Урок математики у 3 класі НУШ. Тема: «Лічба у межах тисячі. Розрядний склад числа.»

Про матеріал
Очікувані результати: розуміє сотню як одиницю лічби; лічить сотнями, десятками, одиницями; - знає способи утворення трицифрового числа; -називає числа від 1 до 1000 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 1000; - розрізняє одноцифрові, двоцифрові і трицифрові числа; -розуміє значення цифри залежно від її позиції (місця) у записі трицифрового числа; -читає і записує на слух трицифрові числа; - визначає у числі розряди сотень, десятків, одиниць; записує трицифрове число у вигляді суми розрядних доданків; - записує залишок при відніманні одного з розрядних доданків числа; записує результат додавання суми двох розрядних доданків і результат віднімання від трицифрового числа суми двох його розрядних доданків; - читає і записує числа за розрядною таблицею; заповнює розрядну таблицю; визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень у трицифровому числі; - порівнює, додає і віднімає розрядні числа; порівнює числа в межах тисячі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики у 3 класі НУШТема: «Лічба у межах тисячі. Розрядний склад числа.»Підготувала вчитель початкових класів. Козаченко Юлія Миколаївна

Номер слайду 2

Клас готовий працювати?(Так)Додавати й віднімати?(Так)На розряди розкладати?(Так)Вчасно руку піднімати?(Так)Вміло в групах працювати?(Так)Вирази й задачі розв’зати?(Так)І. Організація класу. Перевіримо, чи готові ви до уроку?Гра «Так чи ні»– Молодці діти! Я дуже рада, бо почула від вас усі позитивні відповіді. Я впевнена, що всі завдання ми успішно виконаємо.

Номер слайду 3

ДЕВІЗ УРОКУ«Ні кроку без думки!Наші помічники – увага, пам’ять, мислення.»

Номер слайду 4

РОЗГАДАЙ РЕБУСЧИ +

Номер слайду 5

Робота в парі— Полічіть десятками: від 10 до 60; від 20 до 90; від 30 до 80; від 10 до 100. Отже, 10 одиниць одного розряду утворюють одиницю наступного розряду. Десять одиниць утворили один десяток. Якщо ми візьмемо 10 десятків, то утворимо сотню.— За допомогою пучка — сотні можна утворювати нові числа, більші за 100. Візьмемо одну сотню паличок і одну паличку. Яке число утворилося? (101)

Номер слайду 6

УСНИЙ РАХУНОК З LEGO90 : 10+ 91 91809910010190

Номер слайду 7

УСНИЙ РАХУНОК З LEGO81 : 9 + 91 1008190989199

Номер слайду 8

УСНИЙ РАХУНОК З LEGO100 *1 + 0 101090110010

Номер слайду 9

Хвилинка каліграфіїДесяте листопада Класна робота 1 1 0 1 0 0 1 0 0 0 1 1 0 1 0 0 1 0 0 0 - Як утворюється наступне і попереднє число ?

Номер слайду 10

Робота з підручником – с.148

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

4. Одиниці якого розряду відсутні? Прочитай і запиши числа. До якої сотні належиь кожне з них?505; 360; 400.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Робота в зошиті

Номер слайду 16

Добери до назви числа відповідний цифровий запис. Які числа не названо?• Двісті;• сто вісімдесят;• дев'ятсот дев'ять;• шістсот сорок чотири;• сімсот вісімдесят дев'ять;• чотириста двадцять шість. 99; 462; 614. Завдання 6.

Номер слайду 17

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПідручник с. 152завдання 7, 8.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 жовтня 2021
Переглядів
3774
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку