Урок " Таблиця додавання числа 8".

Про матеріал

Вчити таблицю додавання числа 8. Закріплювати навички додавання і віднімання в межах 10; розвивати швидкі та точні обчислювальні навички, математичне мовлення, увагу, пам'ять, логічне мислення, кругозір учнів,виховувати бережливе ставлення до природи.

Перегляд файлу

  Заводська загальноосвітня школа I-IIIступенів

  Кириківської селищної ради

  Великописарівського району

  Сумської області

 

 

 

 

 

ТАБЛИЦЯ ДОДАВАННЯ ЧИСЛА 8.

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Урок-казка з математики для

     1 класу загальноосвітньої школи

     учителя початкових класів

     Морозової Валентини Федорівни

 

Тема: Таблиця додавання числа 8.

Мета: Вчити таблицю додавання числа 8. Закріплювати навички додавання і віднімання в межах 10;  розвивати швидкі та точні обчислювальні навички, математичне мовлення, увагу, пам’ять, логічне мислення, кругозір учнів,виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання:будинок; ромашка – вісімка; квіти – ромашки; дерево; яблучка; скорочений запис до задачі; малюнок до задачі; грибочки з прикладами; листочки з завданнями для дітей; склад числа 8 .

Тип  уроку: Урок-казка.

Вивчення  нового  матеріалу.

 

Зміст уроку

І Організація класу. Мотивація до навчання.

Сьогодні у нас незвичайний урок

Казка у гості спішить.

Хто ж до нас прийде?

З добром чи зі злом?

Ми відгадаємо вмить.

  • З ким ми будемо подорожувати ви скажете, коли відгадаєте загадку:

 

Старенька бабуся край лісу жила,

Гостинці для неї онука несла.

Вовк дівчинку цю по дорозі зустрів

Як казка ця називається? Хто відповість?

 

  • Отже, сьогодні ми складемо свою математичну казку про Червону Шапочку. Наша казка складається з таких части

 

 ( План уроку – схематично з допомогою малюнків зображений на допоміжній дошці)

ІІ Повторення і систематизація навчального матеріалу.

  1. Робота з геометричним матеріалом.
  • Пригадайте, як починається  казка?   ( Жили – були мама і донька.)
  • А де вони жили? ( У будиночку)

Будиночок побудуємо ми самі з геометричного матеріалу.

  • Скільки у будинку трикутників?
  • Чотирикутників?
  • Чого  більше?На скільки?

 

 

 

 

 

  2.Повторення чисел першого десятку

  • У цьому будиночку живуть числа і цифри. Назвіть числа першого десятку.
  • Сусідів числа 6, 8.

ІІІ  Усні вправи

Продовжимо казку.

У неділю мама напекла 7 пиріжків, та почала їх складати у кошик.

  • Взяла дівчинка кошик і пішла лісом. Зупинилась вона  на галявині та замилувалася квіточками.

( Квіточки у вигляді 8)

  • На що схожа квіточка? ( На цифру 8)
  • А чому на уроці число 8?

ІV Оголошення теми уроку

  • Тому, що ми, мабуть сьогодні будемо вчитися додавати число 8.
  • І не тільки додавати, а й писати.

V Хвилинка каліграфії

  • Напишемо цифру вісім, відпрацьовуючи нахил цифри.

Цифра вісім – два кільця,

Без початку і кінця.

  • Продовжимо нашу казку. Йде Червона Шапочка лісом. Сонечко яскраво світить, та щось у лісі неспокійно. Дитяче серденько шепоче «Зупинись»

Аж ось зайчата сірі.

Сірі їстоньки хотять,

Сірі з голоду тремтять,

Бідні зайчики голодні,

Ще не снідали сьогодні.

( Зайчики із цифрою 8)

1.Повторення складу числа 8

(Біля дошки діти – зайчики складають морквинки з цифрами.)

  • Зайчиків погодували. Можна нам іти далі.

VІ Вивчення нового   матеріалу.                                                                     

  1. Гра «Доповни до 10.»

Пограємо в гру  « Доповни до десяти», тому що при додаванні числа 8 ми будемо перший доданок доповнювати до 10.

(Склад числа 8.)

Вивішую таблицю зі складом числа 8

2.Складання таблиці додавання 8.

  • Зголодніла Червона Шапочка, крокуючи лісом. Аж ось яблунька. Ще й рум’яні яблучка вродила вона. Яблуня запрошує всіх на свій врожай.

( Діти зривають яблука – складають таблицю додавання числа 8.)

Фізкультхвилинка.

Прокидаються  квіти

-Розпускають  пелюстки.

Вітерець дихнув тихенько,

Пелюстки гойднув легенько.

Сутеніє, і квіти

Закривають  пелюстки.

Тихо засинають,

Голівками  хитають .

  1. Задачі – вірші.

Заварила чайка чаю

Запросила 7 чайок:

-Прошу, подруги на чай!

Скільки всіх? Відповідай!

( 1+7 )

2 берези і 6 кленів

Змалювала вмить Олена.

І спитала « Скільки в мене

Тут усіх  дерев зелених ?»

Ще б пак!

Адже і гостинці має і стільки добрих справ зробила.

 О, вже й бабуся іде зустрічати онучку.

Полічить вона не може.

Хто Оленці допоможе?

(2+6)

  •                   Уже, майже виходить Червона Шапочка з лісу, а ж тут побачила жучків. Спочатку хотіла пройти мимо, а потім дівчинка згадала, що сонечка дуже корисні комахи. Вони знищують попелиць. Сонечок треба оберігати. До того ж вони і погоду передбачають: перед дощем – дуже мляві, а погожого дня – рухливі.
  •                   Скільки ж нарахувала дівчинка комах. Дізнаємось.
  1. Складання задачі за умовою.

1г. – 1 с.

2г. - ?, на 7 с. більше

На одній гілочці 1 сонечк0, а на другій – на 7 більше. Скільки сонечок на другій гілочці?

  • Хто повторить задачу?
  • Хто повторить умову? Хто запитання?
  • Скільки сонечок на 1 гілочці?
  • На другій?
  • Що сказано в задачі про кількість сонечок на 2 гілочці?
  • Що означає на 7 більше?

( Стільки ж як на першій та ще 7)

Як же дізнатися, скільки сонечок на другій гілочці?( Розв’язання задачі учнями)

ІІІ. Закріплення вивченого.

0сь і ліс закінчуєься. Вже недалеко й бабусина хата. Але що це? Напевне їжачок фиркає ,а збирає грибочки. Допоможемо йому.( На грибочках приклади)

Самостійна робота по диференційованих групах

1+8= 2+8 - 4=

9+8= 10 – 7+8=

3+ 8= 3+8+1=

Перевірка самостійної роботи

Прислухаємось, що розповість нам їжачок, адже наша подорож по лісу закінчується.

Поводьтеся в лісі тихо

І не койте в ньому лиха.

Ліс не любить пустотливих,

Метушливих і крикливих,

Гілок, діти не ламайте,

І травинок не займайте,

І тоді казкове диво

Ви потрапите… Щасливо!!!

Весела і радісна йде дівчинка до бабусі.

Обидві веселі і щасливі.

ІX  Підсумок уроку

Ось, яку казку ми з вами придумали.

Чого навчились на уроці?

 Ось і пролунав дзвінок –

Закінчився наш урок.

 За роботу по заслузі

Щиро дякую вам, друзі.

doc
Додано
19 березня 2018
Переглядів
2861
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку