Урок математики 1 клас"Поняття величини:широкий-вузький,однакові."

Про матеріал

Вчитидітей порівнювати предмети за величинами: довгий-короткий, однакові;широкий-вузький,однакові.Навчитися використовувати порівняльні слова.Закріпити поняття геометричних фігур та кольорів через навчальну гру.

Перегляд файлу

Розробка уроку математики 1 клас

Тема:Поняття величини: довгий-короткий,широкий-вузький.

Мета:Вчити дітей порівнювати предмети за довжиною та шириною:використовувати порівняльні слова-довший,ширший,однакові. Закріпити знання кольорів та геометричних фігур . Виховувати старанність у роботі.

                            Хід уроку

І. Організаційний момент.

Добрий день,наш рідний клас!

Ти-як завжди радий нам.

Швидше двері відчиняй,

Вірних друзів зустрічай!

ІІ. Актуалізація знань учнів.

1)-До нас у клас залетів чарівний метелик.

Він хоче знайти найкоротшу дорогу до квіточки

 C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10\j0281904.wmf

 


-Діти, допоможемо йому?(Діти прикладають смужечки і визначають довгу, коротку). Відповідно знаходять найкоротший шлях до квіточки.

2)- Перед учнями лежать стрічки різних кольорів та різної довжини.

-знайти найдовшу, назвати її колір

-знайти найкоротшу, назвати її колір

-знайти однакової довжини, визначити їх кольори.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1)Метелик хотів уже летіти далі та на перешкоді його шляху з явився струмочок та річка.

-Розгляньте їх-один вузький ,а інший широкий.

-Прикладіть один до одного визначте де вузький, а де широкий?

2)Для того, щоб метелик перелетів через широку річку йому треба виконати завдання:

-з довгих смужок викласти місточок через річку;

-з коротких смужок викласти човник;

-з геометричних фігур та смужок , що залишились, казкового друга

 

 

 

 

 

ІVФізхвилинка

V.Робота в зошиті

 

  

 

-Знайди дві однакові фігури і розфарбуй їх червоним кольором.

-Виконай завдання за зразком;

 Написати по рядочку задані фігури. 

 

 

 

 

VI.Узагальнення вивченого матеріалу

Гра «Який я?»

Парти вузькі, а шафи-?

Вікна широкі, а двері-?

Коридори вузькі, а спортивний зал-?

Дорога широка, а тротуар-?

Підсумок уроку

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
23 вересня 2018
Переглядів
4334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку