Цікаві завдання з математики для 1 класу на закріплення теми " Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10. Нумерація в межах 10."
Тема : Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10. Нумерація в межах 10.
Мета: Закріплювати вміння й навички учнів виконувати додавання й віднімання чисел у межах 10; вдосконалювати навички лічби в межах 10.
Розвивати інтерес до предмета, логічне та образне мислення, кмітливість, обчислювальні навички.
Виховувати толерантність, почуття взаємодопомоги.
Обладнання: емблеми для учасників команд, картки для учнів, таблиця «Уважний математик», лічильний матеріал, світлофори.
Форма проведення: КВК
І. Організаційна частина.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
В нас сьогодні урок незвичний
Веселий він, математичний.
Ігри, конкурси, змагання
На кмітливість та знання.
Жарти, ребуси, лічилки
Все разом - КВК.
Щоб перемогу в конкурсі здобути,
Веселим та кмітливим треба бути!
Сьогодні на уроці ми закріпимо вміння й навички виконувати додавання й віднімання чисел в межах 10, будемо вдосконалювати навички лічби в межах 10 для того, щоб в житті ми могли швидко , а не повільно лічити.
Учасники команд покажуть, як вони орієнтуються у вивченому теоретичному й практичному матеріалі.
Вам стануть у пригоді уважність і кмітливість, швидкість мислення та вибір точних, правильних дій, винахідливість і толерантність.
(До класу залітає ворона)
Кар! Кар! Кар!
Я ворона -каркарона не проста.
Я математична від дзьоба до хвоста,
Бо на уроках дехто вчителя не чує,
Та нас ворон все лічить і малює.
Прилетіла я сьогодні не дарма.
Нагороди за майбутні перемоги принесла,
Хто переможе у змаганні,
Той одержить медалі шоколадні.
Отже, розпочинаємо наш каркус!
Ні, коркус! Ще не так. О! Конкурс!
ІІІ. Робота над темою заходу
Привітання команд
1-а команда
Капітан.
Наша команда називається «БАМ»
Наш девіз:
Хто веселий і кмітливий-той всі труднощі здолає.
Привітання.
1уч. 1,2,3,4,5 - ми вас хочемо привітати та про зайця розказати.
2 уч. Зайчик наш лічить не вчився,
Між трьох сосен заблудився.
3 уч. Той, хто математики не знає,
Часто у житті «блукає».
4 уч. Марно ви часу не гайте.
Математику вивчайте!
Пісня «Учать в школі»
Як задачу розв’язати
Віднімать і додавати,
Учать в школі (3 рази)
Один одного любити,
Помагати і дружити
Учать в школі (3 рази)
Як нам числа порівнять,
І накреслити квадрат
Учать в школі (3 рази)
Математику любити,
Винахідливими бути
Учать в школі( 3 рази)
2 команда
Капітан.
Наша команда називається « Х+У ».
Наш девіз.
Ініціатива, кмітливість та сміливість - шлях до перемоги.
Привітання.
Ми суперників вітаємо
Чи здолаєм вас не знаємо.
Будем чесно ми змагатись,
Щоб перемагати й не здаватись.
Пісня « Що найбільше…»
Що найбільше (3 рази)
Полюбляють наші хлоп’ята (2 рази)
Додавати й віднімати,
Всі задачі розв’язати
Полюбляють наші хлоп’ята.
Що найбільше (3 рази)
Полюбляють наші дівчата (2 рази)
Додавати й віднімати
Веселитись і дружити
Полюбляють наші дівчата (2 рази)
Що найбільше (3 рази)
Полюбляє наша команда (2 рази)
У змаганнях участь брати,
В боротьбі перемагати
Полюбляє наша команда!
ІІ. Конкурс «Скільки?»
ІІІ. Розминка «Естафета» (запис на дошці)
Записати числа в порядку зростання
ІV. Конкурс «капітанів»
«Уважний математик»
(швидко порахувати предмети. Ось так: 1 скейт, 1 велосипед, 2 скейти, 1 самокат, 1 м’яч і т.д.)
V. Конкурс «Логічний» .Робота в групах.
Поставте потрібні знаки та розв’яжіть приклади
6*4*7=3 10*5*1=6
8*2*4=2 7*3*9=1
VІ. Конкурс « Математичний диктант»
VІІ. Конкурс «Склад числа» (на картках виконують всі учасники).
VІІІ. Конкурс «Обчислити» (під керівництвом капітана)
5-1+3 7-5+2
4+2+1 6+0+1
9-8+4 4+3-5
8-6+0 2+8-4
Фізкультхвилинка
( Під музичний супровід. Презентація « Ромашкове поле»
ІХ. Конкурс «Геометричний»
Скласти із 10 паличок 2 квадрати, а потім 3 квадрати.
Х. Конкурс « Хто швидше допоможе ведмедикові». Дидактична гра. Одна група працює за комп’ютером, друга – за ноутбуком. (Додаток)
ХІ. Конкурс «Розв’язування віршованих задач».
1. Вісім хлопців двір завзято
Чистили, трудилися.
Одного гукнула мати.
Скільки залишилося? 8-1=7(хл.)
2. Їжачок по лісу йшов,
Сім грибочків там знайшов.
Бачить: ще один стирчить!
Скільки разом, полічіть? 7+1=8(гр.)
3. Васильку, ти чому сердитий?
Слив не можу полічити.
П’ять було,одну я з’їв
Скільки мамі залишив? 5-1=4(сл.)
4. Вісім птиць зліпив Сашко
І одну-мала Оленка.
Друзі, ви б не полічили,
Скільки діти птиць зліпили? 8+1=9(пт.)
ХІІ. Дидактична гра «Допоможи ведмедику» Яка команда швидше виконає завдання.
Працюють : одна група за комп’ютером, друга – за ноутбуком. Гра в додатках.
Вчитель.
Поки журі буде працювати, з моєю допомогою спробуємо разом почитати.
(пі 2 л, 100 вп, ак 3 са, 3 вога, г 1 а)
А тепер відгадайте, яке число заховалось за яблуком, грушею?
ІV. Підбиття підсумків уроку.
Нагородження команди - переможця.