Урок математика у 2 класі " Нумерація трицифрових чисел. Дія множення. Складена задача"

Про матеріал
Конспект уроку з математики за науково - педагогічним проектом"Інтелект України". Урок - подорож з мешканцями квіткового міста, Незнайком, Знайком, Кнопочкою. Ознайомити дітей з арифметичною дією множення; навчити дію додавання замінювати дією множення і навпаки; продовжити знайомство з трицифровими числами; дати початкові уявлення про прості та складені задачі; розвивати вміння усного рахунку; навички розв’язку логічних задач; виховувати старанність, вміння працювати в колективі та повагу один до одного.
Перегляд файлу

Тема : Нумерація  трицифрових  чисел. Назви  компонентів  дії  

            множення. Складена  задача.

Мета : Ознайомити дітей з арифметичною дією множення; навчити дію додавання замінювати дією множення і навпаки; продовжити знайомство з трицифровими числами; дати початкові уявлення про прості та складені задачі; розвивати вміння усного рахунку; навички розв’язку логічних задач; виховувати старанність, вміння працювати в колективі та повагу один до одного.

Хід  уроку:

1.Організація   класу . Перевірка готовності  до  уроку. А навчатися з нами будуть  наші знайомі  помічники ,  коротульки. Від кожного з них сьогодні ми отримаємо завдання  і нагороду .

2.Перевірка  домашнього завдання – тестові задачі. Завдання  Поспішайка  Стр 41. Дарує вам літеру  о

  • Назвати  сусідів найбільшого  двоцифрового  числа
  • Множення – це … сума однакових доданків.
  • Складена задача  - це … задача, що  містить  кілька простих  задач.

3. Вивчення  нового  матеріалу . Читання  теми  з зошита. Пояснення задач  уроку дітьми.

  • Нумерація  трицифрових чисел . Актуалізація  опорних  знань. Завдання  Питайлика ,
  • Що  ми називаємо  цифрою?
  • Якою   системою числення ми  користуємося?
  • Найчастіше  на уроках математики ми користуємося цифрами ,що  виникли в Індії,а познайомили європейців з цифрами – араби, і сьогодні ці  цифри  називають …арабськими.
  • Крім арабських ми користуємося і римськими цифрами. Покажіть римськими 1,5,10,100
  • Які  числа  називаємо  трицифровими?
  • У записі трицифрового числа  перша  цифра  справа називається..,друга  цифра -  …., третя цифра - ….
  • Дарує вам літеру  и
  •  Робота  з нумераційною таблицею. Завдання  від  Кмітливчика
  • Прочитайте  числа  від 141 до 150 у прямому порядку.
  • Прочитайте  числа від 70 до 81 у зворотному  порядку.
  • Позначте у таблиці кружечком:
  • Саме  найменше  натуральне  число.
  • Саме найбільше  двоцифрове число
  • Число у якому  1 сотня 4 десятки  5 одиниць
  • Саме найменше двоцифрове число
  • Наступне  до  числа  129
  • Саме найбільше  натуральне  число.
  • Сусідів  числа 134
  • Попереднє до 142.
  • Підсумком нашої роботи з нумераційною  таблицею є повторення поради  мудрої  сови у завданні 3.
  • Читаємо  спочатку  способом  стеження, саджаючи  слова  у човники.
  • Повторимо один одному.
  • Дарує вам літеру  м
  •  Каліграфічна  хвилинка. Завдання 4 . Запишіть для найменшого трицифрового числа три попередніх  та  два  наступних числа

97    98    99   100     101   102

  • Вправа  «Фотоапарат».
  • Перегляньте інформацію, повторіть , що було  записано  першим, другим  , третім – математичним  виразом?
  • Що  об’єднує ці  вирази?
  • Вашої  допомоги  потребує  Незнайко.Заповніть порожні  клітинки у виразах

1 год 10 хв =  … хв.

1 доба  1 год = … год

Дарує вам літеру  з

 

  •  Переходимо до другої частини уроку. Назви  компонентів дії   множення.

Прочитаємо  пораду  мудрої  сови у завданні 7 , способом  стеження . Повторимо її разом. Поки лунає музика рухаємось класом . як тільки музика стихне знайдіть собі  пару і розкажіть пораду сови.

 Фізвилинка   Пісня  Центаврика Дарує вам літеру  Р

  • Завдання  Знайка. Знайкові  просить вас скласти за рисунками приклади  на  множення й записати їх. Заповнимо таблицю  за  складеними прикладами. Дарує вам літеру  к
  • Вашої допомоги потребує коротулька Кнопочка. Допоможіть їй замінити дію множення дією  додавання . Зверніть увагу на перший  і третій  вирази, що однакового, чи може бути однакова  відповідь ?Де ми ще  застосовували  переставний  закон? Дарує вам літеру  н
  • Однією  із  задач  уроку є вміння  розв’язувати  складені  задачі. Прочитаємо  повідомлення  від  розумника  Знайка  способом  стеження.

Розкажіть  про прочитане. Аналіз  задачі 12. Подивіться на задачу 13. Який  вид  задачі і спосіб розв’язання ?

Розв’яжемо  письмово задачу 14.

Жоржин – 20 к. 

Троянд -?, на 12 к. більше

  1. 20+12 = 32 (к.) – троянд;
  2. 20+32= 52 (к.)

Відповідь: 32 кущі  всього  посадила  Людмила.

  •   Завдання  Еврики . А ще  наші  коротульки  дуже полюбляють будувати . тому і пропонують вам маючи конструктор лего створити всі можливі пари із трьох кольорів. Скільки  пар вийшло ? Дарує вам літеру  у
  • Підсумок  уроку.
  • Про що ми дізналися  сьогодні  на уроці?
  • Що називають  складеною задачею?
  • Який  настрій  у вас?
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 листопада 2019
Переглядів
1172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку