 700   10 сот. = 1 тис. = 1000

Номер слайду 12

Завдання 4 

Номер слайду 13

Фізкультхвилинка

Номер слайду 14

Завдання 5  Перевіряємо 500 > 300      5 сот. > 3 сот.    600 > 400      6 сот. > 4 сот. 700 < 900      7 сот. < 9 сот. 900 > 800      9 сот. > 8 сот. 100 < 1000    1 сот. < 10 сот. 200 < 700      2 сот. < 7 сот.

Номер слайду 15

Завдання 6 Перевіряємо 200 + 400 = 600     700 – 300 + 500 = 900 800 – 500 = 300      800 + (900 – 700) = 1000 200 • 3 = 600          500 : 5 = 100 400 • 2 = 800          900 : 3 = 300

Номер слайду 16

Завдання 7   Козаки добре господарюють. Порівняй, на скільки зріс чи знизився продаж товарів цього року.

Номер слайду 17

Що козаки продали Минулого року Цього року На скільки Риба 1000 кг 800 кг 100 – 800 = 200 (кг) Коні 2 сотні 3 сотні 3 сот. – 2 сот. = 1 сот. Шкура овеча 400 штук 500 штук 500 – 400 = 100 (шт.) Руно овече 700 штук 900 штук 900 – 700 = 200 (шт.) Масло вершкове 100 кг 100 кг 100 – 100 = 0 (кг) Сіль 500 кг 700 кг 700 – 500 = 200 (кг) Мед 600 кг 500 кг 600 – 500 = 100 (кг) Віск 400 кг 300 кг 400 – 300 = 100 (кг)

Номер слайду 18

Рефлексія – Що нового ви дізналися на уроці? – Що ви тепер знаєте краще, ніж до цього уроку? – Уявіть, що вам потрібно пояснити товаришам, як утворюється лічильна одиниця – сотня. Як ви це зробите? - Закінчіть речення: Числа І розряду це…. Числа ІІ розряду…. Числа ІІІ розряду …. - Що на сьогоднішньому уроці вас вразило найбільше?

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Оцінювання навчальної діяльності учнів.

Номер слайду 21

ppt
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
4256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку