Урок "Математичний супермаркет"

Про матеріал
Формує уміння складати таблиці додавання і віднімання числа 3; розвиває математичне мовлення;виховує самостійність.
Перегляд файлу

Математичний супермаркет

(Урок математики 1 клас)

Тема: Таблиця додавання і віднімання числа 3 .                                  Мета:Формувати уміння складати таблиці додавання і віднімання числа 3; продовжувати роботу над складанням задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць; розвивати математичне мовлення;виховувати самостійність, бережливе ставлення до природи.                                             Обладнання: Числове віяло, комп’ютер, телевізор, малюнки рослин і тварин, геометричні фігури, цифри, літери.

Хід уроку

І. Організаційний момент

- Ідіть мої любі, під ноги дивіться. Травам шовковим ніжно вклоніться , їжаку допоможіть, яблука пізнання всі підніміть і до класу заберіть. Сонце нас в мандрівку закликає і про дорогу оповідає.                                                                                              - Сьогоднішній урок незвичайний. Ми підемо до супермаркету і будемо купувати знання. Нас чекають 6 відділів. Кожен відділ зашифрований у ребус.

ІІ. Актуалізація опорних знань

-  Починаємо з першого відділу. Як він називається?

очіво

ктифру

                                               «овочі, фрукти»

-  Які рослини ми називаємо овочами, а які фруктами?

1. Усний рахунок ( цифрове віяло)                                                                                       ( на столі в учителя лежить роздрукований матеріал овочів і фруктів. На дошці два кошики. Учні І ряду збирають овочі, ІІ – фрукти)

А) Гра «Хто більше»                                                                                        

Збільшити на 2

2,4,6,7,1,3,10

Зменшити на 2

4,5,7,8,9,3,10

( хто перший покаже на числовому віялі правильну відповідь, той і кладе в свій кошик фрукт чи овоч. Перемагає команда, яка першою наповнила свій кошик)

-  Наш наступний відділ

тикві

«квіти»

- Які квіти милують наше око?

- Як треба ставитися до живої природи?

Б)  Вправа «Склад числа»

(Кожен учень отримує квіточку з завданням на склад числа. Після закінчення завдання діти прикріпляють квіточки на дошку. Утворилась квіткова галявина)

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

- Сьогодні ні уроці ми повинні скласти таблицю додавання і таблицю

віднімання числа 3. Для цього ми повинні завітати до відділу

п’юкомрите

 

 

«Комп'ютери»

Пояснення нового матеріалу «Таблиця додавання і віднімання числа З»

-  Наступний відділ

лочмоні дукпроти

 

 

 

«Молочні продукти»

- Які молочні продукти можна придбати у цьому відділі?

- Які тварини дарують нам ці продукти?

- Чи полюбляєте ви їх їсти?

- Чим корисні для дітей?

 

ІV. Фізкультхвилинка

V. Закріплення вивченого матеріалу

1. Розв'язування прикладів                                                                                  (На дошці записані приклади на додавання і віднімання 3. Бажаючі учні по черзі розв'язують їх. На поличці біля дошки стоять цифри (відповіді прикладів), а на зворотному боці літери. Розв'язавши стовпчик прикладів діти дізнаються назву молочного продукту)

с

м

е

т

а

н

а

c

и

р

м

а

с

л

о

 

7+3=10                       5+3=8                2+3=5                      

 

 5-3=2                         1+3=4                4+3=7

 

 6-3=3                          6+3=9                 7-3=4

 

                                    10-3=7                3-3=0

 

 

                                     8-3=5

 

 

 

               4-3=1

 

 

                                    3+3=6

 

VІ. – Крокуємо далі і потрапляємо до відділу

ниймя’с

 

 

«М'ясний»

Розвиток математичних знань (Розв'язування задач про свійських тварин)

- Яких тварин називають свійськими?

- Яка користь від них людям?

1. (За допомогою схеми учні складають і розв'язують задачі)

1) Півнів - 4

          Курей - ? на З  >

2) Гусей - 5

                           }?                                                                                       Індиків - З

3) Корів - 10

Коней - ? на 3 <

- Завершує нашу мандрівку до супермаркету відділ

ськиймор

світ

«Морський світ»

 2. Гра «Чарівні фігури»

(3 геометричних фігур скласти морського мешканця)

- Що ви знаєте про мешканців водойм? Що треба робити, щоб їм жилося добре?

VII. Підсумок уроку.

Рефлексія

- Вам сподобався наш урок?

- Яке завдання було легким, а яке складним?

- Як збільшити число на З?

- Як зменшити число на З?

 

 

 

docx
Додано
14 березня 2019
Переглядів
1294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку