Тема уроку: Математика навколо нас. Мета: 1) Розвивати в учнів пізнавальний інтерес, уміння використовувати набуті знання, навички й уміння у повсякден-ному житті;2) Формувати в учнів науковий світогляд, уявлення про ідеї та методи математики, про її роль у пізнанні дійсності;3) Виховувати інтерес до математики. Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок
3. Формування теми, мети, завдань уроку; мотивація навчальної діяльностіДобрий день! Сьогодні у нас незвичайний урок,на якому вас чекають нестандартні завдання, а помічниками вам будуть увага, спритність, кмітливість і знання, отримані на уроках математики. Перед цим уроком ви отримали домашнє завдання, в якому всі задачі були практичного змісту. І як раз їх розв’язання наблизило вас до вирішення тих проблем, з якими зустрічаються ваші батьки у повсякденному житті.
Скільки відсотків комунальні платежі, та іншівитрати складають від мінімальної зарплати?Після закінчення школи вам потрібно буде обирати майбутню професію. Далі ви побачите дані Держстату України про професії, які дають можливість заробити великі гроші, але всі ці професії пов’язані з знанням математики, тому у вас ще є час, щоб покращити свої знання не тільки з математики, але і з інших предметів.
Завдання для учнів. Перед виконанням завдань учні отримують кольорові аркуші з прізвищем учня. Колір картки відповідає кольору позначки у правому верхньому куточку завдання у презентації. Час виконання завдання обмежений. Після закінчення часу, відведеного на виконання завдання, один з учнів збирає картки у всіх учнів і віддає вчителю. Після цього один з учнів, хто першим впорається з завданням, дає правильну відповідь, за яку отримує відзнаку. І так – після виконання кожного завдання. Після виконан-ня всіх завдань вчитель оцінює роботу кожного учня.
4. Підсумок уроку. Оцінювання учнів. Сьогодні ви отримали можливість перевірити свої можливості у вирішенні задач практич-ного змісту, з якими обов’язково зустрінитесь не тільки у майбутньому, але і зараз, купуючи речі у магазині. Знання, отримані на уроках математики, знадобляться вам під час вивчення нових предметів – фізики, хімії. Дякую всім за роботу!5. Домашнє завдання. Привести інші приклади, в яких можна використати набуті на уроках математики знання.