Урок "Математичний КВК на закріплення вивченого матеріалу"

Про матеріал

Цікаві завдання з математики для 1 класу на закріплення теми " Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10. Нумерація в межах 10."

Перегляд файлу

Тема :  Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10. Нумерація в межах 10.

Мета:  Закріплювати вміння й навички учнів виконувати додавання й віднімання чисел у межах 10; вдосконалювати навички лічби в межах 10.

Розвивати інтерес до предмета, логічне та образне мислення, кмітливість,   обчислювальні навички.

Виховувати толерантність, почуття взаємодопомоги.

Обладнання: емблеми для учасників команд, картки для учнів, таблиця «Уважний математик», лічильний матеріал, світлофори.

Форма проведення: КВК

І. Організаційна частина.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

В нас сьогодні урок незвичний

Веселий він, математичний.

Ігри, конкурси, змагання

На кмітливість та знання.

Жарти, ребуси, лічилки

Все разом - КВК.

Щоб перемогу в конкурсі здобути,

Веселим та кмітливим треба бути!                 

Сьогодні на уроці ми закріпимо вміння й навички виконувати додавання й віднімання чисел в межах 10, будемо вдосконалювати навички лічби в межах 10 для того, щоб в житті ми могли швидко , а не повільно лічити.

Учасники команд покажуть, як вони орієнтуються у вивченому теоретичному й практичному матеріалі.

Вам стануть у пригоді уважність і кмітливість, швидкість мислення та вибір точних, правильних дій, винахідливість і толерантність.

(До класу залітає ворона)

 Кар! Кар! Кар!                                                        

Я ворона -каркарона не проста.

Я математична від дзьоба до хвоста,

Бо на уроках дехто вчителя не чує,

Та нас ворон все лічить і малює.

Прилетіла я сьогодні не дарма.

Нагороди за майбутні перемоги принесла,

Хто переможе у змаганні,

Той одержить медалі шоколадні.

Отже, розпочинаємо наш каркус!

Ні, коркус! Ще не так. О! Конкурс!

ІІІ. Робота над темою заходу            

  Привітання команд

 1-а команда

      Капітан.

      Наша команда називається «БАМ»

Наш девіз:

Хто веселий і кмітливий-той всі труднощі здолає.

Привітання.

1уч.    1,2,3,4,5 - ми вас хочемо привітати та про зайця розказати.

2 уч.   Зайчик наш лічить не вчився,

           Між трьох сосен заблудився.

3 уч.   Той, хто математики не знає,

            Часто у житті «блукає».

4 уч.    Марно ви часу не гайте.

            Математику вивчайте!

Пісня «Учать в школі»

Як задачу розв’язати

Віднімать і додавати,

Учать в школі (3 рази)

Один одного любити,

Помагати і дружити

Учать в школі (3 рази)

Як нам числа порівнять,

І накреслити квадрат

Учать в школі (3 рази)

Математику любити,

Винахідливими бути

Учать в школі( 3 рази)

2 команда                                                         

Капітан.

Наша команда називається « Х+У ».

Наш девіз.

Ініціатива, кмітливість та сміливість - шлях до перемоги.

Привітання.

Ми суперників вітаємо

Чи здолаєм вас не знаємо.

Будем чесно ми змагатись,

Щоб перемагати й не здаватись.

Пісня « Що найбільше…»

Що найбільше (3 рази)

Полюбляють наші хлоп’ята (2 рази)

Додавати й віднімати,

Всі задачі розв’язати

Полюбляють наші хлоп’ята.

Що найбільше (3 рази)

Полюбляють наші дівчата (2 рази)

Додавати й віднімати

Веселитись і дружити

Полюбляють наші дівчата (2 рази)

Що найбільше (3 рази)

Полюбляє наша команда (2 рази)

У змаганнях участь брати,

В боротьбі перемагати

Полюбляє наша команда!

 

ІІ. Конкурс «Скільки?»                                                   

  1. Скільки гномів зустріла Білосніжка? (7)
  2. Скільки козенят з’їв вовк? (6)
  3. Скільки звірів зустрілося із Колобком? (4)
  4. Скільки хлопчиків у нашому  класі? (6)
  5. Скільки пелюсток у квітки, яка виконувала бажання? (7)
  6.  Скільки крил є у лисиці? (0)
  7. Скільки кольорів у світлофора? (3)
  8.  Скільки звуків у слова «яма»? (4)

ІІІ. Розминка «Естафета» (запис на дошці)

Записати числа в порядку зростання

ІV. Конкурс «капітанів»

                 «Уважний математик»                                              

(швидко порахувати предмети. Ось так: 1 скейт, 1 велосипед, 2 скейти, 1 самокат, 1 м’яч і т.д.)

V. Конкурс «Логічний» .Робота в групах.

Поставте потрібні знаки та розв’яжіть приклади

6*4*7=3                                     10*5*1=6

8*2*4=2                                     7*3*9=1

VІ. Конкурс « Математичний диктант»                            

  • Записати цифрами числа: 1,3,5,7,9
  • Записати число, що є наступним для числа 6?
  • Записати число, що є попереднім для числа  9?
  •  На скільки число 8 більше числа 6 ?

VІІ. Конкурс «Склад числа» (на картках виконують всі учасники).

VІІІ.  Конкурс «Обчислити» (під керівництвом капітана)

             5-1+3                   7-5+2

             4+2+1                   6+0+1

             9-8+4                    4+3-5

             8-6+0                     2+8-4

Фізкультхвилинка

( Під музичний супровід. Презентація « Ромашкове поле»

ІХ.  Конкурс «Геометричний»

      Скласти із 10 паличок 2 квадрати, а потім 3 квадрати.

Х. Конкурс « Хто швидше допоможе ведмедикові». Дидактична гра. Одна група працює за комп’ютером, друга – за ноутбуком. (Додаток)

ХІ.  Конкурс «Розв’язування віршованих задач».

      1. Вісім хлопців двір завзято

           Чистили, трудилися.

           Одного гукнула мати.

           Скільки залишилося?   8-1=7(хл.)

      2.  Їжачок по лісу йшов,

           Сім грибочків там знайшов.

           Бачить: ще один стирчить!

           Скільки разом, полічіть?   7+1=8(гр.)

       3.  Васильку, ти чому сердитий?

            Слив не можу полічити.

            П’ять було,одну я з’їв

            Скільки мамі залишив?   5-1=4(сл.)

       4.  Вісім птиць зліпив Сашко

             І одну-мала Оленка.

            Друзі, ви б не полічили,

           Скільки діти птиць зліпили?  8+1=9(пт.)

         ХІІ. Дидактична гра «Допоможи ведмедику» Яка команда швидше виконає завдання.

Працюють : одна група за комп’ютером, друга – за ноутбуком. Гра в додатках.     

 

Вчитель.

Поки журі буде працювати,  з моєю допомогою  спробуємо разом почитати.

(пі 2 л, 100 вп, ак 3 са, 3 вога, г 1 а)

А тепер відгадайте, яке число заховалось за яблуком, грушею?

ІV.  Підбиття підсумків уроку.

      Нагородження команди - переможця.

 

doc
Додано
18 березня 2018
Переглядів
817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку